Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk eens beter... ik lock hem toch echt hoor. me arm is gewoon gestrekt

Thnx lennart, maar aan techniek nog veel werk aan de winkelIk zie alleen maar goeie dingen..
chocomel +1
goeie clean en press +2
Heb je nog andere foto's van je homegym ergens ?
jep. moet echt eens magnesium gaan halen binnenkort
dat is wel een goed idee. maar op dit moment was mijn doel gewoon boven mijn hoofd, en gelijk weer terug, weer een repDan moet je het niet zo snel laten zaken man, gewoon voor een seconde vast houden en dan pas naar beneden halen.![]()

jep. alleen nu kan me pa zijn auto niet meer aan huis binnen staan

Ik denk dat je aan je clean techniek nog wat moet werken.
Ik weet niet hoe de andere daar over denken ?
Maar bij jou lijkt het in 1 snelle beweging te zijn. Maar het is eerst rustig tot net over de knie en dan een powershrug en dan opvangen op je front delts en niet op je polsen.
Heb zelf ook veel moeite met de clean techniek.
correct me if i'm wrong.

sinds dat ik ben begonnen met trainen, had ik een jaar abbonement afgesloten.mooie ruimte mike! zal wel lekker trainen zijn! ga je nu helemaal niet meer de gym in?
haha you're welcome. alleen je bent dan wel afhankelijk van de trein /ovziet er mooi uit allemaal, dip stangen, chin/pull-ups stangen, ik zou in ieder geval blij zijn als mijn gym zo'n geval aanschaft!
je kan me altijd uitnodigen voor een dagje trainen daarin haha! (als je me oppikt)
... je armen buigen veeeeel te vroeg, je begint gelijk met pullen vanaf de grond, sowieso vind ik je starthouding niet je van het... kortom kan veel aan gebeuren. check dit eens, vanaf ongeveer 11.30: 

jup, heb dit probleem al heel lang dat ik hem niet goed recht kan houden.je onderrug gaat volgens mij bij het terugleggen fout man! verder lekker getraind, hoop gewicht gepakt!
(en een dikke buik workout doe ik altijd)