Fitness Seller

It's time for some serious weights

last van rug is understatement. heb weer flinke uitstraling naar benen en zelf opstaan van de bank is al flinke opgave weer. Midden op de rijksweg in een busje over de kop gaan heeft ook niet veel goeds voor me rug gedaan.

last van rug is understatement. heb weer flinke uitstraling naar benen en zelf opstaan van de bank is al flinke opgave weer. Midden op de rijksweg in een busje over de kop gaan heeft ook niet veel goeds voor me rug gedaan.
vanmiddag?

ja rond 17:45. ambulance, politie alles was aanwezig. toen moesten naar berging met takelwagen. chreiz zijn ouders hebben ons daar opgehaald. rond 8 was ik pas thuis. chreiz en ik waren in orde, maar busje is total los.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
wtf das ook niet goed
wat was er dan gebeurd? jij en chreiz verder geen schade opgelopen?

auto voor ons ging in de ankers. dus chreiz moest dat ook. busje slipte door, achterkant brak uit. hij moest corrigeren en slingerden we over de hele breedte. vangrail kwam snel dichterbij dus hij probeerde nog een keer te corrigeren en toen vlogen we over. ik kreeg de deur van binnenuit niet open, maar 2 auto's achter ons waren gestopt en schoten te hulp zodat wij er uit konden klimmen.

Wow what the fack. Gelukkig mankeert er niks. :eek:

Chreiz heeft de grootste wond van ons twee...een schrammetje op zijn vinger :P

sick man!

Jullie heb nog best geluk gehad dan!

chreiz is de gelukkige. als ik me riem niet om had gehad zouden we nu een platte chreiz hebben gehad :P

Ramp toeristen nu van een andere kant gezien. Ze gingen gewoon stoppen om foto's en filmpjes te maken ipv door te rijden. Verkeersagent werd pissig op dat soort mensen.

Laatst bewerkt:
Toch wel schrikken kerel, vervelend!

chreiz is de gelukkige. als ik me riem niet om had gehad zouden we nu een platte chreiz hebben gehad :P

Ramp toeristen nu van een andere kant gezien. Ze gingen gewoon stoppen om foto's en filmpjes te maken ipv door te rijden. Verkeersagent werd pissig op dat soort mensen.

En logisch dat een agent daar kwaad om wordt.
Stront vervelend zijn die mensen.

Idd ergerlijke lieden. Zij konden ook niet weten dat wij niks mankeerden. Stel je voor dat er ernstig gewonde mensen zijn en een paar mong*len gaan dan foto's maken alsof het een toeristische attractie is.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Ik denk dat je dan door de zijruit was gegaan eigenlijk:p

Klinkt heftig man. Goed dat jullie er zo uit zijn gekomen.

• #2.135
Log lift
5 * 40
5 * 40
2 * 60
2 * 70
F * 85
K*t zooi! Ik heb echt kracht verloren op OH..

Squat
10 * 20
6 * 60
5 * 100
1 * 130

Bench press wide
Spanning/arch loos
10 * 20
10 * 40
5 * 70

Lat pull down wide
10 * 20
10 * 40
10 * 60

Seated row
10 * 40
8 * 80

Leg press 45•
10 * 70
10 * 110
10 * 140

****ing slecht weer.. Maar goed dat de bulk er weer in gaat. Want dit slaat natuurlijk nergens op.
events gaan gelukkig nog wel goed. Behalve de boom dan. Faal harder dan ooit tevoren

Ben je weer in Biest gaan trainen?
Squats niet te licht gedaan?

Ach mindere trainingen komen altijd wel voor. En zal sowieso beter gaan als je veel gaat eten:p

• #2.138
Ben je weer in Biest gaan trainen?
Squats niet te licht gedaan?
ja weer in biest gegaan.
was ff aan het uitproberen high bar, voeten wat meer naar buiten toe.
bwah ging echt k*t.. toen weer gewoon lowbar geprobeerd maar stang bleef niet goed liggen.

echt raar dit.. dan squat je 160, en een week later kost 130 ****ing veel moeite. moet weer wat routine inkomen. wat ik nu doe is beetje aanklooien en schiet echt niet op

Ach mindere trainingen komen altijd wel voor. En zal sowieso beter gaan als je veel gaat eten:p
ja klopt, maar dit gaat gewoon k*t
snap niet dat ik die 85 log niet kan pakken.
op de ncc had de 90 er waarschijnlijk wel ingezeten, en nu zit ik iedere keer te k*tten. en we zijn ondertussen al 2 maanden verder bijna.
conclusie = ik ben zwakker

Dit is ook voor een groot deel mentaal. Je zat voorheen in een flow en dan lijkt alles gewoon heel easy te gaan. Gewoon weer goed eten en vertrouwen opbouwen dat het je wel gaat lukken!

• #2.140
Dit is ook voor een groot deel mentaal. Je zat voorheen in een flow en dan lijkt alles gewoon heel easy te gaan. Gewoon weer goed eten en vertrouwen opbouwen dat het je wel gaat lukken!

ook mentaal ja.. maar de 85 voelde gewoon kansloos aan ook.

ff back to basics denk wat betreft de squat
5 x 5. en dan begin ik met 125. steeds 2,5kg per week erbij. hopelijk kom ik ergens bij 140+ uit in combinatie met veel voer.
dit gewicht zou easy "moeten" kunnen in principe. want ruim voor de NCC heb ik al 6 x 6 x 120 gedaan.

en geen 4 x per week squats meer. heb dit 1 week gedaan. en het beviel goed.
alleen ik kan het echt niet opbrengen om 2 x per week events te doen, 4 x per week squats. + nog eens mijn UB onderhouden/versterken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven