AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
gevallen omdat het hem slecht werd, of door teveel drank?
sterkte mike! altijd klote zo'n dingen
hij zal vast wel genoeg bier op hebben. maar het blijft toch raar

Valt reuze mee. Op papier lijkt het misschien als werk setjes, maar als je zware 2x2 hebt neer gezet voelt een 140-150kg opeens erg licht aan, ook al is het geen 50-60% van je 1rm, en dan zijn het zeker wel opeens speed setjes als je elke rep explosief bezig blijft.

Die circuits doe ik niet. Maak wel gebruik van de oefeningen en reps die voorgesteld worden, maar doe dan normale assist werk sets er mee.
klopt, met de warming up als je die gewichten waarmee je speed-reps zou moeten doen passeert, denk je van dit is best nog wel zwaar.

maar na de werkset is het (nog) goed te doen.

die SLDL is trouwens ook echt wel een fijne oefening, en icm met dat circuitje van afgelopen woensdag hebben die me spierpijn in me hams bezorgd t/m gisteren. en vandaag zelfs nog licht voelbaar

Valt reuze mee. Op papier lijkt het misschien als werk setjes, maar als je zware 2x2 hebt neer gezet voelt een 140-150kg opeens erg licht aan, ook al is het geen 50-60% van je 1rm, en dan zijn het zeker wel opeens speed setjes als je elke rep explosief bezig blijft.

zo ervaarde ik het (alle 3 keren dat ik de cycle gedaan heb) niet. uiteraard gingen ze goed omhoog maar het waren zeker geen speed deads meer op een bepaald punt.

Sterkte man.

Sterke man ;) probeer alles te geven met trainingen en eten, hij zal niet anders gewild hebben ;)

zo ervaarde ik het (alle 3 keren dat ik de cycle gedaan heb) niet. uiteraard gingen ze goed omhoog maar het waren zeker geen speed deads meer op een bepaald punt.

Is het niet zo dat de speed lifts gecapped zijn qua gewicht? Want na de 4e week moesten ze volgens de berekening op 140kg blijven en niet meer zwaarder. Als je dan 180-200kg moet verzetten als top set dan is een 140kg erg licht. De laatste paar sets van de speed sets waren conditioneel wel vermoeiend met de korte rust. Maar ook dat verbeterde bij mij zodat de snelheid er in bleef zitten. En op 180-200kg is een 140kg in de regio van 50-60% en dat zijn normale gewichten voor speed sets.

Sterkte kerel... klote voor je man!

er is weer getraind

Week 2

Bench Press > Heavy
12 x 20
8 x 40
5 x 60
6 x 4 x 75
had eerste set perongeluk 5 reps gedaan

Squat > Light
10 x 20
8 x 40
5 x 80
6 x 2 x 120
het moet light voorstellen maar dat is het niet :P

Militairy Press
is alweer ff geleden deze oefening
10 x 20
8 x 40
5 x 5 x 55
laatste rep van laatste set push press

Barbell Curl

8 x 30
8 x 35
8 x 40

Hammer Curl > 1e keer
8 x 17,5 > te zwaar
8 x 15
8 x 15

DB Side Raise's
8 x 12
8 x 12
16 x 10 + 20 x 20kg barbell curl (zonder rust)

Ik persoonlijk zou geen MP's en Hammer curls in 1 training doen ik krijg om een vage reden altijd last van die voorste schouderkop.

Is weer is iets anders dan alleen compounds ;) goed getrained

Goeie training mike!
Ik sms nog wel over zaterdag ;)

sterkte met het verlies, vaag verhaal trouwens, maar is hier ook eens gebeurd jaren geleden. wij vieren geen carnaval maar kermis. was ook iemand gevallen en op z'n nek terecht gekomen, ook einde verhaal.
succes met je trainingen verder en moge je bruut sterk worden!

Ik persoonlijk zou geen MP's en Hammer curls in 1 training doen ik krijg om een vage reden altijd last van die voorste schouderkop.
dan moet je minder cheaten met je hammers want je schouder hoort niet te bewegen.

nice mike, die 5x5x55 mp is lekker

Thnx

heb er geen last van gehad bij de hammers.
wel moet ik eigenlijk binnenkort een ez-bar aanschaffen, want mijn polsen vinden die barbell curls niet fijn.

en ik ga voortaan wat vaker iso's doen (niet te veel natuurlijk), armen zijn mooi meegegroeid al die tijd maar nu eens kijken wat een beetje extra werk gaat opleveren.

Thnx

heb er geen last van gehad bij de hammers.
wel moet ik eigenlijk binnenkort een ez-bar aanschaffen, want mijn polsen vinden die barbell curls niet fijn.

en ik ga voortaan wat vaker iso's doen (niet te veel natuurlijk), armen zijn mooi meegegroeid al die tijd maar nu eens kijken wat een beetje extra werk gaat opleveren.

EZ vind ik juist k*t vanwege me polsen. :roflol:
**** barbell curls gewoon Hammer Curls all the way. En anders maar wat dumbbell curls (zzzz) erbij. :p

je lange kop van je biceps hecht aan bij je deltoideus anterior, daar verander je weinig aan

dat wel, maar themistery is fan van cheated bb curls dus ging er vanuit dat ie met hammers ook wel lekker aan het slingeren zou zijn :D

dat wel, maar themistery is fan van cheated bb curls dus ging er vanuit dat ie met hammers ook wel lekker aan het slingeren zou zijn :D

cor cor cor je zou beter moeten weten dat ik cheated bb curls gedaan heb wil nog niet zeggen dat ik alles cheat en zeg nou 4x10x20kg moet zonder cheat kunnen :P

cor cor cor je zou beter moeten weten dat ik cheated bb curls gedaan heb wil nog niet zeggen dat ik alles cheat en zeg nou 4x10x20kg moet zonder cheat kunnen :P

ok ok :P (al vind ik het dan nog vaag dat je last van je schouders krijgt bij hammers)

hoe pak je die bb-curls trouwens vast?
ik doe ze meestal op schouder-breedte en me grip..me duim niet over de stang maar bij de rest van de vingers, hier zal ook wel een naam voor zijn maar ik weet het zo even niet.
*zo doe ik ook bankdrukken/shrugs/dl etc. omdat ik ook vaak last van me polsen heb, en ik vind dit fijner drukken

lekkere workout, hoe zit het met je voeding afgelopen week?

EZ vind ik juist k*t vanwege me polsen. :roflol:
**** barbell curls gewoon Hammer Curls all the way. En anders maar wat dumbbell curls (zzzz) erbij. :p
misschien nog eens wat varieren in grip

mijn bicepzz zijn maar zwak, 20kg db curls gaat never nooit lukken

hoe pak je die bb-curls trouwens vast?
ik doe ze meestal op schouder-breedte en me grip..me duim niet over de stang maar bij de rest van de vingers, hier zal ook wel een naam voor zijn maar ik weet het zo even niet.
*zo doe ik ook bankdrukken/shrugs/dl etc. omdat ik ook vaak last van me polsen heb, en ik vind dit fijner drukken

lekkere workout, hoe zit het met je voeding afgelopen week?
voeding afgelopen week was echt bagger. en dan bedoel ik veel maaltijden over geslagen, veelste weinig kcals/eiwitten/koolhydraten.

vanaf vandaag weer 100% voeding, anders ga ik dit schema nooit volhouden. vooral de squats niet.

dus het was de moeite niet waard die voeding te posten, alleen avond eten was een goeie portie voor de rest bijna niks.

Voeding
05.15- brinta + melk
08.30- 300gr poffertjes - 500ml chocomel - 1 hard rond broodje - 2 boterhammen - 150gr kipfilet
13.00- 250gr kipfilet - 200gr gehakt (nu dus)

wat nog komt:
Fruit shake van 2 of 3 stuks.
shake 500ml melk 60gr whey 50gr brinta
verse tomaten-groente soep
verse friet + verse stoofvlees
choco/vanille vla met verse slagroom
500ml chocomel
500gr kwark
en nog wat melk

Haha nee ik verwacht naar 1x hammercurl niet dat je 20kg kan ;) maar ik gaf een voorbeeldje van mijn macho gewichten die ik rondsleur aan cor xD

Terug
Naar boven