- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeft niet jonge
ik bestel die nog wel. maar volgende maand denk.dat zou idd wel mooi zijn ja, hebben we hier onze eigen nl kampioen hinkstap op dbbWel krachttraining, maar meer ondersteunend voor de atletiek en dan geen 1 handed (log) DL meer met 140kg zoals gisteren.
Ik wil volgend jaar het Nederlands record pakken op de hinkstap boven de 40 jaar. Het staat op 11,99 meter. 1cm erboven zou het leukste zijn.
![]()

thnx keuningik moet ook altijd een rackpull movement maken als ik bb shrugs doe.
lekker 20x140kg!
Power shrugs
15 x 120
20 x 140 straps
10 x 140 PAF en toen scheurde mijn linker strap doormidden

ik zal het eens proberen.was je barbell af met dreft, dan is die niet meer glad![]()
hehe
ik voel ze wel goed vandaag. ga deze oefening denk erin houden 1 x per week voor sterke traps

de week van de meet zelf niets doen,
de week voor de meet opwerken naar een single waarmee je op de meet gaat openen (sq,bp,dl).
je opener moet niet te zwaar zijn, best neem je een gewicht waar je gemakkelijk een double mee kan doen

de week van de meet zelf niets doen,
de week voor de meet opwerken naar een single waarmee je op de meet gaat openen (sq,bp,dl).
je opener moet niet te zwaar zijn, best neem je een gewicht waar je gemakkelijk een double mee kan doen
de meet vind plaats in week 6.
die week helemaal niks liften dus? of gewoon deload bedoel je.
en dan week 5. de week vóór de meet.
bijv 80 voor de bench x1
120 voor de squat x1
170 voor de deadlift x1
Ik denk iets van 30kg ofzo onder je max. En dan 10kg en dan een PR zetten.
Je moet natuurlijk op de wedstrijd zelf aanvoelen wat het beste voor je is.