- Waardering
- 3.522
Nee, toen was mike nog klein.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

) en die wake up slaat dus echt nergens op.Persoonlijk denk ik dat jij je kruit verschiet wel met al die setjes MP en daarna nog 2x5x40kg met de logg.
Maargoed zorg dat je die voeding op orde krijgt daar kun je ook aardig wat gains uithalen![]()
Binnenkort stop ik met poffertjes dieet en meer brood met kip filet oid. Maar ik gain er eigenlijk wel goed opimo moet je je voeding wat opkrikken, of ja ''cleaner'' of boeit dit je niet zoveel?
(heb ik het over poffertjes/bakpao) chocomelk is gewoon p-lift voer!![]()

////
morgen dl niet te heavy.
dinsdag ga ik denk:
opbouwen single squat: 130
opbouwen single bench: 87,5
opbouwen single deadlift: 160 of 165
en daarna niks meer doen tot de meet
ik zelf schat ongeveer in wat mijn top is op dit moment.Wat is eigenlijk verstandig kwa relatieve gewichten bij PL? Ik heb daar zelf totaal geen verstand van dus ik weeet ook niet echt wat ik moet pakken op de meet volgende week.
misschien wel slimmer ja, achteraf is het wel zwaar idd. en met licht zul je geen kracht verliezen.Ik zou echt lichter gaan.
Misschien alleen wat snelheid trainen, echt niet voor de zware gewichten gaan.
Bijvoorbeeld bij je Bench wil je als 3e beurt 90 pakken, dan zou ik niet dinsdag met singles opbouwen naar 87.5kg.
Ik zou eerder met singles naar 75 of misschien 80 gaan. Maak er een simpele training van met niet te zware gewichten, anders kost je het echt de kop met de meet.
njah ik zou dan gewoon afentoe wat poffertjes eten, wat mis ik die smaak van poffertjes met poedersuiker op dit moment!Binnenkort stop ik met poffertjes dieet en meer brood met kip filet oid. Maar ik gain er eigenlijk wel goed op![]()
heb nog nooit zo'n zin gehad om te junken.
)