AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
eerst vandaag nog een recovery training :D
nu vandaag lekker relaxt school dagje

Full Front Squat
10 x 20
5 x 40
5 x 40
3 x 3 x 65

Militairy Press
10 x 20
5 x 30
5 x 40
3 x 3 x 50

BOR
10 x 20
5 x 40
3 x 3 x 60

Comment: niet veel bijzonders, alleen vond het raar dat de MP niet super "easy" ging. kan dat komen omdat met de front squat de bb op de schouders heeft gelegen?
omdat de 13 x 45 laatst een heel stuk makkelijker ging.

Trainingstijd: 20 min

Laatst bewerkt:
niet verkeerd toch? sterke mp.
al geprobeerd wat te cleanen?

Nog niet proberen te cleanen, ik wilde dit eigenlijk wel vandaag gaan doen, maar omdat over 2 dagen ook de deadlift op het programma staat heb ik het niet gedaan.

Ik ga dit voortaan gewoon doen bij de Volume dag, dat lijkt me de beste dag hem te doen.

Gaat lekker Mike. Voor het logliften moet die MP nog flink omhoog, maar je hebt nog tijd zat. Ik zou ook db's gaan pressen als ik jou was.:)

Gaat lekker Mike. Voor het logliften moet die MP nog flink omhoog, maar je hebt nog tijd zat. Ik zou ook db's gaan pressen als ik jou was.:)

moet nog flink omhoog idd, maar 1 x 70 zit er al wel in op het moment denk ik.
dbs in de gym gaan maar tot 20kg. hopelijk heb ik in januari die in mijn homegym. (verstelbare)

Laatst bewerkt:
moet nog flink omhoog idd, maar 1 x 70 zit er al wel in op het moment denk ik.
dbs in de gym gaan maar tot 20kg. hopelijk heb ik in januari die in mijn homegym. (verstelbare)

Voor de loglift van 70kg heb je ongeveer 80 MP nodig, maar zoals ik al schreef...je hebt tijd zat. Verstelbare db's: dat klinkt goed.:)

ooowww, zo kan ik nog lang zoeken naar je logje in de bodybuilding sectie :roflol:

Voor de loglift van 70kg heb je ongeveer 80 MP nodig, maar zoals ik al schreef...je hebt tijd zat. Verstelbare db's: dat klinkt goed.:)

komt goed :D mp's train ik ook strict zonder leg-drive.
maar met dit rippetoe schema ga ik proberen veel pr's te breken, dat is uiteindelijk ook mijn doel.

nog 2 nachtjes slapen en pr dag :D spannneend :cool:

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

ooowww, zo kan ik nog lang zoeken naar je logje in de bodybuilding sectie :roflol:

hahah ja hij staat er nog wel, maar gesloten. maar in mijn sig kan je hem ook vinden

Dat klopt niet Marco. Weet dat hier leden zijn die een MP van 65kg hebben en dik 100kg kunnen log pressen.

Een MP is heel strikt en bij een log komt veel techniek en explosiviteit kijken.
Mike zal niet ver van die log van 70kg momenteel zitten, komt helemaal goed.

Dat klopt niet Marco. Weet dat hier leden zijn die een MP van 65kg hebben en dik 100kg kunnen log pressen.

Een MP is heel strikt en bij een log komt veel techniek en explosiviteit kijken.
Mike zal niet ver van die log van 70kg momenteel zitten, komt helemaal goed.

ik wou net zeggen, gert mp't ook 70 KG met een log van 95 KG

Heey Mike, hoe ziet zo een texas methods schema eruit. Want ik snap niks van die excel bestand. Kun je dat aub posten

Ik vind het geen slechte training hoor Mike, don't be so hard on yourself bro! ;)

Ik vind het geen slechte training hoor Mike, don't be so hard on yourself bro! ;)

ben er ook niet ontevreden over, helemaal volgens schema nog.

voeding van vandaag: niet echt al te clean, maar dat maakt niet uit.
400?ml melk + 120gr brinta ongeveer
4 boterhammen kipfilet
2 boterhammen kaas
2 broodjes kalkoenfilet
1 broodje kroket
1 grote friet stoof
1 frikandel speciaal
500ml campina chocomel
1l chocomel
500ml melk + 60gr whey + 50gr brinta
bord vissoep + andijviestamp met spekjes + sucadelap
500gr kwark ga ik nu aan beginnen, ff alvast nieuw kilotje kip koken voor de komende paar dagen

Full Front Squat
10 x 20
5 x 40
5 x 40
3 x 3 x 65

Militairy Press
10 x 20
5 x 30
5 x 40
3 x 3 x 50

BOR
10 x 20
5 x 40
3 x 3 x 60

Comment: niet veel bijzonders, alleen vond het raar dat de MP niet super "easy" ging. kan dat komen omdat met de front squat de bb op de schouders heeft gelegen?
omdat de 13 x 45 laatst een heel stuk makkelijker ging.

Trainingstijd: 20 min

dat lijkt me sterk mike dat dat de reden is
3x3x50 is zeker niet slecht hoor
sterke full front squats :)

weet niet :P omdat ze zo slecht gingen had ik het idee.
vanavond pr training. ga rond 9 uur trainen denk.

ik heb nu pauze op mijn werk (12.00 - 13.00)
en het is 20minuten rijden, ben helemaal naar huis gereden om me kip met rijst maaltijd.

ik had er een meegenomen een goeie grote portie, had zo'n k*t wijf dat weggegooid want ik was me naam er vergeten op te zetten. ben daar boos weggereden en nu kom ik te laat

lol, ik zou meteen van alles van dat wijf zoeken en weggooien als haar naam er niet op staat.

Goed bezig mike XD
Ik had je mailtje trouwens ontvangen, thanks!

Lekkere training Mike. Soms ben je er zelf tevreden bij, soms niet.:)

Terug
Naar boven