AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het flexerige gedeelte van een callcenter, meestal heb je flexibele tijden dus kan je zelf indelen hoeveel en wanneer je wilt werken. Ik werk nu 24 uur per week, gewoon omdat het kan. :cool:
Zondag werk ik 8 uurtjes, en zondag is het 150% uitbetaald krijgen dus krijg ik betaald voor 12.. :D:D

ik werk er 24-30 per week
meestal van 6 sochtens tot 12 smiddags

Ey boy :P Power rack al binne?

Ik nog niet :( volgens mij hadde ze wel gebeld vandaag maar zat op school :fuu:

Helisports dan :p

Ey boy :P Power rack al binne?

Ik nog niet :( volgens mij hadde ze wel gebeld vandaag maar zat op school :fuu:

Helisports dan :p

nope :( kan misschien nog zelfs enkele weken duren.
ze moeten nog heel veel bestellingen verwerken, en er waren er nog een hoop voor mij denk ik.

Training van vandaag.
deadlift + mp gedaan, die ik eigenlijk gisteren moest doen.

Deadlift
5 x 60
5 x 100
4 x 5 x 120
1 x 5 x 135
easy, had het niet zo makkelijk kwa kracht ingeschat, dit gaat mij zeker goed doen om zo'n volume te blijven draaien bij deadlift.
alleen was ik wel buiten adem na iedere set :P

volgende week +5 denk ik, dus 4 x 5 x 125, en laatste setje wat hoger.

Militairy Press
deze ging bagger vandaag, laatste keer was 5 x 5 x 55 easy, krijg je nu dit:
8 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 57,5
3 x 57,5
3 x 57,5
3 x 55
3 x 55

BOR
8 x 20
5 x 40
5 x 5 x 70

Pull Up's
5 x BW +5
4 x BW +10
2 x BW +15
3 x BW (breedst) + 3 x BW (hammer grip) meteen achter elkaar
3 x BW

me buik begint ook goed te groeien trouwens, moet er wel op gaan letten maarjah, dat is geen optie

ach ja ik had het zelfde probleem op de MP,
en je training doet mij eraan herinneren dat ik zelf ook vaker pull-ups moet doen.

mooi volume op je deads mike

ach ja ik had het zelfde probleem op de MP,
en je training doet mij eraan herinneren dat ik zelf ook vaker pull-ups moet doen.

mooi volume op je deads mike

thnx Keun.
ja ti's toch altijd afhankelijk van zoveel factoren hoe je training gaat. maakt niet uit. progressie gaat goed over het algemeen.
alleen is MP echt zo'n oefening die echt niet zal lukken als je wat minder in je vel zit. zelfde met BP bij mij...
bijvoorbeeld met squatten en deadliften kan je echt alles op alles zetten om toch nog die laatste rep te halen bijvoorbeeld.

tjah en Pull up's. ik doe ze weighted laatste tijd, ga hier meer mee vooruit als BW only.
op een goeie dag zal 5 x 5 +5 er misschien ook wel inzitten.
maar met de komende tijd met dit schema, zal het na het BOR'en wel wat minder zijn

Laatst bewerkt:
Goed getrained en ja idd als jij niet lekker in je vel zit dan word die druk op je hoofd gewoon te groot en MP haal je maar uit een bepaald gebied en DL en SQ spreek je meerdere spiergroepen aan dus daar heb je gelijk aan ;)

Jup. ben benieuwd wanneer ik niet meer verkouden ben.
heb het altijd maar eens in het jaar ofzo, maar is jammer genoeg niet snel voorbij

soms gaat het bagger
goed getraind mike - 135 netjes
en die mp is niet slecht
over een tijdje mp je er ons allemaal uit

netjes hoor mike. met die MP hou ik je niet bij. ik moet ma snel met mijn bench je voor bij gaan ter compensatie :P

Thnx. maarjah mijn schouders zijn dan ook totaal uit verhouding.
Gisteren trouwens feestje gehad. krijg je allemaal van die vragen van kun jij voor mij niet voedingsschema maken, en trainingsschema. want jij groeit mee de week.

En ik heb het idee dat ik gegroeid ben, een maat van mij van 1.90+ moest eerst altijd wel een stukje naar beneden kijken, en nu scheelde het niet veel meer. binnenkort eens op laten meten weer. hopelijk haal ik de 1.90+ nog :D

wat zei je? "ga de komende 6 maanden maar is squatten, dan spreek ik je daarna wel weer"

Ik vind het helemaal niet zo raar met die MP. Je hebt hem toch zwaarder gedaan dan vorige week. als je iedere week 2,5 kg op je mp kan leggen ben je binnen no time jarno voorbij :P training is verder netjes wel een hoop volume op je deadlift.

Ik vind het helemaal niet zo raar met die MP. Je hebt hem toch zwaarder gedaan dan vorige week. als je iedere week 2,5 kg op je mp kan leggen ben je binnen no time jarno voorbij :P training is verder netjes wel een hoop volume op je deadlift.

dat volume gaat wel werken voor mij denk ik.
de tijd dat ik ub/lb deed. 1 keer romanian deadlift, 1 x regulier in de week.
draaide ik vaak 10 reppers op de deadlift. op 120kg ofzo.
wel met verdoet techniek, maar hij is er toen wel veel door gestegen.
ben dus benieuwd wat dit gaat doen over een maandje of 2.
hopelijk gaat de 190 of 200 dan omhoog

Heb je log doorgelezen en moet zeggen dat je goed bezig bent voor de korte tijd dat je traint !

Heb je log doorgelezen en moet zeggen dat je goed bezig bent voor de korte tijd dat je traint !

Thnx zunnepitte.
ik doe ook mijn best :)
alhoewel ik met het eten de laatste weken niet zo strict ben geweest, te weinig. Daar komt deze week weer verandering in. maar ik groei toch wel dus kan dat voor sommige dagen niet zo'n kwaad.

ik heb trouwens heeeeel goed gebeurd bij de AH vandaag, ik heb het dubbele gekregen van wat ik verwacht had.
nog ff me moeder terugbetalen (voor dat powerrack nog)
en dan moet ik ff kijken of ik nog genoeg overhoud voor trainingen (dordrecht/nijmegen).
en eten, en benzine.

en dan bestel ik binnen een maand wat schijven bij en uni dumbbells.

straks benchen :D hopelijk lukt mijn doel weer, want tot nu toe zit er eindeiljk een stijgende lijn in.

dubbel geld krijgen is altijd goed! enjoy!

Terug
Naar boven