XXL Nutrition

It's time for some serious weights

mooie doelstellingen mike!
wat zijn momenteel de gewichten op de grote 3, OH-press heb je in ieder geval alweer een PR bij:D

Son of a b*ch,
congratz:D

• Topic Starter Topic Starter
Mike, jorg kan ook zondag. jij ook?

ze staan altijd in me sig.
bench 1 x 85
squat 1 x 130
deadlift 1 x 180.

deadliften hangt al een tijdje op dit gewicht, maar daar gaat op gefocust worden als ik de 150 squat heb gehaald.

thnx Bas
ai, niet gezien, keek er toestraks wel nog naar weet ik:roflol:

Mike, jorg kan ook zondag. jij ook?

Ja, zondag moet lukken.
word wel ff krap in kas dan hehe want heb dat powerrack besteld.
kan gelukkig nog een beetje bier kopen met oud en nieuw en nog een keer gaan trainen. :P

wat zullen we er dan nog achteraan plakken?
zieke squats of iets anders :P

ik ga namelijk woensdag weer trainen, en dan vrijdag zal er wel niet inzitten ivm nieuwjaarsdag.
zaterdag dus ook niet want zondag moet er weer getraind worden

Laatst bewerkt:
zieke squats deads en benches xD,
gewoon maximaal slopen!

kl***zak, nou moet ik op gelijke hoogte komen met die C&P.. :p

jij pushed hem ook gewoon!

en dat is een goed idee Jorrit!

vandaag een poep training 1e klas. Ben beetje verkouwen denk.
Ik verloor stabiliteit bij squat en dead lift wat nog nooit eerder is gebeurd. Maar heb toch wel wat volume pr gezet op squat. Heb getraind met 1rms van minder daneen maand geleden

merkte vooral bij alle oefeningen dat ik weinig puf had, meteen buiten adem zelfs bij de opwarm sets van de squat al

squat
8 x 30
5 x 50
5 x 70
2 x 90
2 x 110
2 x 120
2 x 120
2 x 120
5 x 110
3 x 110

militairy press
Strict
8 x 20
5 x 30
3 x 40
3 x 50
1 x 60
1 x 65
0 x 70
1 x 60
1 x 60
1 x 60

deadlift
5 x 60
5 x 80
3 x 100
3 x 120
3 x 130
2 x 140
2 x 140
Had wel het idee dat me onder rug dit keer goed was. Dat is wel positief dus!

Laatst bewerkt:
Gaat goed mikey ;)

ach ja het kan niet altijd even goed gaan, toch een goeie training neer gezet
gewichten gaan ook goed

Thnx.
Tja, het het voelde gewoon k*t aan deze training.
ik flikkerde bijna achterover met squatten bij de 120kg, en met het deadliften viel ik bijna voorover.

Misschien gewoon omdat ik te weinig energie in me heb op het moment, vannacht maar 4 uur kunnen slapen. Vandaag liep ik er als een zombie bij op het werk ook.

Anders had ik er ook nog wel wat assistance acheraan geknald, maar dat zat er echt niet in.

Nu lekker herstellen, morgen weer ff doorbijten, en om 5 uur op weer. Dan 's avonds zuipen. dan uitrusten de dagen erna, en zondag naar Nijmegen wat events trainen en nog hopelijk een knallende gym workout erbij.

mike rond de kerst is meestal niet de beste periode om te trainen :) komt vanzelf wel weer!

Thnx.
Tja, het het voelde gewoon k*t aan deze training.
ik flikkerde bijna achterover met squatten bij de 120kg, en met het deadliften viel ik bijna voorover.

Misschien gewoon omdat ik te weinig energie in me heb op het moment, vannacht maar 4 uur kunnen slapen. Vandaag liep ik er als een zombie bij op het werk ook.

Anders had ik er ook nog wel wat assistance acheraan geknald, maar dat zat er echt niet in.

Nu lekker herstellen, morgen weer ff doorbijten, en om 5 uur op weer. Dan 's avonds zuipen. dan uitrusten de dagen erna, en zondag naar Nijmegen wat events trainen en nog hopelijk een knallende gym workout erbij.
happy new year wens ik je dan alvast!
paar weken terug had ik het zelfde met deadliften ik kiepte gewoon bijna voorover

had zelf ook een slechte nachtrust gehad, tot 2uur op de computer en vervolgens tot half 6 gamen, wtf!
en toen kon ik ook niet slapen, want de maan scheen door me raam heen en was te lui om op te staan.

happy new year wens ik je dan alvast!
paar weken terug had ik het zelfde met deadliften ik kiepte gewoon bijna voorover

had zelf ook een slechte nachtrust gehad, tot 2uur op de computer en vervolgens tot half 6 gamen, wtf!
en toen kon ik ook niet slapen, want de maan scheen door me raam heen en was te lui om op te staan.

en het k*tte is, dat mijn werk schema bijna altijd van 06.00 tot 12.00 is. iedere dag behalve dinsdag en het weekend om 05.00 opstaan dus.
hier is moeilijk aan te wennen, en op tijd te bed gaan is dus een must.
maar dan moet je nog in slaap zien te vallen.

de deadlift
ik ga volgende week met een schone lijn beginnen. afwijkend van het Rippetoe schema ga ik op de intensity dag, 5 x 5 deadliften, gevolgd door 3 x 3, om zo goed op te bouwen weer, en goede techniek met rechte onderrug goed aan te leren.

ik heb deze tip van g-men.

ga beginnen met 5 x 5 x 120
4 weken later zit ik dan op 5 x 5 x 130.

dan ga ik verder met 3 x 3 x 140, 4 weken lang totdat ik 3 x 3 x 150 doe.

daarna op dezelfde manier verder gaan, maar dan hoger natuurlijk.

aardig volume je nieuwe DL schema'tje.
succes alvast!

Misschien heeft de strongmantraining erbij jou ook onbewust hard ingehakt?

Terug
Naar boven