Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb er weinig last van.ik doe zelf ook 2 a 3 oefeningen voor me triceps, meestal dips-french press en nog wat push down of zo.
ben benieuwd hoe lang dat zal gaan duren. wel een paar jaar denk ik. het is geen hoge prioriteitik heb eerst een lange tijd gehad van een tennis arm door db-extension's/skull-crushers, dit heb ik toen +-6maanden niet gedaan en nu kan ik ze gewoon uitvoeren, ik denk dat me pezen hierdoor overbelast waren.dips ben ik mee gestopt.
heb het idee dat de pijn aan binnenkant elleboog hierdoor kwam.
en de laatste keer dat ik MP heb gedaan, en log press heb ik er geen last meer van gehad. dus die laat ik er nog ff uit
the quest to 45cm gunsben benieuwd hoe lang dat zal gaan duren. wel een paar jaar denk ik. het is geen hoge prioriteit
? ik persoonlijk vind het fijner dan de skull-crushers
ik heb eerst een lange tijd gehad van een tennis arm door db-extension's/skull-crushers, dit heb ik toen +-6maanden niet gedaan en nu kan ik ze gewoon uitvoeren, ik denk dat me pezen hierdoor overbelast waren.
misschien moet je ook eens french-presses proberen? ik persoonlijk vind het fijner dan de skull-crushers
haha i'm in to voor 45cm guns
39,5 is nice, ben benieuwd of ik al tegen de 40 aan kom.met pomp halen ze dat misschien wel.
heb een tijdje geleden al eens 39,5 gemeten
---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------
ik zal die oefening eens op gaan zoeken
39,5 is nice, ben benieuwd of ik al tegen de 40 aan kom.
is het zelfde als skull-crushers alleen zit je op een bankje, en doe je het boven je hoofd.

Met een armendag ben je zo bij die 45. Mijn armen zijn nou niet echt mijn sterkste punt maar ze groeien toch wel aardig snel

Jaaa heb er al heel veel zin aan de NCC, events zijn gewoon stoer
mooiste wat er is om te doen imojup altijd mooi meegenomen

ik zie wel, doe het nog een tijdje. vond het wel fijn.het is bij vaak één van de twee close gripp of skulls
daarna een db oef vervolgens een cable
als uitgebreid armen trainde
maar dat doe ik al een poos niet meer

)waarop is je schema eigenlijk gebasseert, ik denk dat die bp-sessie ook wel bb-gericht gezien kan worden imo als ik het zou doen dan he.jup altijd mooi meegenomen
zolang ik me schema volhoud komen er iedere training pr's
ik zie wel, doe het nog een tijdje. vond het wel fijn.
als het niet werkt switch ik de boel
deze week was me werk schema wat anders, ook een keer wel fijn.
gisteren van 09.00 tot 18.00 (ipv 06.00 - 12.00)
en vandaag 12.00 - 18.00 is ook wel een keer fijn
?waarop is je schema eigenlijk gebasseert, ik denk dat die bp-sessie ook wel bb-gericht gezien kan worden imo als ik het zou doen dan he.
9uur gewerkt gister?