- Waardering
- 1.728
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je ver reizen om in dordrecht/nijmegen te trainen ?
ik heb er ook een beetje problemen mee soms, eerst at ik veel meer als nu, nu zal ik misschien ietsje eronder zitten maar dan compenseer ik met avond eten en daarna.Thnx zunnepitte.
ik doe ook mijn best
alhoewel ik met het eten de laatste weken niet zo strict ben geweest, te weinig. Daar komt deze week weer verandering in. maar ik groei toch wel dus kan dat voor sommige dagen niet zo'n kwaad.
ik heb trouwens heeeeel goed gebeurd bij de AH vandaag, ik heb het dubbele gekregen van wat ik verwacht had.
nog ff me moeder terugbetalen (voor dat powerrack nog)
en dan moet ik ff kijken of ik nog genoeg overhoud voor trainingen (dordrecht/nijmegen).
en eten, en benzine.
en dan bestel ik binnen een maand wat schijven bij en uni dumbbells.
straks benchenhopelijk lukt mijn doel weer, want tot nu toe zit er eindeiljk een stijgende lijn in.

Kortingskaart is een goeie tip, heb ik ook.
Zo zie je maar hoeveel motivatie je hebt. Al je geld inversteer je in de sport en in jezelf dus. Toen ik die leeftijd had ging het geld naar andere dingen. Respect voor je gedrevenheid.
eindelijk weer een lichtpuntje met die k*t benchSpijtig dat het allemaal zo ver is die meetings voor een arme Belg als ik. Ik ben misschien niet echt thuis in het strongman/powerlifter/...-wereldje, maar het lijk mij wel vet om events te trainen!

waar woon je?Spijtig dat het allemaal zo ver is die meetings voor een arme Belg als ik. Ik ben misschien niet echt thuis in het strongman/powerlifter/...-wereldje, maar het lijk mij wel vet om events te trainen!
Deinze, vlak bij Gent.
Niks om trots op te zijn inderdaad! Dit kan veel beter Mike!!
@ Rah Rah: Brunssum @ Haefland Sport.
kan ook veel beter, hopelijk gaat het volgende week weer lukken. mega bulk sessie totdat ik 100 kan bankdrukken.
dit is nu week 2.
week 1 t/m 4 = 5 x 5
week 5 t/m 8 = 3 x 3
week 9 = toppen

Niks om trots op te zijn inderdaad! Dit kan veel beter Mike!!
@ Rah Rah: Brunssum @ Haefland Sport.