Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zondag de 27e? dan heb ik wel tijd en zin.nice training mike!
Jorg en ik hebben voor volgende week zondag de planning staan om te trainen?
Heb je dan zin en tijd? Zo ja, houd de datum vrij!!
thnx Bas, ja het zal wel tussen de oren zitten idd.Sterke cleans hoor! Als je die 80 cleant ben je goed bezig. Je moet er vooral vertrouwen in hebben dat het lukt, ik denk dat dat ontbrak afgelopen zondag.

allemaal jonge strongman's/plifters hier in jou log nu
maar goed dat viel me op(je zit nu ook in de plift sectie DOH!)
Lekkere gewichten zoals we gewent zijn eh?
en een lekker hapje had je gister klaar gemaakt, misschien wat ketjap erin doen ipv van mayo, is wat minder vet, tenzij dit juist je bedoeling was.

Gevaar met een onderdeel waar je goed in bent dat je daar extra aandacht in gaat steken omdat je het leuk vindt. Winnen doe je juist door in alles goed te zijn en niet in maar 1 ding. Die benchpress, met name incline press heb je nodig voor de wheelflip.Ik dacht al precies hetzelfde als MC. Met mijn bench kom ik bij de wedstrijd niet ver mee dus vanaf nu doordeweeks alleen maar Close grip benchen en in het weekend volg ik de rest![]()
Gevaar met een onderdeel waar je goed in bent dat je daar extra aandacht in gaat steken omdat je het leuk vindt. Winnen doe je juist door in alles goed te zijn en niet in maar 1 ding. Die benchpress, met name incline press heb je nodig voor de wheelflip.
Gevaar met een onderdeel waar je goed in bent dat je daar extra aandacht in gaat steken omdat je het leuk vindt. Winnen doe je juist door in alles goed te zijn en niet in maar 1 ding. Die benchpress, met name incline press heb je nodig voor de wheelflip.