- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze staan altijd in me sig.mooie doelstellingen mike!
wat zijn momenteel de gewichten op de grote 3, OH-press heb je in ieder geval alweer een PR bij![]()
thnx Bas
ai, niet gezien, keek er toestraks wel nog naar weet ikze staan altijd in me sig.
bench 1 x 85
squat 1 x 130
deadlift 1 x 180.
deadliften hangt al een tijdje op dit gewicht, maar daar gaat op gefocust worden als ik de 150 squat heb gehaald.
thnx Bas

mike rond de kerst is meestal niet de beste periode om te trainenkomt vanzelf wel weer!

happy new year wens ik je dan alvast!Thnx.
Tja, het het voelde gewoon k*t aan deze training.
ik flikkerde bijna achterover met squatten bij de 120kg, en met het deadliften viel ik bijna voorover.
Misschien gewoon omdat ik te weinig energie in me heb op het moment, vannacht maar 4 uur kunnen slapen. Vandaag liep ik er als een zombie bij op het werk ook.
Anders had ik er ook nog wel wat assistance acheraan geknald, maar dat zat er echt niet in.
Nu lekker herstellen, morgen weer ff doorbijten, en om 5 uur op weer. Dan 's avonds zuipen. dan uitrusten de dagen erna, en zondag naar Nijmegen wat events trainen en nog hopelijk een knallende gym workout erbij.
happy new year wens ik je dan alvast!
paar weken terug had ik het zelfde met deadliften ik kiepte gewoon bijna voorover
had zelf ook een slechte nachtrust gehad, tot 2uur op de computer en vervolgens tot half 6 gamen, wtf!
en toen kon ik ook niet slapen, want de maan scheen door me raam heen en was te lui om op te staan.
Dat hakt er ook flink in. Maar hoe vaker je dit doet hoe harder je zelf zult worden.Misschien heeft de strongmantraining erbij jou ook onbewust hard ingehakt?