Fitness Seller

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
thnx.

en nu ff in bad liggen.
dan vanavond en de komende dagen volle gas gaan zuipen ivm carnaval.

als het goed is begin ik maandag ook met me nieuwe schema. ik ga dan gewoon trainen met een kater (probeer dat ook echt te doen, tenzij ik te gaar ben)

Je was goed bezig mike. Goed hervat na je eerste beurt waarbij je helaas een fail had.
Je bent gewoon 4e geworden en 3 pr's rijker. Geniet van de carnaval.

idd :D

gelukkig heb ik geen moeite met veel vreten :D op het werk zitten ze er ook altijd om te lachen, daar kan ik ook wel mee lachen gelukkig.

en wat zijn dat voor bolussen die haagse?

Plan voor morgen

SQ: 120-135-150 OWNED
BP: 70-80-90 DOUBLE OWNED
DL: 160-175-190 OWNED

Het was een mooie dag Mike! Goed gelift!

lekker mike! brute foto's zo met die gym, best old skool.

Mooi gelift vandaag, Mike. Vond dat alle lifts er vrij makkelijk uitzagen, denk dat je in een korte tijd wel weer +30 op je totaal kan leggen.

netjes man! gratz!

vette foto's man

OH SNAP!! dat was je wedstrijd/meeting, was het even vergeten

t*ring je gaat wel hard zeg voor zo een korte trainingstijd.

t*ring hé. lekker mike. gaat goed.
3PR's op 1 dag is niet mis. veel plezier met carnaval. ik moet zo ook nog
ff nog valentijn zoeken he :p XD
morgen ook poging doen tot trainen, we zullen zien wat dat word :p

zo, je gaat erg goed vooruit laatste tijd zie ik. vreten als een beest dus trainen als een beest. keep it up:lifter:

Gewoon 3 Prs gezet, mooi man:).

Je was goed bezig mike. Goed hervat na je eerste beurt waarbij je helaas een fail had.
Je bent gewoon 4e geworden en 3 pr's rijker. Geniet van de carnaval.

Het was een mooie dag Mike! Goed gelift!

lekker mike! brute foto's zo met die gym, best old skool.

Mooi gelift vandaag, Mike. Vond dat alle lifts er vrij makkelijk uitzagen, denk dat je in een korte tijd wel weer +30 op je totaal kan leggen.

OH SNAP!! dat was je wedstrijd/meeting, was het even vergeten

t*ring je gaat wel hard zeg voor zo een korte trainingstijd.

t*ring hé. lekker mike. gaat goed.
3PR's op 1 dag is niet mis. veel plezier met carnaval. ik moet zo ook nog
ff nog valentijn zoeken he :p XD
morgen ook poging doen tot trainen, we zullen zien wat dat word :p

zo, je gaat erg goed vooruit laatste tijd zie ik. vreten als een beest dus trainen als een beest. keep it up:lifter:

Thnx manne, heb hier de 3 filmpjes.
van die squat was erg jammer, als iemand wat kritiek op de lifts heeft is het welkom.

zometeen trainen

http://www.youtube.com/watch?v=eqJZ27exh-k

http://www.youtube.com/watch?v=mjdf_IriaBU

http://www.youtube.com/watch?v=VOjjdZZlo-o

ik vind je lifts er wel solide uitzien eigenlijk, een stuk beter dan de meeste andere filmpjes die ik van die meet heb gezien. bij een hoop lijkt het alsof ze voor het eerst een zware halter in hun nek hebben want ze staan alle kanten op te wiebelen.

ik vind je lifts er wel solide uitzien eigenlijk, een stuk beter dan de meeste andere filmpjes die ik van die meet heb gezien. bij een hoop lijkt het alsof ze voor het eerst een zware halter in hun nek hebben want ze staan alle kanten op te wiebelen.
???

zie pb

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

oja, wel afgezien van die snoekduik bij je eerste squat of course ;)

Bench verlies je imo de spanning en laat je hem snel zakken daar zit zeer zeker meer in :)

Heb ff getraind.
wilde eigeniljk de heavy bp (mainlift) en easy squat doen.
maar heb alleen de bp afgemaakt, en maar 1 werkset gesquat

me energie is laag op dit moment :P

Bench Press
12 x 20
5 x 40
5 x 60
6 x 3 x 75

Squat
10 x 20
5 x 60
2 x 120

elke keer als ik die eerste squat zie moet ik echt lachen man... je hebt echt zon geluk gehad dat er geen dwarsbalk in dat rack zat :roflol:

Ik schrok me de pl**ris bij het spotten had niet verwacht iets te hoeven doen:p.

Terug
Naar boven