Fitness Seller

It's time for some serious weights

Je hebt wel een mooie richtlijn op de bak deadlift gezet. Had geen idee aan wat voor gewichten te moeten denken. Hoorde wel dat iemand er ooit 700kg op had gepakt, maar ook dat ze het voor de wedstrijd de mechaniek wat zwaarder maken. Ben benieuwd :D
Denk dat jij die deadlift daar wel fijn zult vinden. Je kunt veel met je benen doen.

lol tja...dwergen. wordt dan inderdaad koppen ;)
Of ik laat Chreiz gewoon de eerste 3 doen rofl
Je moet aftikken. Gewoon proberen en lukt het niet dan aftikken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Zou een beetje vreemd zijn voor een team wedstrijd. Misschien nog eens navragen dan.

Lijkt me dat je terug moet rennen, aantikken en desnoods ren jezelf weer terug om de volgende er op te leggen. Doen ze bij de landen team wedstrijden ook op o.a. de stones. Zolang het andere teamlid, maar minimaal 1 object heeft gedaan in de reeks zou het niets uit moeten maken. Lijkt me onzinnig om toch een poging te moeten gaan wagen als je bij voorbaat al weet dat het niet lukt of dat je weet dat het andere team lid het sneller kan uitvoeren. Enige keer dat je echt als enige alles mag doen is als het andere team lid uitvalt wegens een blessure ofzo.

Maar die gewichten op de hogere platforms zijn geen probleem om eventueel overhead te pressen als het moet. Benen werk is altijd leuk zolang de rug en handen ook mee willen werken. Ben erg benieuwd :D

lekkere bakdeadlift mike
wat een gewicht man

Mss dat Frank en ik een weekje ervoor ook eens de onderdelen komen checken qua hoogte enzo om te beslissen wie wat erop gaat leggen.

• #2.067
lekkere bakdeadlift mike
wat een gewicht man
haha lekker he zoveel gewicht erop :D zit bijna al aan me 500 totaal met alleen de deadlift al :P

Mss dat Frank en ik een weekje ervoor ook eens de onderdelen komen checken qua hoogte enzo om te beslissen wie wat erop gaat leggen.
is wel verstandig ja. laat maar weten tegen die tijd dan ben ik er ook.

Lekker getraind vandaag :D dit ws de 4e keer squatten in de afgelopen week. (vanaf woensdag vorige week volgens mij)

Squat
10 x 20
5 x 60
5 x 100
3 x 130 yeah voelt lekker aan
1 x 150 belt aan
1 x 160 WRAPLESS PR :D
3 x 135
3 x 125

Rack pull
10 x 60
5 x 100
5 x 130
5 x 170
5 x 200 PR belt aan hier
auw.. dit deed hele tijd wel zeer bij mijn afgescheurde eelt.. want ik had het losse stuk er vandaag nog afgetrokken, waardoor er nu nog een wondje zit tussen het eelt en begin van de vinger in zeg maar.
maar daar laten we de training niet door vergallen

Pin GM
navel hoogte
8 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 80

donderdag weer events :)

Laatst bewerkt:
netjes weer mike :)

Nice squat man, van hoever onder de knie doe je rackpulls?

Jij monster! Je wordt een beetje de nieuwe AlexT hier.

Wat een training weer Mike! Nice pr's..

Mooi mike :)

Netjes Mike!
Ik kan ook 1x160 zonder wraps, dus technisch gezien moet en zal jij ook die 180 soon pakken. :clap:

• #2.075
Jij monster! Je wordt een beetje de nieuwe AlexT hier.
Thnx big G. maar dan heb ik nog een hele lange weg te gaan als ik zijn logje zo eens bekijk

Wat een training weer Mike! Nice pr's..
Thnx

Thnx

Netjes Mike!
Ik kan ook 1x160 zonder wraps, dus technisch gezien moet en zal jij ook die 180 soon pakken. :clap:
Thnx Fawaz, ja die 180 met wraps moet wel lukken nu. want die 175 van tijdje geleden net gemist op diepte. en toen ging die 160 met wraps al h**ren zwaar.
Maar ik ga niet met wraps maxen totdat ik 180 zonder wraps heb gedaan :D

Je gaat nog steeds hard he, goed bezig.

brute squats mike

• #2.078
Thnx dames.

Vanavond biest h training. 6 uur klaar mee werken.
Dan meteen maar huis. Eten en dan weer weg

Wat ik ga doen
Fusten laden.

Verder niet heel veel denk want me hand is nog niet hersteld.

Thnx dames.

Vanavond biest h training. 6 uur klaar mee werken.
Dan meteen maar huis. Eten en dan weer weg

Wat ik ga doen
Fusten laden.

Verder niet heel veel denk want me hand is nog niet hersteld.

Is dat handig? Als je zaterdag nou nog fusten doet met mij kan je beter nu uitrusten. ;)

mike wil gewoon heel graag samen met mij trainen

Terug
Naar boven