Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd
gelukkig heb ik geen moeite met veel vretenop het werk zitten ze er ook altijd om te lachen, daar kan ik ook wel mee lachen gelukkig.
en wat zijn dat voor bolussen die haagse?
Plan voor morgen
SQ: 120-135-150 OWNED
BP: 70-80-90 DOUBLE OWNED
DL: 160-175-190 OWNED
Je was goed bezig mike. Goed hervat na je eerste beurt waarbij je helaas een fail had.
Je bent gewoon 4e geworden en 3 pr's rijker. Geniet van de carnaval.
lekker mike! brute foto's zo met die gym, best old skool.
Mooi gelift vandaag, Mike. Vond dat alle lifts er vrij makkelijk uitzagen, denk dat je in een korte tijd wel weer +30 op je totaal kan leggen.
OH SNAP!! dat was je wedstrijd/meeting, was het even vergeten
t*ring je gaat wel hard zeg voor zo een korte trainingstijd.
t*ring hé. lekker mike. gaat goed.
3PR's op 1 dag is niet mis. veel plezier met carnaval. ik moet zo ook nog
ff nog valentijn zoeken heXD
morgen ook poging doen tot trainen, we zullen zien wat dat word![]()
zo, je gaat erg goed vooruit laatste tijd zie ik. vreten als een beest dus trainen als een beest. keep it up![]()
ik vind je lifts er wel solide uitzien eigenlijk, een stuk beter dan de meeste andere filmpjes die ik van die meet heb gezien. bij een hoop lijkt het alsof ze voor het eerst een zware halter in hun nek hebben want ze staan alle kanten op te wiebelen.

ik vind je lifts er wel solide uitzien eigenlijk, een stuk beter dan de meeste andere filmpjes die ik van die meet heb gezien. bij een hoop lijkt het alsof ze voor het eerst een zware halter in hun nek hebben want ze staan alle kanten op te wiebelen.