MuscleMeat

It's time for some serious weights

75 per hand he

Helaas hebben wij alleen maar 60kg en 100kg farmers. Ik ga vanaf nu alleen nog maar met die 100kg trainen.

Ben benieuwd of je morgen last van je polsen hebt. Die wheelflip belast de polsen best flink.

Helaas hebben wij alleen maar 60kg en 100kg farmers. Ik ga vanaf nu alleen nog maar met die 100kg trainen.

Ben benieuwd of je morgen last van je polsen hebt. Die wheelflip belast de polsen best flink.

Wat ik doe is een shrugcage gebruiken als farmers. Heeft wel dezelfde handvatten in de vorm van een stang maar het komt op hetzelfde neer. :p
Kan je zelf je gewichten toevoegen. :)
Anders misschien je farmer van 60kg versterken met wat plates. (gewoon met plakband vast plakken)

bedoel je een hex bar? dat is toch wel even iets amders als farmers..

maakt toch niet uit wat je gebruikt als farmer? als het maar zwaar is en je er mee rond gaat lopen zou ik zeggen :)

@chick: je kan toch nog wel met die van 60kg trainen, gewoon op ditance doen dan, 120m ofzo, beetje conditie kweken kan nooit kwaad.

Helaas zit het irl toch anders. Een bar of hexbar bestaat uit een deel en een farmer is juist zo zwaar omdat het 2 losse delen zijn. Dus train ook met farmers of dumbbells en niet anders.
@chick: je kan toch nog wel met die van 60kg trainen, gewoon op ditance doen dan, 120m ofzo, beetje conditie kweken kan nooit kwaad.
Ja klopt, ik moet ook hier periodiseren dus dan komen die 60kg farmers ook van pas.

• Topic Starter Topic Starter
heb geen last van me polsen vandaag. Ik weet wel dat ik vandaag niet extra ga werken.
Gewoon tot 12 uur en dan de hele dag rusten. Morgen er tegen aan knallen in de gwn

5 x 5 squat 87.5kg
5 x 5 bank drukken 67.5
5 x 5 bor 65 of 67.5 weet t zo niet precies.
En nog clean pressen
Beetje pull up's en dippen

edit: verkeerd gelezen

Laatst bewerkt:
mooie fietsband mike :)
leuk filmpie
je kan duidelijk meer aan
het ging allemaal best snel

5 x 5 squat 87.5kg
5 x 5 bank drukken 67.5
5 x 5 bor 65 of 67.5 weet t zo niet precies.
En nog clean pressen
Beetje pull up's en dippen

Ziet er goed uit. :thumbs:
Clean & Pressen op reps of ga je meer proberen bepaalde gewichten te pakken en is het /care voor reps? :p

Dat is voor morgen gehe. Hopelijk lukt de bench
Morgen school dus weinig energie verbruik

Ik weet dat het voor morgen is. :p
School is k*t! :p

wat woog die tire nu?was redelijk groot blijkbaar,als jij al 1,85m bent en die tire bijna even hoog was

Terug
Naar boven