AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
gaat goed komen hoop ik!
Met dl ga ik beginnen met opbouwen deze week. En als het lastig word doe ik smolov in de zomer ergens als mijn squat al een stuk gestegen is

we zullen ons best doen he

haha. Is ook no problemo.
Ik ga nog super vooruit atm. Maar denk dat het ook wel iets is voor als je vast loopt?

haha mino. Nee jij zei dat je het gewoon moet doen als beginnende squatter. Ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat het niet slim is om te doen als je nog maar laag squat.
In tegenstelling tot jou mening

Laatst bewerkt:
haha mino. Nee jij zei dat je het gewoon moet doen als beginnende squatter. Ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat het niet slim is om te doen als je nog maar laag squat.
In tegenstelling tot jou mening

Ja maar het boeit niet wat je Squat, zolang je maar niet net begint met trainen. :p

Ik verzet mijn training van vandaag naar morgen.
dan ga ik morgen deadliften, daar begin ik mee.
en daarna wat mp's. gevolgd door wat cleans.

want mijn batterij is leeg op het moment. hele week nachten van 5 uur slaap.
dan van 06.00 tot 12 werken, en vandaag van 06.00 tot 16.00 gewerkt.

ik doe dan normaal vakkenvullen. nu hadden ze gevraagd of ik kassa wilden bijleren.
om in te vallen als het druk is. voor 5 min ofzo.

maar nu moest ik dus de laatste anderhalf uur alleen op die kassa, vet druk in die winkel.
het ging me allemaal veel te snel. kon niet meer helder nadenken :P

Laatst bewerkt:
Na werken kan ik meestal ook niet optimaal trainen dus als je de mogelijkheid hebt kun je idd beter morgen trainen

Nog flauwgevallen of de kassa ondergekotst?

Wel balen bro. Morgen dikke Deadlift en MP PR zetten? :D:D

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Na werken kan ik meestal ook niet optimaal trainen dus als je de mogelijkheid hebt kun je idd beter morgen trainen

Ik train prima na werk.. :p
Lekker luie werk heb ik ook, suited voor een krachttrainer. Rust heel de tijd uit dus dat is ook mooi meegenomen, ik lul heel de dag door de telefoon dus dan hoef ik ook met niemand sociaal contact te maken omdat ik al uitgeluld ben. :D:D

Mike je bent 17, tijd voor wat anders dan vakkenvullen eindbaas!
Ik zou zeggen meld je aan bij een callcenter!

Nog flauwgevallen of de kassa ondergekotst?

Wel balen bro. Morgen dikke Deadlift en MP PR zetten? :D:D

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Ik train prima na werk.. :p
Lekker luie werk heb ik ook, suited voor een krachttrainer. Rust heel de tijd uit dus dat is ook mooi meegenomen, ik lul heel de dag door de telefoon dus dan hoef ik ook met niemand sociaal contact te maken omdat ik al uitgeluld ben. :D:D

Mike je bent 17, tijd voor wat anders dan vakkenvullen eindbaas!
Ik zou zeggen meld je aan bij een callcenter!

Haha ik doe de krant s'ochtends maar een callcenter dat lijkt me ook wel wat maar ik heb daar helemaal niet de tijd voor in het weekend train ik dus kan ik niet werken :). Maar heb ook tijden vakkengevuld en dat is zeer vermoeiend en al die k*t sneetjes in je armen enz erg iritant :P

hehe ik ga 5 x 5én op dl. tenzij het heeeel lekker gaat dan pr.
en vakkenvullen doe ik voor mijn opleiding detailhandel..

ah was enige bedrijf wat nog mensen zocht, sta liever in een normale winkel ipv supermarkt. achjah wat doe je er aan.

Haha ik doe de krant s'ochtends maar een callcenter dat lijkt me ook wel wat maar ik heb daar helemaal niet de tijd voor in het weekend train ik dus kan ik niet werken :). Maar heb ook tijden vakkengevuld en dat is zeer vermoeiend en al die k*t sneetjes in je armen enz erg iritant :P

Dat is het flexerige gedeelte van een callcenter, meestal heb je flexibele tijden dus kan je zelf indelen hoeveel en wanneer je wilt werken. Ik werk nu 24 uur per week, gewoon omdat het kan. :cool:
Zondag werk ik 8 uurtjes, en zondag is het 150% uitbetaald krijgen dus krijg ik betaald voor 12.. :D:D

Terug
Naar boven