XXL Nutrition

It's time for some serious weights

lekker bakkie voer mike zo te zien :D

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer getraind, en alweer een PR erbij :D
i love trainen op kracht!

Full Front Squat
10 x 30
5 x 40
5 x 50
3 x 60
3 x 3 x 70

Militairy Press
10 x 20
5 x 30
5 x 40
3 x 3 x 55
het moest eigenlijk 52,5 zijn, had perongeluk 2 x 2,5 schijf erop gedaan. maar wat maakt het uit.

BOR
10 x 20
5 x 40
3 x 3 x 65

Clean & Press
1 x 40
1 x 40
1 x 50
1 x 50
1 x 60
1 x 70
1 x 70
1 x 75 PR
1 x 75 PR
1 x 65 + 2 press (dus 3 x press in totaal)
1 x 65 + 2 press (dus 3 x press in totaal)
en toen had ik het wel warm

Nog wat assistance.

DB Side Raise's
8 x 10
8 x 10
8 x 10
12 x 5 *slow*

Biceps Apparaat
10 x 6/25
10 x 10/25
8 x 10/25

Cable Tricep Pushdown
10 x 8/20
10 x 12/20
10 x 14/20
8 x 14/20

Goed voldaan gevoel.
zondag is de 3e training pas, aangezien ik zaterdag de hele dag moet werken, en de sportschool om 6 uur dicht is :fuu:

dan heb ik als het goed is ook me belt + dipriem binnen.
tijd voor wat echte kracht op de pull ups en dips!

lekker aan het pressen gast!

Heel goed die clean&press als je elke week zowat 5kg daarop kan winnen dan ga je zeker goed :)

Hoppa, alsof het niks is :thumbs: lekker bezig!

Thnx, hopelijk volgende week 80 kunnen cleanen en pressen.
afgelopen zondag kreeg ik de 80 met geen mogelijkheid gecleaned of gepressed.
nu ging de 75 al redelijk.

nice training mike!
Jorg en ik hebben voor volgende week zondag de planning staan om te trainen?
Heb je dan zin en tijd? Zo ja, houd de datum vrij!!

Sterke cleans hoor! Als je die 80 cleant ben je goed bezig. Je moet er vooral vertrouwen in hebben dat het lukt, ik denk dat dat ontbrak afgelopen zondag.

nice training mike!
Jorg en ik hebben voor volgende week zondag de planning staan om te trainen?
Heb je dan zin en tijd? Zo ja, houd de datum vrij!!
zondag de 27e? dan heb ik wel tijd en zin.
was al bang dat het op de 2e kerstdag zou zijn, want dan kan ik niet.

Sterke cleans hoor! Als je die 80 cleant ben je goed bezig. Je moet er vooral vertrouwen in hebben dat het lukt, ik denk dat dat ontbrak afgelopen zondag.
thnx Bas, ja het zal wel tussen de oren zitten idd.

Nieuwe lognaam?
Damn mijn zwakste spieren zijn jou sterkste spieren. Als je zo doorgaat kun je mooi wat punten pakken op de loglift.

Ik dacht al precies hetzelfde als MC. Met mijn bench kom ik bij de wedstrijd niet ver mee dus vanaf nu doordeweeks alleen maar Close grip benchen en in het weekend volg ik de rest :)

allemaal jonge strongman's/plifters hier in jou log nu:rolleyes:
maar goed dat viel me op(je zit nu ook in de plift sectie DOH!)

Lekkere gewichten zoals we gewent zijn eh?:eyebrow:
en een lekker hapje had je gister klaar gemaakt, misschien wat ketjap erin doen ipv van mayo, is wat minder vet, tenzij dit juist je bedoeling was.

allemaal jonge strongman's/plifters hier in jou log nu:rolleyes:
maar goed dat viel me op(je zit nu ook in de plift sectie DOH!)

Lekkere gewichten zoals we gewent zijn eh?:eyebrow:
en een lekker hapje had je gister klaar gemaakt, misschien wat ketjap erin doen ipv van mayo, is wat minder vet, tenzij dit juist je bedoeling was.

maakt mij niet uit wie er langskomt, maar wie het ook is, ik word erdoor gemotiveerd :D

en wat vet maakt mij niet uit, ben nog niet vet en gaat niet zo snel. mijn motor verbrand veel benzine

Ik dacht al precies hetzelfde als MC. Met mijn bench kom ik bij de wedstrijd niet ver mee dus vanaf nu doordeweeks alleen maar Close grip benchen en in het weekend volg ik de rest :)
Gevaar met een onderdeel waar je goed in bent dat je daar extra aandacht in gaat steken omdat je het leuk vindt. Winnen doe je juist door in alles goed te zijn en niet in maar 1 ding. Die benchpress, met name incline press heb je nodig voor de wheelflip.

Gevaar met een onderdeel waar je goed in bent dat je daar extra aandacht in gaat steken omdat je het leuk vindt. Winnen doe je juist door in alles goed te zijn en niet in maar 1 ding. Die benchpress, met name incline press heb je nodig voor de wheelflip.

ik ga niet die ene oefening bijv. beter trainen om daar specifiek goed in te worden.
ik train nu alles volgens rippetoe schema, en de clean & press voeg ik er extra bij. aangezien deze wel gedaan MOET worden imo.

lekkere training vooral de Clean and Press!

zou wat die cleans betreft eerst wat volume maken voor je hoger gaat.
opwerken naar 3*3 clean & press met 75, dan 3*1 met 80, 3*2, 3*3 enz ;)

Zeer sterke C&P maar ik zou meer reppies maken als ik jou was. :)

Tuurlijk ik snap je punt. Daarom drop ik mijn bench ook even en zorg dat mijn OH beter gaat worden en mijn core-strength en de rest natuurlijk ook :)

laatste pics om het jaar af te sluiten, ik vind dat me voorkant de laatste maand goed gegroeid is. rug heb ik hier "op dikte proberen aan te spannen" ipv wijdte.
beetje vaag maar ben geen pro poser

post is trouwens vandaag langs geweest, normaal leveren ze het ALTIJD bij de buren af, en nu net als het zo'n speciaal pakketje is doen ze dat niet :(

o6wt44.jpg

5v5caw.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven