- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zijn power shrugs precies?Zeker die power shrugs erin houden. Mooie explosieve oefening die je voor je cleans nodig hebt.

al denk ik dat het wel veel van het goede is. bij een 1 rm van 200 al 15 x 140 trekken 3 sets. dan ben je wel goed in reppen zeg maar.
ik hoop dat de 190 erin zit bij mij binnenkort. maar eigenlijk MOET ik dat wel kunnen van mezelf
---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------
gaat goed heb ik het idee.
hele week geen last van me rug gehad

Kijk maar uit met je rug, straks zit je net als ik dat je weken niet normaal kunt deadliften :S

wat zijn power shrugs precies?
ik heb het net even opgezocht op youtube, maar elk filmpje is een andere soort shrug.
(en zijn die ook ideaal voor de BB?)

Agree je doet hetzelfde als ik en als het dan te zwaar word lijkt het meer een stifflegg dan een reguliere deadlift
dat zal dus betekenen dat je onderrug en hams wat zwakker zijn
Dus dan weetje wat je te doen staat![]()
wow bent barbell alert!
---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------
je DL techniek lijk op die van Kevin (traint met mij samen). die gooit ook eerst zijn kont de lucht in voor de barbell van de grond komt.
je moet naar achter pullen, niet naar boven
dat betekent toch juist niet dat je onderrug zwak is? want ik til het vrijwel allemaal uit me onderrug dan.
---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
nog een extra aandacht puntje. thanks volgende keer op letten
ziet er bruut uit!No worries, komt goed.
---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------
Kort en explosieve beweging waarbij de reps slordig mogen zijn en je zo hoog mogelijk in gewicht moet gaan.![]()