AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
Ben benieuwd of platform deadlift wat voor je normale deadlift doet. Bij mij heeft het toen namelijk helemaal niks geholpen.
Oké. nja ben benieuwd

ga hem er sowieso even inhouden denk ik ook voor carry-over naar atlas stones, en ook voor een sterkere onderrug.
dan misschien op een ander moment in de week wat speed reps vanaf onder de knie, of gewoon normale speed deads

thnx lennart, altijd handig meer info

Mike, jouw lockout is toch het zwakst?

• #2.824
ik weet er dan niet zo heel veel vanaf, maar met platform deadlifts is het toch juist de bedoeling dat je van de grond sterker wordt?

Precies dat lijkt mij ook, en als je de bar op een platform zet, juist sterker wil worden vanaf de knie.

• #2.827
ik weet er dan niet zo heel veel vanaf, maar met platform deadlifts is het toch juist de bedoeling dat je van de grond sterker wordt?

ja, lijkt mij wel ja.
maar mijn onderrug is ook nog steeds een zwak punt die bol trekt bij 200+ ongeveer. en die moet ook sterker. dus het is ff een beetje experimenteren.

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Precies dat lijkt mij ook, en als je de bar op een platform zet, juist sterker wil worden vanaf de knie.

klopt...
maar nu komt er het feit ook nog bij dat ik maar tot 220kg kan gaan met rackpulls, en dan fl*kkeren de schijven er al bijna af.
moet dus ook snel 2 x 20kg bij bestellen

Haha, wees blij jonge. Ik kan voorlopig nog maar tot maximaal 140kg.... FUUUU!

Mijn lockout pak ik nu via rackpulls aan. Helaas heb ik nog geen chains. Dat zou ook een oplossing voor Mike kunnen zijn.

• #2.830
klopt. dat zou fijn zijn.
fitness seller heeft ze maar dan betaal je 100 euro voor 2 chains van 16kg.

maar daar zitten wel dingen bij dat je ze vast kan maken aan de bar volgens mij. en als je ergens gewoon wat kettingen besteld heb je dat niet?

klopt. dat zou fijn zijn.
fitness seller heeft ze maar dan betaal je 100 euro voor 2 chains van 16kg.

maar daar zitten wel dingen bij dat je ze vast kan maken aan de bar volgens mij. en als je ergens gewoon wat kettingen besteld heb je dat niet?

Als je een stuk of wat sluiters haalt dan kan je 2 sluiters erover heenzetten en dan gaan ze ook niet schuiven en met squatten moet je sws een kleine chain hebben zodat ze aan de grond komen. Maar ik zou kijken op marktplaats voor chains

je deed trouwens toch coan? heb je dat moeten stoppen?

• #2.833
Als je een stuk of wat sluiters haalt dan kan je 2 sluiters erover heenzetten en dan gaan ze ook niet schuiven en met squatten moet je sws een kleine chain hebben zodat ze aan de grond komen. Maar ik zou kijken op marktplaats voor chains
zal het eens in de gaten houden

je deed trouwens toch coan? heb je dat moeten stoppen?
ja klopt, alleen zou eigenlijk een wedstrijd hebben afgelopen zondag, dus ivm voorbereiding niet gedaan.
en de 28e sterkste man van Brielle dus even wat anders tot de wedstrijden voorbij zijn.

en ik begin trouwens een dikke kop te krijgen waar ik van baal. 2e kin begint door te komen.
maar ik wil niet extreem cutten ivm kracht opbouw. carb cyclen zou kunnen maar ja is allemaal zo veel moeite al die maaltijden maken :( :P

Laatst bewerkt:
doe een rondje smolov op onderhoud, dan kom je ook aan + je word droger... have fun!

chains kopen bij een visserijbedrijf.
ze zijn een beetje roestig maar wel 10 keer goedkoper als op PL-sites ;)

chains kopen bij een visserijbedrijf.
ze zijn een beetje roestig maar wel 10 keer goedkoper als op PL-sites ;)

of vragen of er restanten zijn bij een staalkabelgroothandel...

vaak word die shit op huge trossen gekocht en willen de klanten maar een bepaald aantal meters hebben... veel rest afval dus, vaak ruim voldoende voor ons

jup, daar heb je ook veel kans bij :p

haal dan gelijk wat bands dan heb je alles compleet :)

• #2.839
net ff poging tot trainen gedaan :P

1h db press
10 x 5 L + R
5 x 25 L + R
3 x 35 R en toen vielen 3 5kg schijven eraf aan 1 kant achter op me hiel
F's x 55 R.. t*fus onhandige k*t dumbbell ook. die fat dumbbell bij Gijs is niet zo'n probleem maar met deze lukt het echt niet

Edit:
zo toch maar ff terug wat "speed" mp's met 60kg
wide grip bench presses
en wat bb rows

Laatst bewerkt:
3 x 35 R en toen vielen 3 5kg schijven eraf aan 1 kant achter op me hiel

Heb jij geen sluiters ofzo.. pas met PP vielen die schijven er ook al af :o

Terug
Naar boven