g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet echt slim van nu nog een PR met kneewraps te zetten als je binnen 2 weken een wedstrijd hebt, zelfde voor deadlift nu heb je ontelbaaar keer gefaild op 190kg en dit gaat zeker in je hoofd zitten binnen 2 weken...
wel goede resultaten, je gaat goed vooruit!

En dan gaan dit soort posts zeker wel helpen. Het benadrukken wat allemaal niet goed of handig is. Die wedstrijd gaat hij gewoon weer wraps gebruiken dus niks aan de hand.niet echt slim van nu nog een PR met kneewraps te zetten als je binnen 2 weken een wedstrijd hebt, zelfde voor deadlift nu heb je ontelbaaar keer gefaild op 190kg en dit gaat zeker in je hoofd zitten binnen 2 weken...
niet echt slim van nu nog een PR met kneewraps te zetten als je binnen 2 weken een wedstrijd hebt, zelfde voor deadlift nu heb je ontelbaaar keer gefaild op 190kg en dit gaat zeker in je hoofd zitten binnen 2 weken...
Inderdaad.
Ik snap niet waarom je vlak voor een wedstrijd op PR hunt zou gaan. Geld ook voor de anderen by the way.
En dan gaan dit soort posts zeker wel helpen. Het benadrukken wat allemaal niet goed of handig is. Die wedstrijd gaat hij gewoon weer wraps gebruiken dus niks aan de hand.
Mike heeft gisteren hoop ik flink wat geleerd. En dat gaat hem verder helpen. Dit moet vertrouwen geven en hij gaat over enkele weken een mooi resultaat neerzetten. Met zijn bw gaat hij vermoed ik hoog eindigen.
dat je wraps test oke... maar je gaat niet tot je max als je 2 weeks out bent...En dan gaan dit soort posts zeker wel helpen. Het benadrukken wat allemaal niet goed of handig is. Die wedstrijd gaat hij gewoon weer wraps gebruiken dus niks aan de hand.
Mike heeft gisteren hoop ik flink wat geleerd. En dat gaat hem verder helpen. Dit moet vertrouwen geven en hij gaat over enkele weken een mooi resultaat neerzetten. Met zijn bw gaat hij vermoed ik hoog eindigen.
dat je wraps test oke... maar je gaat niet tot je max als je 2 weeks out bent...
zelfde voor DL, wie gaat nu maxen 2 weken voor de competitie...
thnx mistery, ja ik moet er zeker van zijn dat de bench straks goed gaat bij de meetGoedzo jongen, vooral dat jij jezelf aanleert om te pauzeren in de lifts ik deed het al een hele tijd bij elke rep. Maar vooral voor jou PL ambities![]()
op de deadlift gefaalt ja, was al te verwachten aangezien ik denk nog niet volledig hersteld was, had de 180 al niet verwacht aangezien de 160 al loodzwaar was afgelopen vrijdag.het gaat niet over herstellen...
het gaat over pieken, nu heb je (een poging tot) gepiekt op squat en DL, beide heb je tot failure gedaan, dat is gewoon niet slim als je 2 weken later een wedstrijd hebt (waar je dus moet pieken...)
Ik ben eerlijk om te zeggen dat ik er geen ervaring mee heb maar toch ben ik blij dat ik gisteren nog een test heb gedaan. Het werd mij meteen duidelijk dat ik al een tijdje tegen een overtraining aanliep. Nu weet ik dat ik deze week de deload in moet gaan en niet nog een week moet doorknallen. Dat laatste was helemaal fout gegaan voor de meet.dat je wraps test oke... maar je gaat niet tot je max als je 2 weeks out bent...
zelfde voor DL, wie gaat nu maxen 2 weken voor de competitie...