TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat de hele dag :O, gewoon thuisleren elke dag een paar hoofdstukjes en 2 toetsen op de comp en dan de daadwerkelijke toets maken. Zo moeilijk is het niet![]()
heb al brommer theorie achter de rug
maar dit zat er bij het pakket bij van de ANWB..
en het is alleen maar beter als slechter
ik wil eind november al klaar zijn met alles

Je hebt je goed verbeten op de farmers man. Ik denk dat jij op een goede dag ook wel naar een 120 kg farmers moet kunnen als je +50 sec 100 kg kunt vasthouden.

ja, weet niet links blokkeerde op een of andere manier ineens..Ik had weer een epische fail verwacht toen ik het startplaatje zag van je film. Jammer
Nice pr's gast maar wtf doe je met je ellebogen. (links blijft binnen en recht vliegt naar buiten).
Ik vind btw de eerste rep altijd het moeilijkst met MP. Komt ook omdat je zegmaar vanuit stilstand moet beginnen. Jij neemt ook echt een soort pauze tussen te presses door. Misschien als je zegmaar in één keer doorgaat en gebruikt maakt van het momentum je die derde er makkelijk uit perst.
Thnx Koenziet er easy uit die eerste 2 reps!
nice workout weer Mike
ja, weet niet links blokkeerde op een of andere manier ineens..
en van dat pauseren per rep. heb het idee dat ik hem zo beter kan pressen omdat ik opnieuw lucht kan pakken.