jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met het terugleggen moet je iets verder door je knieën, je ziet dat als je hem weer oppakt je weer wat dieper gaat met je kont, als je dit ook gewoon doet met het terugleggen ziet het er al en stuk beter uit. maar echt slecht zijn ze niet hoor![]()
flink volume blijven draaien.i know what you mean, had gezegt dat ik zou stoppen, maar had vandaag op school nog 200ml gedronken.ja vind het zelf ook fijner om met beleid terug te leggen.
en ja chocomel is wel hardcore ja
alleen mijn bf vind ik nog niet te hoog. maar mijn buik die groeit zo t*ring hard op het moment![]()
i know what you mean, had gezegt dat ik zou stoppen, maar had vandaag op school nog 200ml gedronken.
wou even wat meer kcal binnenkrijgen op dat moment.
als straf 10min. cardio
Als je voor iedere slok chocomel 10 min cardio gaat doen, zou ik maar stoppen met de chocomel.
Deadlift ziet er helemaal niet zo verkeerd uit trouwens! Zie alleen iets raars bij het terugleggen, Je kijkt bij de neerwaartse beweging naar beneden, net of wilt weten wanneer de barbell de grond gaat raken. Richt je op een vies vlekje op de muur recht voor je of iets dergelijks. Dan kun je onderrug ook makkelijker hol houden. Andere oplossing, die barbell gewoon laten vallen

de bar laten vallen is niet echt goed. er staat heel wat spanning op je lichaam als je hem in je handen hebt. als je al deze spanning er ineens af laat vallen kan dat niet fijn aan voelen. en het is juist goed voor je om in reps de bar ook weer rustig te laten zakken. die negatieve kracht die je dan nodig hebt is minstens zo hoog als wanneer je hem optilt.

haha nee ik was zowiezo van plan cardio te doen, en me chocomelk inname gewoon te beperken.Als je voor iedere slok chocomel 10 min cardio gaat doen, zou ik maar stoppen met de chocomel.
Deadlift ziet er helemaal niet zo verkeerd uit trouwens! Zie alleen iets raars bij het terugleggen, Je kijkt bij de neerwaartse beweging naar beneden, net of wilt weten wanneer de barbell de grond gaat raken. Richt je op een vies vlekje op de muur recht voor je of iets dergelijks. Dan kun je onderrug ook makkelijker hol houden. Andere oplossing, die barbell gewoon laten vallen
bij een 1rm ga ik em echt niet rustig laten zakken, gewoon laten vallen vanaf knie hoogte...
zo doe ik het eigenlijk ook altijd als ik rep, het draait bij deadliften toch om de omhooggaande beweging en als je het goed doet lift je altijd vanuit een deadstop, dus elastische spanning opbouwen als bij een bench of squat is ook niet echt aan de orde, althans van minder belang
ik kan me zo 1 2 3 ook niemand bedenken die heavy weights deadlift die ze vervolgens ook rustig tot de grond laat zakken
heb het vaker gehoord dat het slecht zou zijn, typerend was wel dat dat altijd mensen waren met een zwakke deadlift (en dat bedoel ik niet als sneer richting jou ofzo)

Bij 3:10 laat Bill Kazmaier de barbell heeeel rustig vallen omdat z'n vorige lift fout werd gekeurd omdat hij het los liet in plaats van naar de grond vast te houden.

bij een 1rm ga ik em echt niet rustig laten zakken, gewoon laten vallen vanaf knie hoogte...
zo doe ik het eigenlijk ook altijd als ik rep, het draait bij deadliften toch om de omhooggaande beweging en als je het goed doet lift je altijd vanuit een deadstop, dus elastische spanning opbouwen als bij een bench of squat is ook niet echt aan de orde, althans van minder belang
ik kan me zo 1 2 3 ook niemand bedenken die heavy weights deadlift die ze vervolgens ook rustig tot de grond laat zakken
heb het vaker gehoord dat het slecht zou zijn, typerend was wel dat dat altijd mensen waren met een zwakke deadlift (en dat bedoel ik niet als sneer richting jou ofzo)