XXL Nutrition

It's time for some serious weights

wat is er 20 november dan?

On va faire des exercises à Papendal!

ooooh ja... ik weet wie de mystery guest is dit keer bitchezzz

ja ik ook
volgens mij gaat die front squats voordoen

wil best een keer aan je voordoen hoe een propere front squat er ziet hoor :P

mike heb je me mail gehad?

Jammer van je squat Mike! Nog gefeliciteerd met je theorie trouwens..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.650
Thnx

vandaag eens wat anders

Bench Press
ga voortaan ff wijder drukken.. ringvinger op de ringen
12 x 20
12 x 20
6 x 60
6 x 82,5
6 x 82,5
6 x 82,5
6 x 82,5
6 x 82,5
6 x 82,5
6 x 82,5
7 sets

Squat
5 x 50
5 x 90
5 x 115
5 x 115
5 x 115
5 x 115
5 x 115
5 x 115
6 sets
alles beltless

Deadlift
5 x 60
5 x 100
5 x 145
5 x 145
5 x 145
5 x 145
5 x 145
5 x 145
6 sets
alles beltless

edit:
zweten als nooit tevoren, hoog tempo ook
moet deze training nog 2 keer doen deze week

Laatst bewerkt:
pik je nou mijn schema swa!

• #3.652

ja :P haha
tijd geleden had jij het ook al over zo'n schema en toen had ik altijd de gedachten: "dat is echt zo'n corpaul schema, ga ik niet aan beginnen"

maar gisteren avond had ik er ineens zin in.

ik weet wel dat het erg afzien is zo'n volume, pfff. 145kg deads hebben nog nooit zo zwaar aangevoeld.

heb wel bij mijn squat max, mijn max met belt + wraps ingevoerd. en nu gebruik ik geen van beiden. dus pak mijn belt er pas bij als het niet meer lukt, en wraps ook, maar dat zal nog wel ff duren.

en heb bij deadlift geen 240 ingevuld want die was ugly met hitch. heb er 230 van gemaakt, die zou ik wel hitchless moeten kunnen trekken

Ik wist niet dat CorPaul copyright had op benchen squatten en deadliften in één workout :(

Flinke volume Mike, zulke trainingen zullen je alleen maar goed doen, ik zelf merk het iig wel als je daarna weer zwaarder gaat.
Overigens nog nooit alle 3 in een training gedaan, killing!

Kijk aan volume :). Goed bezig

Ik wist niet dat CorPaul copyright had op benchen squatten en deadliften in één workout :(
jep, dat wordt lappen als je eraan begint!

ik weet wel dat het erg afzien is zo'n volume, pfff. 145kg deads hebben nog nooit zo zwaar aangevoeld.
haha, had ik gister ook.. vooral weinig zin man om die deadlift sets nog te gaan doen na 8 squat sets. ga je het hele schema afmaken of alleen af en toe zo'n dag?

Mooi hoor mikey!!! :D lekker volume!

• #3.658
hehe, ik roggel dat wel met hem

Flinke volume Mike, zulke trainingen zullen je alleen maar goed doen, ik zelf merk het iig wel als je daarna weer zwaarder gaat.
Overigens nog nooit alle 3 in een training gedaan, killing!
hoop dat het goed gaat doen. wil sowieso wat droger komen te staan.

Kijk aan volume :). Goed bezig
thnx Kevin

jep, dat wordt lappen als je eraan begint!

haha, had ik gister ook.. vooral weinig zin man om die deadlift sets nog te gaan doen na 8 squat sets. ga je het hele schema afmaken of alleen af en toe zo'n dag?
Ik wil het schema wel proberen af te maken ja, zal me goed doen voor mijn spierconditie.
hoop alleen wel heel te blijven want het vraagt volgens mij wel veel van je lichaam.

heb deze training ook gedaan op 1 bakje brinta en 1 shake meer niet, heb de carbs ff wat omlaag gedaan, wil ff van die vochtkop af en gewoon enkele %'jes verliezen, maar toch wel sterker blijven worden

dus ff experimenteren zo

Mooi hoor mikey!!! :D lekker volume!
Thnx Hans

hopelijk reageren de spiertjes hier ook goed op :P

ok man, zou niet teveel teruggaan in je kcal omdat dit schema vrij zwaar is voor je herstel... voor mij maakt het niet zoveel uit maar kan me herinneren dat lager in kcal gaan bij jou een vrij groot verschil in kracht en herstel maakt

pff 7x6x82.5 ik had het al behoorlijk zwaar met 3x5x82.5 :p
met lekkere training zwaar hoog volume ma afwisseling is niet verkeerd!

Terug
Naar boven