XXL Nutrition

It's time for some serious weights

wedstrijdje wie het eerst de 100 pakt :D

mooie training , enuh blijven praten he - lost een hoop op

meh k*t zooi
gisteren gewoon op tijd te bed
vandaag 2 uurtjes langer blijven liggen in bed.. was echt te moe gewoon.

mjah ik kom dus 2 uur later op school aan. voor mij geen probleem. ik haal die uren wel in.
had mijn mentor naar mijn pa gebeld.. was mijn pa niet blij mee.
ik mijn pa gebeld begon die allemaal moeilijk te doen, te zeggen dat ik het huis uit moet en maar bij me moeder moet gaan wonen. en toen werd ik boos.
en ik link dit dus aan de acties van mijn mentor dat ze weer allemaal moet gaan bellen..
ik ben potverdomme nooit ziek geweest, zij al 2 keer dit jaar. ben bijna altijd aanwezig

ben naar het lokaal toegelopen waar mijn mentor zat, en gevraagd of ik met haar kon praten.
jammer genoeg me eigen niet in kunnen houden en daar met tafel en stoel gegooid. gesprek met de directrice.. ik mocht gaan van school. donderdag om 09.00 gesprek weer. mjah ze begrijpte het wel denk ik.

ook nog op tafel geslagen helaas, hopelijk gat dat goed komen met push presse straks

Jezus jongen dat is niet al te best hoor. Ik ben niet echt onbekend met jongens van jou leeftijd zeg maar als leraar. Ten eerste zul jij vast wel een iets hoger test niveau hebben als de gemiddelde jongen van jou leeftijd. Dat is vaak zo met mensen die zoveel aanleg hebben voor kracht. Wat ik mij verder afvraag is of je wel eens getest bent voor je woedeaanvallen, dit is in ieder geval niet normaal. Hoeveel problemen je ook krijgt door iemand. Met een tafel en stoel gaan gooien:eek:

Bij ons wordt trouwens standaard gebeld voor iedereen die het eerste uur afwezig is op school.

Had op de middelbare school ook vaak woedeaanvallen, duurde bij mij altijd maar 5 minuten, daarna kwam ik altijd gewoon weer tot bedaren. Vond het achteraf altijd k*t. Ik heb er destijds via school ook behandeling voor gehad.

Misschien stoppen met blowen een optie ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.305
Jezus jongen dat is niet al te best hoor. Ik ben niet echt onbekend met jongens van jou leeftijd zeg maar als leraar. Ten eerste zul jij vast wel een iets hoger test niveau hebben als de gemiddelde jongen van jou leeftijd. Dat is vaak zo met mensen die zoveel aanleg hebben voor kracht. Wat ik mij verder afvraag is of je wel eens getest bent voor je woedeaanvallen, dit is in ieder geval niet normaal. Hoeveel problemen je ook krijgt door iemand. Met een tafel en stoel gaan gooien:eek:

Bij ons wordt trouwens standaard gebeld voor iedereen die het eerste uur afwezig is op school.
Ja, het is niet helemaal goed nee.
maar het is een moment waarin alle emoties eruit komen. heb dit al wel vrij lang. nog nooit laten testen op woedenaanvallen..
is dat gewoon een optie bij de doctor of zo?

achteraf ook erg k*t iig.. zou fijn zijn als je dingen kon terug draaien. ik had gewoon nooit naar de mentor toe moeten lopen. want ik had het van te voren al kunnen weten

en het feit dat me pa zo moeilijk doet over 2 uurtjes, die ik toch gewoon inhaal. ik loop wat achter op school. maar ben gewoon hard bezig dat in te halen. en heb niks gemist in die 2 uur

mooie training , enuh blijven praten he - lost een hoop op
thnx ove. komt goed :)

Had op de middelbare school ook vaak woedeaanvallen, duurde bij mij altijd maar 5 minuten, daarna kwam ik altijd gewoon weer tot bedaren. Vond het achteraf altijd k*t. Ik heb er destijds via school ook behandeling voor gehad.

Misschien stoppen met blowen een optie ?
Ja, bij mij duurt het ook altijd maar enkele minuten. en dan is er niks meer aan de hand.
en ik ben nu een week gestopt, zonder moeite. ineens heb ik er geen zin meer in met al die wedstrijden en stm trainingen in het vooruitzicht. das wel mooi dus

Laatst bewerkt:
Blowen is zoiezo funest beste Mike. De een is daar gevoeliger voor dan de ander. Blowen kan in sommige gevallen leiden tot depressie. Depressie en agressie hebben ook vaak weer een link. Dit is allemaal wat kort door de bocht maar het advies is gewoon afblijven!

Plotselinge en frequente woedeaanvallen vallen onder de gedragsstoornissen en daarmee onder de rek (volgens mij rek 4 cluster). Dit wordt geindiceerd door een gesprek met een arts/psycholoog. Je kunt dan hulp krijgen hiervoor.

Ik ken nog een paar mensen met AD(H)D en die hebben precies hetzelfde... zijn heel relaxt tot er iets misgaat en dan is het ineens oorlog. Leer je waarschijnlijk nog wel mee omgaan, echt eroverheen groeien gebeurt volgens mij niet maar je leert jezelf wel beheersen.

Ik ken nog een paar mensen met AD(H)D en die hebben precies hetzelfde... zijn heel relaxt tot er iets misgaat en dan is het ineens oorlog. Leer je waarschijnlijk nog wel mee omgaan, echt eroverheen groeien gebeurt volgens mij niet maar je leert jezelf wel beheersen.

Jep bij mij duurde het alleen tot me 19e, maar dat had een andere oorzaak.

• #2.309
ja gaat ook wel steeds beter.
heb wel eens tijden gehad dat ik heel goed tegen een grapje kon. maar soms er ineens niet tegen kon bijvoorbeeld. en zeg maar om "niks" boos werd.

en blowen is niet de oorzaak, want voordat ik dat ooit had gedaan had ik het ook wel eens. maarjah blowen is toch slecht en niet voor een sportman weggelegd. vandaar dat het gewoon over moet zijn. vrouwen knappen er ook nog eens op af waarschijnlijk.

gewoon lekker sporten en vreten :D daar vermaak ik me eigen nu goed mee.
ik heb altijd als ik iets vet vind ga ik daar 200% voor. met verschillende dingen gehad.
maar met dit gaat het wel erg lekker, en het blijft leuk, mede omdat je progressie boekt en steeds weer gemotiveerd word. erg mooi dus

ey batties ik kom zaterdag denk ook, ff vervoer checken

• #2.312
mooi dan knallen @ biest.
ik kan maar 1 persoon naar biest vervoeren..

heb aan me meoder gevraagd of ze tijd vrij wilt maken, want ze moet werken. hopelijk kan ik me pa vanavond of morgen weer aanspreken, maar grote kans dat die het te druk heeft op zaterdag.

maar me moeder fixt hopelijk wel vrij

IK ben zondag van de partij.

• #2.314
zal wel meevallen joh... als ze je van school wilden trappen hadden ze het waarsch al wel gedaan

zo snel doen ze dat niet, das een betalende klant minder....

beetje dreigen, schorsen... etc... ik heb het op de middelbare school ieder jaar aan moeten horen "dit is de laatste keer dat je hier zit anders dan word je van school gestuurd".... die shit doen ze niet echt, dont worry, mike.

• #2.317
het zal ook wel niet, maarja we zien wel.
net ff liggen pitten, nu ff lekker wat eten in de friettent (woensdag friet dag)

en ff naar me nicht die me haren ff kortwiekt

Laatst bewerkt:
leuke nicht?

• #2.319

is bezet

zat eens ff te kijken. en het leek mij wel iets om nog een extra wedstrijdje mee te pikken dit jaar.

maar er zit weight for height in. is dat echt een moeilijk onderdeel?
want ik heb het idee dat ik daar echt in faal omdat mijn motoriek failt. dat ik het gewicht bijv niet eens recht omhoog kan gooien

Parkstad? Ik ga denk ook meedoen. Enige dat me tegenhoudt is dat het zo verdomd ver is

Terug
Naar boven