Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de 1e zin quote je gewoon van een zin die ik zelf getypt heb..Pak gaat ten koste van je techniek, zie je rechterknie zwaar inzakken bij de 170 met suit.
2x170 is very nice maar pas op dat je niet bij het omhoog komen de barbell omhoog gooit of hij land verkeerd of je doet een stap naar voren/achter en maak je een no-lift.![]()
Thnx JeeWee!
zou kunnen? vond hem toch niet heel los zitten, en hij werkt wel iig want 170 vliegt nog als een veertje omhoog
Kan het nog eens proberen met tenen wat meer naar buiten.. maar dat had ik ook bij de 130 en 150 set gedaan, en toen had ik juist het gevoel dat het zakken nog raarder aanvoeldeAls je zo breed staat misschien ook je tenen meer naar buiten waardoor je je knieen meer in die richting kan drukken?

Hey mike, je squat is sterk maar bij die 170 x 2 zak je in de hole als een pudding in mekaar. Je spanning is totaal weg waardoor je naar voor zakt en je er bijna een goodmorning van maakt. Je kan dit verhelpen door meer gecontroleerd te zakken en bij het omhoog gaan je ellebogen meer onder de barbell in te steken.
thnx voor de info man!
ja ik weet het probleem bij het inzakken.
ook al zak ik heel rustig aan op spanning, dan verlies ik rond parallel mijn spanning en zak ik door.
heb je misschien enig idee hoe je dat kunt verhelpen?
Ik kom trouwens als het goed is in het blad van de AH. in de eerste uitgave van 2011.
met sterkste man![]()
Ooit stond er ook een BB coach in. Zeker een kort verhaaltje op de achterkant?
thnx voor de info man!
ja ik weet het probleem bij het inzakken.
ook al zak ik heel rustig aan op spanning, dan verlies ik rond parallel mijn spanning en zak ik door.
heb je misschien enig idee hoe je dat kunt verhelpen?

)