- Waardering
- 3.522
Ik verwacht minimaal 700kg op het deadlift toestel van jou!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwacht minimaal 700kg op het deadlift toestel van jou!
nu ik de mogelijkheid heb om meerdere keren per week events te trainen, ga ik dat ook zeker doen.Is dat handig? Als je zaterdag nou nog fusten doet met mij kan je beter nu uitrusten.![]()
hehe
ik zal toch moeten trainen. of het nu in me eentje is of met een freak of nature 
die verwacht ik ookIk verwacht minimaal 700kg op het deadlift toestel van jou!
Thnx dames.
Vanavond biest h training. 6 uur klaar mee werken.
Dan meteen maar huis. Eten en dan weer weg
Wat ik ga doen
Fusten laden.
Verder niet heel veel denk want me hand is nog niet hersteld.
komt zeker goedDat is wel chill maar denk eraan om genoeg rust te nemen. Je hebt er niks aan om jezelf te blesseren en vervolgens zonder echte voorbereiding op de wedstrijd te staan.![]()
ben ook wel benieuwdhaha als corpaul al 700 doet ben ik benieuwd wat patrick, gijs, arjan, wesley, jp etc trekken![]()
Albert heijn

niet zeker)

Dat is mooi. weet Paul er van?Good job!
Ik kan waarschijnlijk zondag wel komen trainen in Biest.!
Thnx edje. opzich met het oppakken zijn ze vrij zwaar.. maar komt meer door de onhandigheid. het erop leggen is ook vrij zwaar..Nice man die fusten, zijn ze erg zwaar of valt het mee?
geen bingothnx MarkDie 85kg is inderdaad lastig op die hoogte. Goed gewerkt Mike.
Geen probleem. En dat laatste hoeft echt niet want ik heb het spul ook meegenomen van de gym. Heeft mij niks gekost. Ben blij dat jij het nuttig gebruikt.thnx Mark
ja klopt. maar daar werken we aan.
ik heb trouwens je magnesium gebruikt omdat die in een handig bakje zit.
je krijgt van mij wel een nieuwe blok splinternieuw in de verpakking
je kan hem net zo goed een emailtje sturen. kon toch wel waarschijnlijk.Nee, nog niet.
Zou jij hem kunnen inlichten dat wij zondag komen?
Oké.. thnx McGeen probleem. En dat laatste hoeft echt niet want ik heb het spul ook meegenomen van de gym. Heeft mij niks gekost. Ben blij dat jij het nuttig gebruikt.
ik zal goed uitgerust zijn.. wat ik vandaag dus niet was.Fking mooie training mate!
Ik hoop dat ik ook zo'n mooie training kan neerzetten dan weten we in ieder geval dat het goed zit met de fusten etc.
Zie je zaterdag nog. Vergeet nu niet te rusten he!![]()
oke. wie is wij
? roy?idd. wil iig een week voor de wedstrijd nog wel 3-4 x die 225kg erop krijgen.. dan moet die 200 wel lukken op de westrijdGoed train! Hehe als je die 225kg erop krijgt met power stairs moet 200 ook geen probleem zijn als die handvatten beter zijn.
Thnx corpaul. mooi om te horen.Je hebt het weer goed gedaan Mike. Verbaas me erover hoe sterk je aan het worden bent.

Thnx kevin. ja erg fijn dat ik nu vaker events kan doen. alleen moet het niet te vaak gaan worden