XXL Nutrition

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
ziet er goed uit mike :D

Ik ben benieuwd wat dat gaat doen (hars). Als ik jullie zo met gemak de 105kg zie liften moet met hars de 110kg er toch wel inzitten.

Zou wel wat meer rust bij de stones bewaren en om techniek goed aan te leren eerst de steen rustig op je benen laten rusten en vanuit die positie goed te omsluiten met je armen. Als je +1.4m gaat zal dit wel nodig zijn als beginner.

Ik ben benieuwd wat dat gaat doen (hars). Als ik jullie zo met gemak de 105kg zie liften moet met hars de 110kg er toch wel inzitten.

Zou wel wat meer rust bij de stones bewaren en om techniek goed aan te leren eerst de steen rustig op je benen laten rusten en vanuit die positie goed te omsluiten met je armen. Als je +1.4m gaat zal dit wel nodig zijn als beginner.

jah, bij de paar laatste reps ging dat al iets beter het insluiten.
binnenkort nog een keer, en dan goed focussen op het insluiten en hoger op zien te leggen.

als ik hem het geklemd is het te zwaar om hem rustig omhoog te trekken. ik moet dan een "explosieve" beweging maken en hem omhoog slingeren als het waren. zo ging ie iets hoger in ieder geval.

je moet em ook veel lager insluiten, dan kun je hem veel verder omhoog 'rollen' met je armen.

Ja maar je moet ook leren de steen via je borst omhoog te rollen. Dat is toch wel heel belangrijk. Nu is je dat niet gelukt en leg je de steen vanuit de startpositie (handen onder de steen) op het platform. Als je hoger moet tillen is dit niet meer haalbaar. Gewoon met de juiste techniek beginnen, zo zwaar is het toch niet om de steen via je buik/borst omhoog te rollen en je rug daarbij te archen. Zeker niet met een deadlift van 190kg.

Gewoon met de juiste techniek beginnen, zo zwaar is het toch niet om de steen via je buik/borst omhoog te rollen en je rug daarbij te archen. Zeker niet met een deadlift van 190kg.
valt tegen hoor. DL heeft er niet zoveel mee te maken, denk eerder je frontsquat. ik vond een 120kg stone op 1m30 zwaarder aanvoelen dan m'n 140kg fsq (in heel m'n lichaam)

Ja maar je moet ook leren de steen via je borst omhoog te rollen. Dat is toch wel heel belangrijk. Nu is je dat niet gelukt en leg je de steen vanuit de startpositie (handen onder de steen) op het platform. Als je hoger moet tillen is dit niet meer haalbaar. Gewoon met de juiste techniek beginnen, zo zwaar is het toch niet om de steen via je buik/borst omhoog te rollen en je rug daarbij te archen. Zeker niet met een deadlift van 190kg.

zoals ik al zei :P : bij de laatste paar reps ging dit al beter. anders had ik hem nooit op 1.20 gekregen als ik deze "duw met heupen de steen erop" techniek zou gebruiken

maar ik ben nu nog ff wat bij me pa meehelpen. morgen heavy squatten, easy bankdrukken, wat triceps en wat core werk :)

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

valt tegen hoor. DL heeft er niet zoveel mee te maken, denk eerder je frontsquat. ik vond een 120kg stone op 1m30 zwaarder aanvoelen dan m'n 140kg fsq (in heel m'n lichaam)

klopt. ik kreeg hem met "normale kracht" niet omhoog. en toen ik met mijn lijf "omhoog zwiepte" ging het wel. (was bij die 1.20 hoge platform ongeveer)
maar ik heb ook maar een zielige front squat van 110

met je borst duwen en rollen...daar hebben we toch een buik voor? ;)

Bij mij zijn de schuur plekken ook goed te zien ;)

met je borst duwen en rollen...daar hebben we toch een buik voor? ;)
ja, nog ff wat meer eten zodat die ook wat meer massa gaat bevatten :P

Bij mij zijn de schuur plekken ook goed te zien ;)
dat is de beloning voor de inspanning!

ik zit over 2 dagen aan de 9 maanden KT.
nog 3 maandjes om het 1e jaar af te ronden dus.
hopelijk nog wat pr's zetten in deze tijd.

ik hoop over 3 maanden wel 95kg te wegen met een nog acceptabel bf. eens kijken of dat gaan lukken :D

wat vindt je vriendin/vrouw dat je heel de garage en nu de tuin aan het ombouwen bent voor je trainingen? :P

Ik heb geen vrouw/vriendin. Het is ook mijn huis en trainen zal er nu eenmaal gebeuren daar zal een nieuwe vriendin maar aan moeten wennen.

Thnx! de strongman training gisteren heeft mij ook weer goede motivatie gegeven om verder te knallen!

Resultaat van de stones, flinke schaafwonden
en rechts begon het te bloeden vandaag op het werk toen ik het stootte.

161gtu9.jpg

Aah nice one! Je wear the scars of battle.

Aah nice one! Je wear the scars of battle.
:D

Squat > heavy
10 x 20
8 x 40
5 x 80
6 x 4 x 120 PR

Bench Press > Light (pinky)
10 x 20
8 x 40
5 x 60
6 x 2 x 70

CGBP
5 x 70
5 x 75
5 x 80 PR
5 x 70
5 x 70

Skullcrusher
8 x 24
8 x 30 + 20 crunches
8 x 24 BAM, en toen liet ik de stang op het topje van mijn vinger en nagel vallen. bloeit nu nog steeds dus die laatste 2 x 20 crunches sla ik maar over :P

com: squats zijn zwaar, maar iedere training als ik squat zit ik tegen mijn grens aan. en toch blijf ik die grens gelukkig iedere training verleggen :D

///
Voeding
brinta + melk
6 boterhammen kalkoenfilet
2 boterhammen geroosterde porc
1 grote friet stoof
500ml chocomel
**hier getraind
bord bouillon soep
bami
mix karamel vanille vla

wat nog komt:
500ml chocomel
1 liter melk
300gr kipfilet - 150 gr spaghetti
500gr kwark

Laatst bewerkt:
nice auwe!

danke schön :) skulls voelde wel lekker

bloeit je nagel joh :roflol:

komt er een bloemetje uit nu?

maare lekker close grip pr man... gaat goed zo

Weer heel netjes gedaan man, training ziet er ook echt weer goed uit!

je onderarm is echt bruut gescared:eek:

Terug
Naar boven