AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

elke keer als ik die eerste squat zie moet ik echt lachen man... je hebt echt zon geluk gehad dat er geen dwarsbalk in dat rack zat :roflol:

Heb je dus wel bij mijn rack, damned ik hoop niet dat ik zo erg me balans verlies. :roflol:

Mooie lifts Mike, goede besluit om toch te verhogen voor je 2e beurt. En nou hup, loop tegen een plateau aan zodat ik kan uitlopen in de grote 3. ;)

:jk:

Nu al weer gewoon trainen :O had dan een armen dagje gedaan ofzo is ook wel leuk

Woow mike je gaat echt hard,
Ga zo door man, dan word je echt een beest:D
Die squat die zag er wel grappig uit, goed dat je wel gelijk doorging!

Mooie PR's:D;)

haha, mooi die squat. Had ik 2 weken terug ook, maar dat was niet in een squatrek. Gelukkig wel 2 bankjes naast me die het opvingen, je schrikt je wel de t*ring dan:eek:

haha, mooi die squat. Had ik 2 weken terug ook, maar dat was niet in een squatrek. Gelukkig wel 2 bankjes naast me die het opvingen, je schrikt je wel de t*ring dan:eek:

een extrainingsmaatje van me viel wel is naar voren en toen dook hij er onder vandaan, toen rolde dus die barbell met 165 kilo over zen achterhoofd naar voren... sommige mensen kunnen echt rare dingen uithalen :roflol:

Extrainingsmaat omdat hij daardoor overleed:P?

haha jah is niet echt goed voor je denk ik :p

zag er goed uit mike
deadlifts sprongen er echt uit
wat ging er nou mis bij de squat
gewicht te zwaar ?
er stond volgens mij ook niemand achter je die keer

• Topic Starter Topic Starter
Heb je dus wel bij mijn rack, damned ik hoop niet dat ik zo erg me balans verlies. :roflol:

Mooie lifts Mike, goede besluit om toch te verhogen voor je 2e beurt. En nou hup, loop tegen een plateau aan zodat ik kan uitlopen in de grote 3. ;)

:jk:
dan zul je goed je best moeten doen :P want ik kom je inhalen!

Nu al weer gewoon trainen :O had dan een armen dagje gedaan ofzo is ook wel leuk
njah, lekker trainen gewoon. al had ik er niet zo'n zin in. kun je ook wel zien aan de hoeveelheid oefeningen :P

Woow mike je gaat echt hard,
Ga zo door man, dan word je echt een beest:D
Die squat die zag er wel grappig uit, goed dat je wel gelijk doorging!
thnx, ja die squat he. niet normaal :P

thnx

ja het ging allemaal zo snel. gelukkig viel die in het rack

een extrainingsmaatje van me viel wel is naar voren en toen dook hij er onder vandaan, toen rolde dus die barbell met 165 kilo over zen achterhoofd naar voren... sommige mensen kunnen echt rare dingen uithalen :roflol:
haha dan ben ik er nog goed vanaf gekomen :D

zag er goed uit mike
deadlifts sprongen er echt uit
wat ging er nou mis bij de squat
gewicht te zwaar ?
er stond volgens mij ook niemand achter je die keer
thnx Ove.
gewicht was zeker niet te zwaar bij die squat. is eigenlijk een easy lift.
ik verloor evenwicht, weet niet precies hoe het ging zo snel.
en de bar lag niet echt lekker

ik hoop snel 200+ te kunnen deadliften en squatten :D

waarsch ff het gewicht onderschat, het is toch 120kg wat op je nek ligt en dat corrigeer je niet zomaar als dat gaat rollen :)

waarsch ff het gewicht onderschat, het is toch 120kg wat op je nek ligt en dat corrigeer je niet zomaar als dat gaat rollen :)[/QUOTE

kan ook zijn. in de toekomst gewoon ub meer tight houden. hierop moet ik ook gaan oefenen.

Vandaag zou er eigenlijk een Deadlift training komen.
maar ik werd pas om 17:00 wakker, en ik ben nog steeds moe dus morgen dan maar

Carnaval was geslaagd dus:P?

ja was wel geslaagd :)

haha ik kom ook al paar dagen rond 15/16 uur uit bed:P nu weer ff ritme opzoeken :p

ik voel me eigen echt niet goed de laatste dagen.
hele dag zin om te slapen etc... geen zin in eten.

toch maar getraind, en wat voor training. zo'n hoge intensiteit heb ik al lang niet meer gehad pfff. vooral die circuits zijn killing :D

Deadlift
5 x 60
5 x 100
5 x 120
1 x 2 x 157,5

Speed Deadlift
> 90 sec rust tussen sets
8 x 3 x 125

Ciruit1 >90 sec rust tussen oefeningen, 2-3min rust tussen circuits
SLDL: 8 x 100
BOR: 8 x 60
Chin up's: 7 x BW +5kg
Goodmorning: 8 x 50

Circuit2
SLDL: 8 x 110
Chin up's: 7 x BW +5kg
Goodmorning: 8 x 50

Circuit3

SLDL: 8 x 120
Chin up's: 5 x BW (6e halverwege fail)
Goodmornings: 8 x 50

Com: sldl voor het eerst goed aangepakt. zware oefening ook. laatste rep van 3e circuit was ff bijten voor mijn grip vast te houden. maarjah ik kom er nog wel gelukkig zonder magnesium

ik voel me eigen echt niet goed de laatste dagen.
hele dag zin om te slapen etc... geen zin in eten.
ben je soms verliefd jochie!

goed getraind, al zie ik het nut van die circuits met zware compounds niet zo :) (het idee van een circuit is trouwens dat je de oefeningen zonder rust tussen de sets doet.. nu doe je gewoon verschillende oefeningen met weinig sets ;))

Terug
Naar boven