XXL Nutrition

It's time for some serious weights

welk liedje:$ ?

was dat voor supp dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
welk liedje:$ ?

was dat voor supp dan?

kanye west -stronger is nu op in de film die ik aan het kijken ben (never back down)

sup is een mix van pre workout, creatine, en nog een hoop andere zooi. moet je voor en na training pakken.
en op rustdagen 's ochtends

kanye west -stronger is nu op in de film die ik aan het kijken ben (never back down)

sup is een mix van pre workout, creatine, en nog een hoop andere zooi. moet je voor en na training pakken.
en op rustdagen 's ochtends
die heb ik allang niet meer geluisterd!

creatine, oppassen daarmee he Mike, linke troep wat ik heb gehoord:eek::p

Never back down, echt een goede film al een paar keer gezien blijft lijp

goed is die niet, wel leuk

als er muziek van kanye west in zit moet het wel een topfilm zijn

• #2.909
Pff vandaag veel gewerkt. Van 6 tot 12 bij AH. En vanaf 2 tot 6 bij me pa ben nog bezig nu dus heb me carduo van vandaag wel gehad straks. toenet ook nog een auto op een auto ambulancr geduwd.

Morgen en overmorgen 9 tot 6 bij ah helaas. Eten is goed gegaan laatste dagen. Nu wachten op de spiergains die hopelijk gaan komen. Hopelijk komt er wel iets bij hang nu tussen 90/91,.. Maar geen dirty food meer.

En ik begin het al te merken in positieve zin dat ik meer energie krijg steeds meer per dag

Edit: potverdomme.. Vanaf zaterdag al lichte irritaties in de keel. En het gaat maar niet over.
Lichte keel ontsteking denk ik. Hopelijk is het zaterdag over.

Misschien een verstandig idee ik morgen al rond 8 uur te gaan slapen als ik ook nog wat werk bij me vader heb afgerond wat nog moet gebeuren.

Laatst bewerkt:
  • #2.910
nieuwe speeltje is binnen.
nu nog wachten op de mallen die met een k*t post bedrijf verzonden worden :mad::mad:

sqjp6d.jpg

Nice Mike ! Is het nou een beetje hetzelfde als die van Gijs kwa zwaartekrachtpunt ? En hoelang duurde het voor je hem binnenkreeg ?

nice, lekker snel binnen ook

Nice!

Edit: lol, allemaal dezelfde reactie.

Succes morgen Mike, laat zien wat je waard bent!

Succes morgen mike ;)

Succes morgen! Bruute bar..

Ah ja, das morgen al. Succes Mike!

• #2.918
Thnx all

@ Niels maandag had ik hem besteld en nu is hij binnen.
Volgens rubenaossa al zwaar met 90kg gms

Heb zelf gewoon een paar met stang only gedaan net. Kan daaraan niet echt concluderen hoe zwaar.

nice die bar, en heb je al vervoer morgen?

• #2.920
Jep me pa rijd

Terug
Naar boven