Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanmiddag?last van rug is understatement. heb weer flinke uitstraling naar benen en zelf opstaan van de bank is al flinke opgave weer. Midden op de rijksweg in een busje over de kop gaan heeft ook niet veel goeds voor me rug gedaan.
chreiz is de gelukkige. als ik me riem niet om had gehad zouden we nu een platte chreiz hebben gehad
Ramp toeristen nu van een andere kant gezien. Ze gingen gewoon stoppen om foto's en filmpjes te maken ipv door te rijden. Verkeersagent werd pissig op dat soort mensen.
chreiz is de gelukkige. als ik me riem niet om had gehad zouden we nu een platte chreiz hebben gehad
Ramp toeristen nu van een andere kant gezien. Ze gingen gewoon stoppen om foto's en filmpjes te maken ipv door te rijden. Verkeersagent werd pissig op dat soort mensen.

ja weer in biest gegaan.Ben je weer in Biest gaan trainen?
Squats niet te licht gedaan?
ja klopt, maar dit gaat gewoon k*tAch mindere trainingen komen altijd wel voor. En zal sowieso beter gaan als je veel gaat eten![]()
Dit is ook voor een groot deel mentaal. Je zat voorheen in een flow en dan lijkt alles gewoon heel easy te gaan. Gewoon weer goed eten en vertrouwen opbouwen dat het je wel gaat lukken!