- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Mike, waar had jij die elbow sleeve gekocht? welke site?
http://www.duynsteamsportwear.nl/index1.html
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike, waar had jij die elbow sleeve gekocht? welke site?

zou geen gek idee zijn... dat kleine rondje van 3 weken dan
ga sowieso weer veel koolhydraten pakken.. **** de zomer.. ik heb nog geen bf van 30 en ik ben een strongman, geen bodybuilder.
maar dan wel gewoon met events en deads erbij

ga sowieso weer veel koolhydraten pakken.. **** de zomer.. ik heb nog geen bf van 30 en ik ben een strongman, geen bodybuilder.
maar dan wel gewoon met events en deads erbij
tr00
dat klopt.. maar dat betekent dus ook dat mijn knieën sterker moeten worden.. en dat worden ze niet van stil te zitten..Mike heeft last van z'n knieen en jij raadt hem aan om 4x per week te gaan squatten ? Zou hij niet beter kunnen kijken hoe die last verholpen kan worden ipv veel te belasten ?
ik moet nodig meer dedication gaan tonen...
ga sowieso weer veel koolhydraten pakken.. **** de zomer.. ik heb nog geen
ik was niet serieusMike heeft last van z'n knieen en jij raadt hem aan om 4x per week te gaan squatten ? Zou hij niet beter kunnen kijken hoe die last verholpen kan worden ipv veel te belasten ?
nu smolov gaan doen zou nergens op slaan met je stats mike (no offense), je kan door gewoon veel te squatten nog hard genoeg vooruit gaan denk ik.ik sta nog lang geen 30% hoor... niet eens 20 denk ik.. al twijfel ik daar wel eens aan laatste tijd30% is ****ing hoog he mike, no offense aan anderen verder
ik weet dat je niet serieus was..ik was niet serieusnu smolov gaan doen zou nergens op slaan met je stats mike (no offense), je kan door gewoon veel te squatten nog hard genoeg vooruit gaan denk ik.
al vraag ik me af of 4x per week squatten verstandig is.
Ik zou zeggen Squat, gewoon 3-4x per week Squaten, niets fancy zoals Smolov of whatever maar gewoon Squaten.

dat ga ik doen.. moet potverdomme die 200kg nog wel halen voor mijn 18e
ben benieuwd wat het hoge volume squats gaat doen..
kan niet 4 x tot fail natuurlijk in de week.. dus morgen op 125kg nog steeds maar dan wat minder reps ofzo en meer sets
10 x 2 oid

die heb ik gemist.jaja blowen is doping idd. daarom was ik bang voor doping controle @ NCC.
en 200 no no no.. klinkt leuk. knee wraps kan ik wel zonder gaan doen. doe ik nu ook al een hele tijd.
maar belt... core verstevigen is sowieso een belangrijke optie op het lijstje. dus daar probeer ik ook voor te gaan
word eind oktober 18 dus long time to go

No belt no wraps no spotters.Ja, Sanca weet het heel goed.
200kg no no no.![]()
No parallel, no RAW, no real plates?![]()
Ja, Sanca weet het heel goed.
200kg no no no.![]()
No parallel, no RAW, no real plates?![]()