- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Dan hebbie nog 9,5 maanden om die 500 total te pakken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat goed komen hoop ik!
Met dl ga ik beginnen met opbouwen deze week. En als het lastig word doe ik smolov in de zomer ergens als mijn squat al een stuk gestegen is

Misschien squat ik dat dan welNiet doen! Moet je minstens 170kg Squat voor hebben.![]()

Haha. Miss
juni is nog 5 hele maanden. Dan is het nog maar met zomerHaha. Missjuni is nog 5 hele maanden. Dan is het nog maar met zomer

komt goed mike, eitje! 35 is niks!
bullshit... je moet gewoon al wat gevorderd zijn, dus mike ik denk dat je nog een jaartje (of misschien 2) wacht me smolov, ik waag er mij ook nog niet aanNiet doen! Moet je minstens 170kg Squat voor hebben.![]()

bullshit... je moet gewoon al wat gevorderd zijn, dus mike ik denk dat je nog een jaartje (of misschien 2) wacht me smolov, ik waag er mij ook nog niet aan![]()

haha mino. Nee jij zei dat je het gewoon moet doen als beginnende squatter. Ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat het niet slim is om te doen als je nog maar laag squat.
In tegenstelling tot jou mening

Na werken kan ik meestal ook niet optimaal trainen dus als je de mogelijkheid hebt kun je idd beter morgen trainen

Nog flauwgevallen of de kassa ondergekotst?
Wel balen bro. Morgen dikke Deadlift en MP PR zetten?
---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------
Ik train prima na werk..
Lekker luie werk heb ik ook, suited voor een krachttrainer. Rust heel de tijd uit dus dat is ook mooi meegenomen, ik lul heel de dag door de telefoon dus dan hoef ik ook met niemand sociaal contact te maken omdat ik al uitgeluld ben.
Mike je bent 17, tijd voor wat anders dan vakkenvullen eindbaas!
Ik zou zeggen meld je aan bij een callcenter!
. Maar heb ook tijden vakkengevuld en dat is zeer vermoeiend en al die k*t sneetjes in je armen enz erg iritant 
Haha ik doe de krant s'ochtends maar een callcenter dat lijkt me ook wel wat maar ik heb daar helemaal niet de tijd voor in het weekend train ik dus kan ik niet werken. Maar heb ook tijden vakkengevuld en dat is zeer vermoeiend en al die k*t sneetjes in je armen enz erg iritant
![]()