AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

Aww :S, wat voor theorieles dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
voor auto rijbewijs

En dat de hele dag :O, gewoon thuisleren elke dag een paar hoofdstukjes en 2 toetsen op de comp en dan de daadwerkelijke toets maken. Zo moeilijk is het niet :)

• #3.204
En dat de hele dag :O, gewoon thuisleren elke dag een paar hoofdstukjes en 2 toetsen op de comp en dan de daadwerkelijke toets maken. Zo moeilijk is het niet :)

heb al brommer theorie achter de rug
maar dit zat er bij het pakket bij van de ANWB..
en het is alleen maar beter als slechter

ik wil eind november al klaar zijn met alles

• #3.206
Thnx man :)

Je hebt je goed verbeten op de farmers man. Ik denk dat jij op een goede dag ook wel naar een 120 kg farmers moet kunnen als je +50 sec 100 kg kunt vasthouden.

• #3.208
Je hebt je goed verbeten op de farmers man. Ik denk dat jij op een goede dag ook wel naar een 120 kg farmers moet kunnen als je +50 sec 100 kg kunt vasthouden.

Thnx man. denk het ook wel.
weet wel dat me klauwen nu goed zeer doen haha. heel die eelt stukken opgezwollen

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=IhqjX-N646Y

http://www.youtube.com/watch?v=xey9nRFM2iM&feature=channel

Vette oefening met die postzak. Wat zit erin?

• #3.210
Vette oefening met die postzak. Wat zit erin?

houtsnippers voornamelijk volgens mij

UB ME

Militairy Press
8 x 20
8 x 20
5 x 30
5 x 40
1 x 65
3 x 75 PR
2 x 75 (3f)
2 x 75 (3f)
is wel een volume PR eigenlijk... maar het ging niet zo lekker vandaag.
volgende week gewoon 77,5 erop.. en dan of proberen zo veel mogelijk setjes (max 5) doubles te maken. of als dat beter gaat setjes van3. mjah we'll see

CGBP
10 x 20
8 x 60
1 x 95 (paused)
1 x 110 (2f)
F x 115 k*t, dacht hem uit te kunnen grinden maar verloor spanning

Pendlay rows
5 x 60
5 x 100
2 x 110 PR

Chin up´s (light)
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Barbell curls
5 x 45
5 x 45
5 x 45

Hang dips
8 x BW +15kg
8 x BW +10kg
7 x BW

com: lekkere training toch weer, morgen staat er LB op het menu als het goed is

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ucpjGLcNuRE

Laatst bewerkt:
Ik had weer een epische fail verwacht toen ik het startplaatje zag van je film. Jammer:D

Nice pr's gast maar wtf doe je met je ellebogen. (links blijft binnen en recht vliegt naar buiten).

Ik vind btw de eerste rep altijd het moeilijkst met MP. Komt ook omdat je zegmaar vanuit stilstand moet beginnen. Jij neemt ook echt een soort pauze tussen te presses door. Misschien als je zegmaar in één keer doorgaat en gebruikt maakt van het momentum je die derde er makkelijk uit perst.

ziet er easy uit die eerste 2 reps!
nice workout weer Mike

• #3.213
Ik had weer een epische fail verwacht toen ik het startplaatje zag van je film. Jammer:D

Nice pr's gast maar wtf doe je met je ellebogen. (links blijft binnen en recht vliegt naar buiten).

Ik vind btw de eerste rep altijd het moeilijkst met MP. Komt ook omdat je zegmaar vanuit stilstand moet beginnen. Jij neemt ook echt een soort pauze tussen te presses door. Misschien als je zegmaar in één keer doorgaat en gebruikt maakt van het momentum je die derde er makkelijk uit perst.
ja, weet niet links blokkeerde op een of andere manier ineens..
en van dat pauseren per rep. heb het idee dat ik hem zo beter kan pressen omdat ik opnieuw lucht kan pakken.

zal volgende week eens anders kijken

ziet er easy uit die eerste 2 reps!
nice workout weer Mike
Thnx Koen

Zien er smooth en easy uit de eerste 2 maar die 3e is een hele rare iets achterover leunen en je had hem maar daar denk je dan niet aan :)

Damn man die MP is nog schever dan bij mij:p. Die eerste 2 gingen lekker snel trouwens. Goede training verder.

wat flauw dat je tegenwoordig sluiters gebruikt :(

Heel easy die eerste 2 reps.

Zit duidelijk meer in dan 80

ja, weet niet links blokkeerde op een of andere manier ineens..
en van dat pauseren per rep. heb het idee dat ik hem zo beter kan pressen omdat ik opnieuw lucht kan pakken.

ja zag er raar uit man, die 1e 2 gingen echt easy en toen ineens bam stil.
maar als je met zakken inademt kan je toch gewoon doorgaan ?

nice man 3x75 alleen dat met dat scheef drukken heb je altijd man, hoe komt dat?
viel me ook al op bij de log als die boven je hoofd was

• #3.220
Zou niet weten hoe dat komt.
Ben denk ik motorisch gestoord.

Terug
Naar boven