Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas hebben wij alleen maar 60kg en 100kg farmers. Ik ga vanaf nu alleen nog maar met die 100kg trainen.
Ben benieuwd of je morgen last van je polsen hebt. Die wheelflip belast de polsen best flink.

maakt toch niet uit wat je gebruikt als farmer? als het maar zwaar is en je er mee rond gaat lopen zou ik zeggen![]()

Helaas zit het irl toch anders. Een bar of hexbar bestaat uit een deel en een farmer is juist zo zwaar omdat het 2 losse delen zijn. Dus train ook met farmers of dumbbells en niet anders.
Ja klopt, ik moet ook hier periodiseren dus dan komen die 60kg farmers ook van pas.@chick: je kan toch nog wel met die van 60kg trainen, gewoon op ditance doen dan, 120m ofzo, beetje conditie kweken kan nooit kwaad.
heb geen last van me polsen vandaag. Ik weet wel dat ik vandaag niet extra ga werken.
Gewoon tot 12 uur en dan de hele dag rusten. Morgen er tegen aan knallen in de gwn
5 x 5 squat 87.5kg
5 x 5 bank drukken 67.5
5 x 5 bor 65 of 67.5 weet t zo niet precies.
En nog clean pressen
Beetje pull up's en dippen

wat woog die tire nu?was redelijk groot blijkbaar,als jij al 1,85m bent en die tire bijna even hoog was
ach zo,zag er zwaarder uit,die band ziet er nieuw uit