- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker Mike. Voor het logliften moet die MP nog flink omhoog, maar je hebt nog tijd zat. Ik zou ook db's gaan pressen als ik jou was.![]()
moet nog flink omhoog idd, maar 1 x 70 zit er al wel in op het moment denk ik.
dbs in de gym gaan maar tot 20kg. hopelijk heb ik in januari die in mijn homegym. (verstelbare)

Voor de loglift van 70kg heb je ongeveer 80 MP nodig, maar zoals ik al schreef...je hebt tijd zat. Verstelbare db's: dat klinkt goed.![]()
mp's train ik ook strict zonder leg-drive.
spannneend 
ooowww, zo kan ik nog lang zoeken naar je logje in de bodybuilding sectie![]()
Dat klopt niet Marco. Weet dat hier leden zijn die een MP van 65kg hebben en dik 100kg kunnen log pressen.Voor de loglift van 70kg heb je ongeveer 80 MP nodig, maar zoals ik al schreef...je hebt tijd zat. Verstelbare db's: dat klinkt goed.![]()
Dat klopt niet Marco. Weet dat hier leden zijn die een MP van 65kg hebben en dik 100kg kunnen log pressen.
Een MP is heel strikt en bij een log komt veel techniek en explosiviteit kijken.
Mike zal niet ver van die log van 70kg momenteel zitten, komt helemaal goed.
Ik vind het geen slechte training hoor Mike, don't be so hard on yourself bro!![]()
Full Front Squat
10 x 20
5 x 40
5 x 40
3 x 3 x 65
Militairy Press
10 x 20
5 x 30
5 x 40
3 x 3 x 50
BOR
10 x 20
5 x 40
3 x 3 x 60
Comment: niet veel bijzonders, alleen vond het raar dat de MP niet super "easy" ging. kan dat komen omdat met de front squat de bb op de schouders heeft gelegen?
omdat de 13 x 45 laatst een heel stuk makkelijker ging.
Trainingstijd: 20 min

omdat ze zo slecht gingen had ik het idee.