XXL Nutrition

It's time for some serious weights

goed filmpje :D

Haha die filmpjes:P

Over je squat je begint met je hoofd naar beneden en je romp staat ook een beetje schuin.
Is het niet beter om voordat je begint met je romp recht staan, borst vooruit, spanning op de abs, vooruit kijken. Diep ademhalen en dan zakken.

Over je squat je begint met je hoofd naar beneden en je romp staat ook een beetje schuin.
Is het niet beter om voordat je begint met je romp recht staan, borst vooruit, spanning op de abs, vooruit kijken. Diep ademhalen en dan zakken.
Hou op man! Zo meteen squat hij 200kg RAW. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.025
Nice pr's man.

Maar uhhh dit is je hilarische fail vergeet dat niet!
http://www.youtube.com/watch?v=VOjjdZZlo-o
ja dat is hem :P haha

als ik begin staat mijn romp zo recht als mogelijk.. iig met de bar positie op low-bar volgens mij?
voor de rest heb je helemaal gelijk.. maar op het moment zit ik meer te k*tten met me stance.

kijk en vergelijk:

20 december 1 x 130

20 januari 5 x 102,5

10 maart squat 5 x 120:

24 maart 1 x 175:

zelf vind ik hem het beste bij die 1 x 175..
maar komende tijd dus gewoon 4 x p/w squatten, en dan zal het hopelijk goed komen met de techniek.
ook steeds klein beetje core werk erbij

Squats gaan goed vooruit en muziek gaat alsmaar achteruit. :thumbs:

Je squat was wel lekker diep, maar je keek wel erg naar de grond geloof ik. Best pittige training nog voor de meet, maar misschien wel lekker.

ja dat is hem :P haha

als ik begin staat mijn romp zo recht als mogelijk.. iig met de bar positie op low-bar volgens mij?
voor de rest heb je helemaal gelijk.. maar op het moment zit ik meer te k*tten met me stance.

Filmpje nog een keer bekeken romp staat idd goed, leek net zo omdat je naar beneden keek..

Wat zeg je nou op het eind van het filmpje, "sorry"? ??? :P

Edit: en wtf deed je nou met die 120kg bij DJ's?!?

Laatst bewerkt:
Zo ik reageerde nog best snel terwijl ik er niet had op gerekend zie ik nu:p

• #2.032
Wat zeg je nou op het eind van het filmpje, "sorry"? ??? :P

Edit: en wtf deed je nou met die 120kg bij DJ's?!?
ik zei k*t zooi :P
en dat was zoals corpaul het al mooi noemt:

Zo ik reageerde nog best snel terwijl ik er niet had op gerekend zie ik nu:p
goeie reactie idd

3e dag op een rij trainen :) nu zondag pas volgende keer.
dan weer squats + events

CGBP
12 x 20
8 x 40
5 x 60
3 x 80
3 x 95 PR
2 x 95
2 x 95
4 x 90 PR

Militairy Press
5 x 20
5 x 40
3 x 60
3 x 60
3 x 60
ging moeizaam vandaag

Barbell Rows
10 x 20
5 x 60
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Chin Up´s
5 x BW +15
5 x BW +15
5 x BW
2 x 5 x +15 is pr denk ik.. maar niet echt benoemswaardig. want ze gingen moeizaam.
laatst toen ik 5 x +15 deed als opener vloog ik omhoog eerste paar reps, nu niet

Dips
10 x BW
10 x BW

lekker

Hee Mike, gaat gewoon door. We zijn er zondag om 13:00.

Goeie shit die training man.

Je Close grip is sterk, hoe komt het dat het sterker is dan je normale bench?

• #2.036
Goeie shit die training man.

Je Close grip is sterk, hoe komt het dat het sterker is dan je normale bench?

Omdat ik erg slappe pecs heb.. triceps doen het daarentegen goed laatste tijd. en ik doe meestal maar 1 x per week normale bench en dan op wat reppies.
En CG heeft hoge prioriteiten laatste tijd

ben nu wat pilsjes pakken.. morgen werken. gelukkig is het maar heel zelden want werken op zaterdag bij AH houd ik niet van..
is het korte weekend wat je hebt al verdoet omdat je dan weer om 05.00 uit je nest moet potverdomme :(

beter een fail van 160 dan van 80 of zoiets
je hebt het tenminste geprobeerd + hij was full + hij bleef full

Omdat ik erg slappe pecs heb.. triceps doen het daarentegen goed laatste tijd. en ik doe meestal maar 1 x per week normale bench en dan op wat reppies.
En CG heeft hoge prioriteiten laatste tijd

ben nu wat pilsjes pakken.. morgen werken. gelukkig is het maar heel zelden want werken op zaterdag bij AH houd ik niet van..
is het korte weekend wat je hebt al verdoet omdat je dan weer om 05.00 uit je nest moet potverdomme :(

Ach ja, maandag vrij anyway! :D

• #2.039
Smerige CGBP mike..fijn weekend

Terug
Naar boven