- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ooooh ja... ik weet wie de mystery guest is dit keer bitchezzz
hahajep, dat wordt lappen als je eraan begint!Ik wist niet dat CorPaul copyright had op benchen squatten en deadliften in één workout![]()
haha, had ik gister ook.. vooral weinig zin man om die deadlift sets nog te gaan doen na 8 squat sets. ga je het hele schema afmaken of alleen af en toe zo'n dag?ik weet wel dat het erg afzien is zo'n volume, pfff. 145kg deads hebben nog nooit zo zwaar aangevoeld.
hehe, ik roggel dat wel met hemIk wist niet dat CorPaul copyright had op benchen squatten en deadliften in één workout![]()
hoop dat het goed gaat doen. wil sowieso wat droger komen te staan.Flinke volume Mike, zulke trainingen zullen je alleen maar goed doen, ik zelf merk het iig wel als je daarna weer zwaarder gaat.
Overigens nog nooit alle 3 in een training gedaan, killing!
thnx Kevin
Ik wil het schema wel proberen af te maken ja, zal me goed doen voor mijn spierconditie.jep, dat wordt lappen als je eraan begint!
haha, had ik gister ook.. vooral weinig zin man om die deadlift sets nog te gaan doen na 8 squat sets. ga je het hele schema afmaken of alleen af en toe zo'n dag?
Thnx Hans