MuscleMeat

It's time for some serious weights

pfft nu druk je evenveel strict als mij :roflol:

sterke presses man!:D
wanneer word je eigenlijk 18?

• Topic Starter Topic Starter
sterke presses man!:D
wanneer word je eigenlijk 18?

thnx, 26 oktober word ik 18. nog bijna 11 maanden dus :P

ik ben er nu weer weg van, de komende weken nog flink meehelpen met slopen, fysisch heel zwaar, maar dan is me homegym in januari zeker klaar :D

toedels

Goed bezig bro.
ik ben al 2 avonden achter me kaar gebelt of ik kan werken, maar ik ben lazy XD
Achja dan zaterdag avond maar weer wat verrichten:)

lekkere training mike!

goeie mp man!

heavy ass training heb je daar neer gezte mike!

Thnx,
ben net terug van werken. mijn accu is echt helemaal leeg nu.
al vanaf 05.00 uur actief, ah gewerkt, zwaar gesport, op het laatste moment nog ff met de kangoo bezig geweest.

nu nog ff een extra pak chocomel naar binnen werken, morgen weer er tegen aan :D

Gaat als een beest. sterke MP.
Is 110 kg niet een beetje veel om in 11 maanden op 3 oef. te halen??? is 3.3 kg per maand erbij voor elke oef, als je zo door gaat moet het te halen zijn. succes iig.

Mooie training man, zieke Military Press heb je ook. Sterke schouders indeed. :thumbs:
Deadlift gaat sinds ik me techniek heb verbeterd alleen maar makkelijker to be honest. :p

110kg is veel maar niet onmogelijk als beginner, succes!

Gaat als een beest. sterke MP.
Is 110 kg niet een beetje veel om in 11 maanden op 3 oef. te halen??? is 3.3 kg per maand erbij voor elke oef, als je zo door gaat moet het te halen zijn. succes iig.
Thnx, het doel is hoog maar het moetmogelijk zijn.

deadlift + 40
squat + 40
bench + 30

Mooie training man, zieke Military Press heb je ook. Sterke schouders indeed. :thumbs:
Deadlift gaat sinds ik me techniek heb verbeterd alleen maar makkelijker to be honest. :p
Thnx Mino, met mijn ub/lb schema destijds ben ik ook veel vooruit gegaan met DL. 2 x per week. 1 x regulair, en 1 x romanian.
maar laatste tijd probeer ik hem zo goed mogelijk uit te voeren, alleen gaat de onderrug bollen bij zwaar gewicht. werk aan de winkel dus.

110kg is veel maar niet onmogelijk als beginner, succes!
ik zal goed me best moeten doen :D

-------
edit
ik ben vandaag net een opa, ben helemaal dood.

Laatst bewerkt:
ik vind dat jij te vroeg opstaat:P

moest er voor werk zo vroeg uit.
meestal iedere dag.

heb trouwens vandaag wel een uur of 5 totaal redeiljk last gehad van me pezen (binnekant arm/tegenovergestelde van elleboog)

je kunt dat doel halen maar het moeten wel redelijke safe gewichten zijn. het is wel de bedoeling dat je zolang mogelijk heel blijft, ook omdat je pas 17 bent en niet zit te wachten op hardnekkige blessures.
je gaat zo iig heel goed.

Joo bro, al klaar gestoomt voor morgen?
kga zo nog ff vragen of ik om 11u in nijmegen kan zijn, als mn pa terug is van de voetbal!:D

ben nu aan het werk. Heb beetje last van handen en pezen hopelijk zal farmer goed gaan. Vanavond op tijd me nest in

niet b**chen he als ik je morgen inmaak?:D

Hahahha :P laat de competitie maar beginnen jongens , vergeet niet dat mijn tijden nog gaan komen :P

Terug
Naar boven