Fitness Seller

It's time for some serious weights

haha irritant he, zo'n nieuwe barbell :D

• Topic Starter Topic Starter
pictures nieuwe gym

2cmpw68.jpg

2jdgmz4.jpg

jacpp4.jpg

Mooie ruimte! Kan flink wat shit in!

Ik zie alleen maar goeie dingen..
chocomel +1
goeie clean en press +2

Heb je nog andere foto's van je homegym ergens ?
Thnx lennart, maar aan techniek nog veel werk aan de winkel

haha irritant he, zo'n nieuwe barbell :D
jep. moet echt eens magnesium gaan halen binnenkort

Dan moet je het niet zo snel laten zaken man, gewoon voor een seconde vast houden en dan pas naar beneden halen. :p
dat is wel een goed idee. maar op dit moment was mijn doel gewoon boven mijn hoofd, en gelijk weer terug, weer een rep :P

Mooie ruimte! Kan flink wat shit in!
jep. alleen nu kan me pa zijn auto niet meer aan huis binnen staan :P

Misschien kunnen we 31 jan ook aan je clean techniek werken. Heb daar zelf ook problemen mee.

Ik denk dat je aan je clean techniek nog wat moet werken.
Ik weet niet hoe de andere daar over denken ?
Maar bij jou lijkt het in 1 snelle beweging te zijn. Maar het is eerst rustig tot net over de knie en dan een powershrug en dan opvangen op je front delts en niet op je polsen.
Heb zelf ook veel moeite met de clean techniek.

correct me if i'm wrong.

Laatst bewerkt:
aan cleanen moet ik nog veel werken idd.
en pressen kan ook nog beter heb ik het idee.

vind het een goed idee om het aan te kijken Mc.

Ik denk dat je aan je clean techniek nog wat moet werken.
Ik weet niet hoe de andere daar over denken ?
Maar bij jou lijkt het in 1 snelle beweging te zijn. Maar het is eerst rustig tot net over de knie en dan een powershrug en dan opvangen op je front delts en niet op je polsen.
Heb zelf ook veel moeite met de clean techniek.

correct me if i'm wrong.

Het is eerder vangen op je borst. Vandaar dat je bovenin met je borst naar voren moet. Het 2e gedeelte van de clean is inderdaad een powershrug omhoog en begint zo halverwege je dij. (waar je de sprong inzet)
Nou moet het niet te technisch worden want als je een log press doet heb je weinig aan echte cleantechniek. :p

mooie ruimte mike! zal wel lekker trainen zijn! ga je nu helemaal niet meer de gym in?

ziet er mooi uit allemaal, dip stangen, chin/pull-ups stangen, ik zou in ieder geval blij zijn als mijn gym zo'n geval aanschaft!
je kan me altijd uitnodigen voor een dagje trainen daarin haha! (als je me oppikt:roflol:)

mooie ruimte mike! zal wel lekker trainen zijn! ga je nu helemaal niet meer de gym in?
sinds dat ik ben begonnen met trainen, had ik een jaar abbonement afgesloten.
heb nog iets van 5 maanden over. ga vast nog wel naar de gym in die tijd.
maar ben niet van plan het abbo te verlengen.

ziet er mooi uit allemaal, dip stangen, chin/pull-ups stangen, ik zou in ieder geval blij zijn als mijn gym zo'n geval aanschaft!
je kan me altijd uitnodigen voor een dagje trainen daarin haha! (als je me oppikt:roflol:)
haha you're welcome. alleen je bent dan wel afhankelijk van de trein /ov

duder, je doet nu meer een deadlift met daarna een reverse curl dan een clean :P... je armen buigen veeeeel te vroeg, je begint gelijk met pullen vanaf de grond, sowieso vind ik je starthouding niet je van het... kortom kan veel aan gebeuren. check dit eens, vanaf ongeveer 11.30:

http://topvelocity.net/coach-hatch-instructional-videos/

sowieso is het hele filmpje leerzaam.

en deze:
http://www.youtube.com/watch?v=6TlbDQUWs0s

verdomd mooi spul heb je daar staan man

als ik de 31e kom, kan ik em eventueel ook nog wel voor doen

Laatst bewerkt:
word idd nog flink oefenen, hopelijk voegt dat ook nog kg's toe bij de lift :)
maar in het film je lifts topic, word ook gezegd met bijv barbell only te oefenen.

is misschien wel een goed idee, alleen vind ik dat wel lastig omdat het zo licht is. heb je niet echt weerstand

zal die langere film morgen kijken, ik ga zo te bed. morgen nog een keer om 5 uur op dan lekker 2 dagen uitslapen :D

mijn core moet echt verstevigd worden. morgen dikke buik workout

Deadlift
5 x 60
5 x 80
5 x 100
(5 x 5 x 130):
5 x 130 belt
5 x 130 geen belt
5 x 130 geen belt. hier merkte ik weer dat mijn onderrug niet goed ging.
5 x 130 belt
5 x 130 belt

bij laatste 2 sets een maat van mij laten kijken of onderrug niet krom ging. en die ging goed volgens hem.

filmpje eerste set. had me schoenen bij de andere sets wel uitgedaan.
tel leeg, camera viel uit bij rep 5
http://www.youtube.com/watch?v=aUVDQjZ2a70

BOR
10 x 40
5 x 60
5 x 5 x 72,5

Front Squat

deze was echt bijna ass to the ground. love deze oefening
8 x 20
5 x 40
5 x 60
3 x 3 x 80

Pull Up's

5 x BW wide
5 x BW +5 wide
5 x BW +5 wide
5 x BW +5 small
4 x BW small

je onderrug gaat volgens mij bij het terugleggen fout man! verder lekker getraind, hoop gewicht gepakt!

(en een dikke buik workout doe ik altijd :) )

je onderrug gaat volgens mij bij het terugleggen fout man! verder lekker getraind, hoop gewicht gepakt!

(en een dikke buik workout doe ik altijd :) )
jup, heb dit probleem al heel lang dat ik hem niet goed recht kan houden.
ik deadlift nu minder als 3 a 4 maanden geleden. probeer nu echt goed op techniek te letten maar het zit niet zo mee :P

gewoon die stang op de grond laten pleuren anders :P in elk geval niet geforceerd terugleggen zoals je nu doet volgens mij. omhoog gaat het wel goed

hmm je DL ziet er wel keurig uit, en gewoon laten pleuren lijkt me ook belastend voor je onderug.
je zou evt. plates eronder leggen zodat je de BB makkelijker kan terug leggen.

doe je btw ook wel eens Rackpulls?
lekker getraint

Mijn deadlift suckt ook en volgensmij heb ik hetzelfde probleem als jou met het terugleggen en de rug wil ook nog wel is een beetje bol gaan staan

Terug
Naar boven