AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

Smerige CGBP mike..fijn weekend

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Vanochtend toen ik opstond eerst ff wat rustig aan gesquat

Squat
8 x 20
8 x 40
5 x 60
5 x 100
3 x 120
2 x 130

toen rond 13.00 was ik in Biest.
mark en roy waren er ook

Log Lift
3 x 40
3 x 60
3 x 70
1 x 80 (2f) PR op deze boom
F x 85
85 gaat wel goedkomen de 20e denk ik.. vind dit alleen neit zo'n fijne log om te pressen

Deadlift toestel
1 x 300
5 x 330
5 x 370
5 x 410
1 x 450
leuk onderdeel!
weet alleen niet zeker of het setjes van 3 of 5 reps waren

Fusten laden
toen gingen we de fusten aanvoelen
de eerste drie moeten 1 pallet hoger als de laatste drie fusten.
de hoogte van de 1e drie is net te hoog voor mij, dus een hele uitdaging
1 x 65
1 x 75
F x 85 gewicht is goed te doen, alleen de hoogte is een b*ch
1 x 95 (iets lager)
F x 105 iets te laag had ik hem, maar deze kan er sowieso op

Er gebeurde bij Roy iets met zijn duim helaas hier.. gebroken of uit de kom. toen zijn Mark en Roy richting het ziekenhuis gegaan. sterkte!

Powerstairs
toen nog wat powerstairs aangevoeld
1 x 125
1 x 150
1 x 175
1 x 175 (2e net F) want er is maar 1 tree klaargezet.. omdat met het trainen het eraf halen nog wel is mis kan gaan..
bi die 2e rep van die 175 ook veel energie verspeeld om het gewicht eraf te halen

opzich wel lekker..
ga nu 2 keer per week daar events trainen..
vooral focussen op fusten laden en power stairs

want met fusten laden is techniek echt wel belangrijk

Good train mike, en wat moet ik me met zon bak deadlift voorstellen til je hem als het ware meer naar voren of haal je hem naar je toe?>

• #2.044
Good train mike, en wat moet ik me met zon bak deadlift voorstellen til je hem als het ware meer naar voren of haal je hem naar je toe?>

Meer naar voren toe.
en heb zelf me eelt opengescheurd, en verder is het gelukkig bij een paar schrammetjes gebleven :P

goeie training :thumbs: relaxt dat je alle onderdelen daar kan oefenen :)

Hey Mike hoe is het grip van die deadlift bij zo´n gewicht? Lastig te houden of makkelijker in verhouding met een normale deadlift?

En ik wil ook wel een keertje komen binnenkort, ben na volgende week maandag vrij. Ga je die week ook?

• #2.048
Oja naar voren zou ik het gunstiger vinden dan ben je altijd sterker imo
jep, je kan ook veel uit je benen halen

goeie training :thumbs: relaxt dat je alle onderdelen daar kan oefenen :)
zekers relaxt!

Hey Mike hoe is het grip van die deadlift bij zo´n gewicht? Lastig te houden of makkelijker in verhouding met een normale deadlift?

En ik wil ook wel een keertje komen binnenkort, ben na volgende week maandag vrij. Ga je die week ook?
bij de laatste 2 sets had ik magnesium gebruikt.
en bij de laatste set zat er niet veel meer op me handen.. het was wel vrij lastig om hem goed vast te houden nog imo..
maar met voldoende magnesium zeker wel te doen.

vond het zwaarder om vast te houden als een 220dl bijv.

Ik ga iedere week trainen daar.. dus moet je mar ff laten weten.
ik kan wel regelen dan dat mij vader of moeder jou mee ophaalt op het station in Tilburg, en dan in biest afzet.. want ik denk dat je er heel moeilijk gaat geraken met het OV.. (is maar een klein boeren dorpje)

Ah ok, ja ik weet niet hoe ver het allemaal van het OV is. Ik zoek het wel op, zou iig relaxed zijn.

Helaas heb ik de powerstairs niet meer kunnen proberen.
Moet zeggen dat ik die fusten wel gaaf vond. Een goede compound oefening als je zo hoog moet.

• #2.051
Ah ok, ja ik weet niet hoe ver het allemaal van het OV is. Ik zoek het wel op, zou iig relaxed zijn.

Helaas heb ik de powerstairs niet meer kunnen proberen.
Moet zeggen dat ik die fusten wel gaaf vond. Een goede compound oefening als je zo hoog moet.
opzich zijn de powerstairs niet te hoog.. alleen kan nog niet echt oefenen hoe het zal zijn om meteen een 2e tree te doen.

en fusten waren zeker gaaf ja om te doen..
traps zijn ook gaar vandaag, waarvan weet ik niet precies :P

vandaag weer lekker aan een meertje gelegen

flink geknalt weer met die log-presses, wat zijn powerstairs als ik vragen mag?

hoe verloopt de soort van ''cut''? wat je eerder vermeldde..

opzich zijn de powerstairs niet te hoog.. alleen kan nog niet echt oefenen hoe het zal zijn om meteen een 2e tree te doen.

en fusten waren zeker gaaf ja om te doen..
traps zijn ook gaar vandaag, waarvan weet ik niet precies :P

vandaag weer lekker aan een meertje gelegen
Genoeg variatie. Eergisteren gestaan en nu gelegen. ;):D

• #2.054
flink geknalt weer met die log-presses, wat zijn powerstairs als ik vragen mag?

hoe verloopt de soort van ''cut''? wat je eerder vermeldde..
Powerstairs zijn blokken met een handvat eraan, die je steeds op een "trap" trede moet zetten. als je het bij youtube intypt krijg je vast wel een leuk fimpje.

en tja.. about the cut.
toch maar niet meer zo drastisch.. ik eet nu gewoon redelijk normaal. probeer junk-food te vermijden.
want ik heb toch koolhydraten nodig om lekker te knallen

Genoeg variatie. Eergisteren gestaan en nu gelegen. ;):D
Ja zeker :roflol: had eergisteren ook gezeten, nog meer variatie dus

Je hebt wel een mooie richtlijn op de bak deadlift gezet. Had geen idee aan wat voor gewichten te moeten denken. Hoorde wel dat iemand er ooit 700kg op had gepakt, maar ook dat ze het voor de wedstrijd de mechaniek wat zwaarder maken. Ben benieuwd :D

Powerstairs zijn blokken met een handvat eraan, die je steeds op een "trap" trede moet zetten. als je het bij youtube intypt krijg je vast wel een leuk fimpje.

en tja.. about the cut.
toch maar niet meer zo drastisch.. ik eet nu gewoon redelijk normaal. probeer junk-food te vermijden.
want ik heb toch koolhydraten nodig om lekker te knallen
heb al een leuk filmpje gezien, van een buffe gast, leuk onderdeel.

ik heb ook altijd wat kh nodig om fatsoenlijk te presteren, geen cardio of zo toepassen (lichtjes), ik weet niet wat je doelen zijn nu de zomer er aan komt hehe.

• #2.057
Je hebt wel een mooie richtlijn op de bak deadlift gezet. Had geen idee aan wat voor gewichten te moeten denken. Hoorde wel dat iemand er ooit 700kg op had gepakt, maar ook dat ze het voor de wedstrijd de mechaniek wat zwaarder maken. Ben benieuwd :D
Verhoudingen gaan niet meer aangepast worden.

Hoe zit het eigenlijk met je herstel vincent?

heb al een leuk filmpje gezien, van een buffe gast, leuk onderdeel.

ik heb ook altijd wat kh nodig om fatsoenlijk te presteren, geen cardio of zo toepassen (lichtjes), ik weet niet wat je doelen zijn nu de zomer er aan komt hehe.
haha :D njah ripped abs zal ik toch niet hebben van de zomer.. volgend jaar meer geluk als ik een pak sterker ben ook

Hoe zit het eigenlijk met je herstel vincent?

ben gisteren 3x een uur lang gemarteld (gemasseerd) en ga voorlopig 1x per week tot alles echt los zit. Daarna bij sport masseur bijhouden na zware event trainingen/wedstrijden. Blessure kwam omdat alles muur vast zat. Voel al stuk beter. Donderdag nog eens me rug laten kraken door fysio. Dan eens kijken hoe het zondag bij Biest-Houtakker gaat qua prestaties.

Hoe hoog moeten die kegs geladen worden? Is het bijna een clean and press die je er voor moet doen? Was helemaal vergeten dat er een irri laad race in het programma zit hehe.

• #2.059
ben gisteren 3x een uur lang gemarteld (gemasseerd) en ga voorlopig 1x per week tot alles echt los zit. Daarna bij sport masseur bijhouden na zware event trainingen/wedstrijden. Blessure kwam omdat alles muur vast zat. Voel al stuk beter. Donderdag nog eens me rug laten kraken door fysio. Dan eens kijken hoe het zondag bij Biest-Houtakker gaat qua prestaties.

Hoe hoog moeten die kegs geladen worden? Is het bijna een clean and press die je er voor moet doen? Was helemaal vergeten dat er een irri laad race in het programma zit hehe.

ik denk iets van 1.70 de eerste 3. en de andere 3 1 pallet lager
dus voor mij was het ongeveer tot net onder me neus..

vrij hoog dus. zal koppen worden voor jou

lol tja...dwergen. wordt dan inderdaad koppen ;)
Of ik laat Chreiz gewoon de eerste 3 doen rofl

Terug
Naar boven