johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Nee 4000-4500 vond ik toch iets te veel, ik heb het geminderd naar ongeveer 3500. Dit zit in ca 6 maaltijden (1 shake).
Ik ga een beetje af van het "bodybuilding" denk ik en meer richting kracht en gewichtheffen. Ik vind gewichtheffen namelijk een prachtige sport! Wat ook meespeelt is dat ik graag competitief iets zou doen (zit in aard van het beestje) en je voor PL/STM vaak een heel sterke UB moet hebben, dat heb ik simpelweg niet... Mijn benen zijn wel genetisch heel sterk (ik bedoel, ik begon 5 weken geleden met trainen en squatte laatste training zonder max effort 115 x 2, ik ken niet veel mensen die me dit nadoen), en dat is nou net wat héél belangrijk is bij gewichtheffen. Ik ga binnenkort eens kijken bij een gewichthef gym of ik er aanleg voor heb..
Anyway, ik zag dat jij ook weer PRs draaide, nice! Wel lastig van je knie, dat lijkt me vooral mentaal een bummer..?
Hmm, in principe klinkt dat logisch.. Maar ook weer totaal niet. Je kan je ook meer focussen op je zwakke punten. Ik heb een k*tsquat, dus ga ik squatten. Je gaat nu het probleem een beetje uit de weg. Misschien heb je meer aanleg voor gewichtheffen, zou ik het zeker gaan doen (ik vind het ook prachtig om te zien verder). Maar een beetje jammer als je dit laat zitten want hoelang doe je dit nou al?
Verder nette training! Ik zou voor grip sowieso magnesium gebruiken, is de shit.
En wat voor pijntjes precies? Ik weet niet of kneewraps dan de oplossing zijn, mayb ligt het aan je vorm? Kan je die kneewraps pakken als je bijv 200 squat ofzo

En wat mijn knie betreft: Ja is k*t maar ik heb er nu amper last van. Kijken wat er gebeurd als ik weer normaal ga deadliften. Misschien zit het ook gewoon tussen de oren en moet ik er doorheen.. misschien niet. Maar mijn Squat, MP en Bench gaat goed dus, niks te zeuren

)