Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Van wie had je dat grote 3schema ook al weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. gelijk door Tilburg, naar Oisterwijk, en naar Moergestel gereden. ook nog een stukje Goirle. al achteruit ingeparkeerd, vooruit ingeparkeerd, helling proof, steken en draaien. file parkeren ook
jup lekker gebounced met die pecs.. shakira was ook nog ff komen kijken ze vond het wel goed eruit zien.
---
vandaag ook voor het eerst officieel de openbare weg op.
3 uur aan een stuk gereden. gelijk door Tilburg, naar Oisterwijk, en naar Moergestel gereden. ook nog een stukje Goirle. al achteruit ingeparkeerd, vooruit ingeparkeerd, helling proof, steken en draaien. file parkeren ook
vrij veel dus op 1 dag al![]()
. De helling proef met handrem of voetrem. Achteruit inparkeren is het makkelijkst als je het onder de knie hebtThnx broeders van het IJzer
morgen weer precies dezelfde training, weet nog niet precies hoeveel sets ik ga doen tussen de 5-8 range
ik had t*ring erge spierpijn in lowerback, glutes, hams, quads verwacht. maar dat valt allemaal wel mee. onderrug en benen een klein beetje stijf.
in me chest heb ik daarentegen wel uber spierpijn hahaha
Joeskopec, goede gozer was dat. Helaas spreek ik hem nooit meer.
Vroeger nog weleens mee een pitoe genakt aan de waterweg.

Ja. Vond het zelf wel lekker gaan. De instructeur vond het ook goed zei die.
Hij had me daarom ook al in kleine straatjes laten rijden.
Ik moest meteen de drukke weg oprijden toen we bij de ANWB wegredeb. Daar schrok ik wel van haha.
Mja morgen weer 3 uur openbare weg. Maar dan 3 * 1 uur. En nog ff wat simulator opdrachten.
Die zitten standaard in het schema eerste 4 dagen s ochtends even.
Maandag over een week is het examen al.
Mooie training dit mike! Dit volume gaat je zeker goed doen!