XXL Nutrition

It's time for some serious weights

Suit zit veels te los denk ik....

Als je zo breed staat misschien ook je tenen meer naar buiten waardoor je je knieen meer in die richting kan drukken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.803
Pak gaat ten koste van je techniek, zie je rechterknie zwaar inzakken bij de 170 met suit.
2x170 is very nice maar pas op dat je niet bij het omhoog komen de barbell omhoog gooit of hij land verkeerd of je doet een stap naar voren/achter en maak je een no-lift. ;)
de 1e zin quote je gewoon van een zin die ik zelf getypt heb..
en thnx voor de tip, zal er op letten niet zo wild het bovenste gedeelte te doen. ben niet zo super op de hoogte van de PL regels

Thnx JeeWee!

Suit zit veels te los denk ik....
zou kunnen? vond hem toch niet heel los zitten, en hij werkt wel iig want 170 vliegt nog als een veertje omhoog

Als je zo breed staat misschien ook je tenen meer naar buiten waardoor je je knieen meer in die richting kan drukken?
Kan het nog eens proberen met tenen wat meer naar buiten.. maar dat had ik ook bij de 130 en 150 set gedaan, en toen had ik juist het gevoel dat het zakken nog raarder aanvoelde

Ik kom trouwens als het goed is in het blad van de AH. in de eerste uitgave van 2011.
met sterkste man :)

Laatst bewerkt:
je ging wel diep mike op die 2x170 - nice
maar je pakt ook veel met je rug

• #3.805
jep diepte zit meestal wel goed.. maar ik verlies het onderste stukje spanning, dat is wel klote

Ik had vrijdag ook nog getraind, maar het voelde steeds net of mn armen eraf vielen.
alleen het benchen was "redelijk" boeiend. wilde 3 x 2 x 100 paused wide grip.
eerste set waren allebei de reps paused, 2e set alleen 1e rep, en 3e set alleen 2e rep.
bijna op niveau dus met mijn wide bench, pr met close is 3 x 3 x 100 paused, + 1 x 2 x 100

vandaag ook ff korte training

Deadlift
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 100
5 x 140
2 x 180
1 x 200
1 x 220 PL approved
lekker, maar had hem al eens eerder pl approved gedaan.

SSB low box squat
5 x 23
5 x 63
3 x 103
3 x 113
3 x 123 "pr"
1 x 133 "pr"
weer een hele tijd geleden deze oefening.. toen faalde ik de 133 nog omdat ik me vergist had in deze SSB.

Hey mike, je squat is sterk maar bij die 170 x 2 zak je in de hole als een pudding in mekaar. Je spanning is totaal weg waardoor je naar voor zakt en je er bijna een goodmorning van maakt. Je kan dit verhelpen door meer gecontroleerd te zakken en bij het omhoog gaan je ellebogen meer onder de barbell in te steken.

• #3.807
Hey mike, je squat is sterk maar bij die 170 x 2 zak je in de hole als een pudding in mekaar. Je spanning is totaal weg waardoor je naar voor zakt en je er bijna een goodmorning van maakt. Je kan dit verhelpen door meer gecontroleerd te zakken en bij het omhoog gaan je ellebogen meer onder de barbell in te steken.

thnx voor de info man!

ja ik weet het probleem bij het inzakken.

ook al zak ik heel rustig aan op spanning, dan verlies ik rond parallel mijn spanning en zak ik door.
heb je misschien enig idee hoe je dat kunt verhelpen?

thnx voor de info man!

ook al zak ik heel rustig aan op spanning, dan verlies ik rond parallel mijn spanning en zak ik door.

Op een box squatten die net onder parallel komt. Dan moet je gewoon weer gecontroleerd zakken en dan stop je automatisch onder parallel zonder verder door te zakken. Je kan ook je onderrug verder aansterken door pin GM's en GM's te doen, eventueel ook frontsquats. Ik heb het idee dat sinds ik dit doe m'n upperback veel rechter is bij het squatten.

Give it a try.

Ik kom trouwens als het goed is in het blad van de AH. in de eerste uitgave van 2011.
met sterkste man :)

Dan zal ik dat achterlijke blad eens een keer bekijken:P Ooit stond er ook een BB coach in. Zeker een kort verhaaltje op de achterkant?

Doe wat Tjok zegt Mike. ;)
Power cleans!

thnx voor de info man!

Hamstrings sterker maken: Romanians DL, pull throughs, glute ham raises etc...
boxsquatten zoals Hervée zegt is ook niet slecht, maar iets meer specifiekere oefeningen voor de hamstrings kunnen al veel oplossen. Allez hielp bij mij toch:)

• #3.814
Thnx Johan.
was al beetje bezig met romanians op 10 reppers.
en doe nu ook SSB box squats

• #3.815
UB

Bench press wide
(ring)
10 x 20
10 x 20
10 x 40
5 x 60
3 x 80
1 x 100 --- allemaal paused tot en met deze set
1 x 110 (2f) (is sowieso PR met wide grip :D)
1 x 105 (2f) wel paused
zit nog 2 reps onder me max cg

Militairy press
10 x 20
10 x 20
5 x 40
3 x 60
f x 75 k*t 10kg onder max falen
1 x 70
voor straf dan maar:
5 x 60
5 x 60
5 x 60
volgende week gewoon lekker opbouwen en 62,5 3 x 5

Chin up's
5 x BW
6 x BW +15kg PR
4 x BW +20kg PR
5 x BW +10kg

Bent over row
5 x 60
5 x 80
5 x 100 deze was niet mooi

Skullcrusher
8 x 30
8 x 40
1 x 50 deze was te heavy

Axle curls
8 x 40
8 x 40
gelijk achter die set: 10 x 27,5

Close grip axle press
8 x 60
8 x 80 (9f)
6 x 70 (7f)
triceps helemaal dood, knalde bij die laatste set 2e tot 6e rep steeds tegen de spotters aan :roflol:

comment: lekkere training op zich, pecs worden nog steeds sterker, nieuwe houding op bench begint ook aardig te lukken (NPB style)
close grip blijft nog steeds wel sterker denk ik aan die laatste axle cgbp te zien.

ga denk ook eens wat meer met de axle spelen

Morgen trainen bij KDO

Laatst bewerkt:
sterke training hoor mike!

Goeie training, al word het steeds kouder in de gym :P

• #3.818
Thnx
ja mjah gewoon hard trainen dan is het lekker warm

Goede training Mike!

damn, doe weights op je brede bench zijn hoog als de stem van een koelie

Terug