- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meh k*t zooi
gisteren gewoon op tijd te bed
vandaag 2 uurtjes langer blijven liggen in bed.. was echt te moe gewoon.
mjah ik kom dus 2 uur later op school aan. voor mij geen probleem. ik haal die uren wel in.
had mijn mentor naar mijn pa gebeld.. was mijn pa niet blij mee.
ik mijn pa gebeld begon die allemaal moeilijk te doen, te zeggen dat ik het huis uit moet en maar bij me moeder moet gaan wonen. en toen werd ik boos.
en ik link dit dus aan de acties van mijn mentor dat ze weer allemaal moet gaan bellen..
ik ben potverdomme nooit ziek geweest, zij al 2 keer dit jaar. ben bijna altijd aanwezig
ben naar het lokaal toegelopen waar mijn mentor zat, en gevraagd of ik met haar kon praten.
jammer genoeg me eigen niet in kunnen houden en daar met tafel en stoel gegooid. gesprek met de directrice.. ik mocht gaan van school. donderdag om 09.00 gesprek weer. mjah ze begrijpte het wel denk ik.
ook nog op tafel geslagen helaas, hopelijk gat dat goed komen met push presse straks

Ja, het is niet helemaal goed nee.Jezus jongen dat is niet al te best hoor. Ik ben niet echt onbekend met jongens van jou leeftijd zeg maar als leraar. Ten eerste zul jij vast wel een iets hoger test niveau hebben als de gemiddelde jongen van jou leeftijd. Dat is vaak zo met mensen die zoveel aanleg hebben voor kracht. Wat ik mij verder afvraag is of je wel eens getest bent voor je woedeaanvallen, dit is in ieder geval niet normaal. Hoeveel problemen je ook krijgt door iemand. Met een tafel en stoel gaan gooien
Bij ons wordt trouwens standaard gebeld voor iedereen die het eerste uur afwezig is op school.
thnx ove. komt goedmooie training , enuh blijven praten he - lost een hoop op

Ja, bij mij duurt het ook altijd maar enkele minuten. en dan is er niks meer aan de hand.Had op de middelbare school ook vaak woedeaanvallen, duurde bij mij altijd maar 5 minuten, daarna kwam ik altijd gewoon weer tot bedaren. Vond het achteraf altijd k*t. Ik heb er destijds via school ook behandeling voor gehad.
Misschien stoppen met blowen een optie ?
Ik ken nog een paar mensen met AD(H)D en die hebben precies hetzelfde... zijn heel relaxt tot er iets misgaat en dan is het ineens oorlog. Leer je waarschijnlijk nog wel mee omgaan, echt eroverheen groeien gebeurt volgens mij niet maar je leert jezelf wel beheersen.
daar vermaak ik me eigen nu goed mee.