AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

mooi strijdplan, goed blijven eten etc en het moet wel goed komen!
evt. de laat 2-4 weken cleaner eten en daar onder versta ik geen broodjes bapoa..
waar is die NCC eigenlijk?

ik denk dat ik me aantal sets ook eens ga verhogen, doe nu meestal 3 sets bij UB, ik ben van plan nu 4-5 te doen.
maar ik weet niet zeker hoe een bp sessie moet inplannen dan:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
mooi strijdplan, goed blijven eten etc en het moet wel goed komen!
evt. de laat 2-4 weken cleaner eten en daar onder versta ik geen broodjes bapoa..
waar is die NCC eigenlijk?

ik denk dat ik me aantal sets ook eens ga verhogen, doe nu meestal 3 sets bij UB, ik ben van plan nu 4-5 te doen.
maar ik weet niet zeker hoe een bp sessie moet inplannen dan:rolleyes:

"Tweebruggenstraat 6 te 9160 Lokeren op 800 meter van het treinstation van Lokeren."

ja, voeding is al redelijk wat cleaner laatste tijd.

is wel slim denk ik om sets te verhogen.
bij jou zijn je benen toch ook een beetje achterblijvend?

want toen ik op massa trainde (3 x 8, of 4 x 8 of iets in die richting) zijn mijn benen nauwelijks gegroeid

en sinds ik progressief train met 5 x 5 variaties groeien ze als kool.
wel 2 x per week normaal squatten, en 1 x per week front squat. maar het is nog niet veel als je het zo bekijkt. (3 oefening per week).
maar wel met flink volume.

en met borst werkt dit ook perfect, ben lange tijd blijven hangen op 1 x 80, en nu gaat het eindelijk lekker.

ik zou als ik jou was gewoon een keer wat minder reps, meer sets proberen, is toch weer een andere prikkeling die imo ook voor goeie groei kan zorgen..

cleaner eten vlak voor de ncc? juist niet man!

cleaner eten vlak voor de ncc? juist niet man!

inderdaad. ik ga eerder een 10 dagen van te voren 2-3 dagen carb depleten. dan nog paar dagen laag in carb blijven. 2-3 dagen voor de NCC vreet ik alle carbs en suikers die ik maar kan vinden :P

inderdaad. ik ga eerder een 10 dagen van te voren 2-3 dagen carb depleten. dan nog paar dagen laag in carb blijven. 2-3 dagen voor de NCC vreet ik alle carbs en suikers die ik maar kan vinden :P

waarom carb depleten voor een strongman wedstrijd?

Idd waar slaat dat op o_O je conditie of die kg maakt echt geen ruk uit zo kort voor die tijd je hebt al die tijd met dat gewicht getrained xD

waarom carb depleten voor een strongman wedstrijd?

het is meer een test zoals ze dat bij andere sporten en atleten doen. door tijdje weinig tot geen carbs in je systeem te hebben wordt je glycogeen gevoeliger of iets. hierdoor kan je lichaam tijdelijk meer energie opslaan ipv het als vet op te slaan en te verspillen. en dat komt van pas om langer te kunnen presteren.

Helaas lever je in de tussentijd veel kracht in. Ik vermoed dat dit geen methode is die optimaal werkt voor krachtsporters. Ik wacht de resultaten geduldig af.

Lekkere training weer, wat is je pr op het log op dit moment?

zolang de eiwit inname hoog genoeg blijft kun je in die week gewoon herstellen en super compensatie krijgen volgens de theorie. maar zoals ik zei het is meer gebruikt bij zo'n beetje elk type atleet behalve powerlifters/strongman. Een test and we'll see :D

"Tweebruggenstraat 6 te 9160 Lokeren op 800 meter van het treinstation van Lokeren."

ja, voeding is al redelijk wat cleaner laatste tijd.

is wel slim denk ik om sets te verhogen.
bij jou zijn je benen toch ook een beetje achterblijvend?

want toen ik op massa trainde (3 x 8, of 4 x 8 of iets in die richting) zijn mijn benen nauwelijks gegroeid

en sinds ik progressief train met 5 x 5 variaties groeien ze als kool.
wel 2 x per week normaal squatten, en 1 x per week front squat. maar het is nog niet veel als je het zo bekijkt. (3 oefening per week).
maar wel met flink volume.

en met borst werkt dit ook perfect, ben lange tijd blijven hangen op 1 x 80, en nu gaat het eindelijk lekker.

ik zou als ik jou was gewoon een keer wat minder reps, meer sets proberen, is toch weer een andere prikkeling die imo ook voor goeie groei kan zorgen..
provincie?

hmm ze zijn opzich wel goed voor mijn doen, maar het is wel een aandachts punt, benen met definitie maken imo een fysiek zowiezo meer compleet(DOH!).
maar qua kracht zijn ze toch wel me sterkste spiergroep, ik weet niet of je me laatste workout heb gezien, heb toch aardig wat gewicht verschoven.
en zoals je weet kan ik ook niet ''fatsoenlijk'' los squatten dus heb ik iets nieuws geprobeert ''sumo-squats''.

hmm me borst gaat zo wel goed eigenlijk, misschien dat ik over een paar weken(maand) eens voor een aantal weekjes het anders aan ga pakken, gewoon p.set het gewicht verhogen en niet andersom.
dan zou ik 5x5 kunnen proberen hoop toch wel op 5x5x90kg (moet imo lukken) maar heb allang niet meer zwaar gebankdrukt zoals je weet.

jij kan toch beter eerst even 6 maanden carb depleten :P

Laatst bewerkt:
Lekkere training weer, wat is je pr op het log op dit moment?
Thnx omega.
pr is 2 x 75 op de houten log bij Gijs.
80 lukte niet.
ik hoop de 80 wel te halen bij de NCC

provincie?

hmm ze zijn opzich wel goed voor mijn doen, maar het is wel een aandachts punt, benen met definitie maken imo een fysiek zowiezo meer compleet(DOH!).
maar qua kracht zijn ze toch wel me sterkste spiergroep, ik weet niet of je me laatste workout heb gezien, heb toch aardig wat gewicht verschoven.
en zoals je weet kan ik ook niet ''fatsoenlijk'' los squatten dus heb ik iets nieuws geprobeert ''sumo-squats''.

hmm me borst gaat zo wel goed eigenlijk, misschien dat ik over een paar weken(maand) eens voor een aantal weekjes het anders aan ga pakken, gewoon p.set het gewicht verhogen en niet andersom.
dan zou ik 5x5 kunnen proberen hoop toch wel op 5x5x90kg (moet imo lukken) maar heb allang niet meer zwaar gebankdrukt zoals je weet.
i know, had je training gezien. flinke gewichten idd.
provincie weet ik niet, het is in België.

de 2 tal wedstrijd die ik ga doen op 20 juni is in Noord-brabant iig.

zijn daar eigenlijk al onderdelen van bekend?

nog niet bekend. maar vorig jaar was het op herhalingen, dit jaar op max gewicht de onderdelen.

de organisator heeft mij de onderdelen al verteld

log lift
bierfusten laden
power stairs
deadlift apparaat
en nog een medley volgens mij met farmers en tire flips

Voeding
10.30 brinta + melk, 400gr kipfilet
15.00 650gr pannenkoeken, 750ml volle melk, 750ml chocomel PR
18.00 250ml melk
18.45 aperge soep, aardappelpurree, broccoli, 2 stukken biefstuk
en er zal vast nog wel het een en ander lekkers komen!

Laatst bewerkt:
750ml chocomel PR ja xD lol

whahah doe je niet verkeerd man, 1,5 liter volle zuivel en een stapel pannenkoeken naar binnen schransen. Ben wel een beetje jaloers hoor, dat haal ik echt niet!

nee :P de PR is van die 3 dingen totaal in 1 pauze

Oh haha :) ik denk dat ik je PR wel kan breken als ik wil :rolleyes:

Hier is ie dan kreeg net men pakketje van xxl dus ik heb alles gelijk getest. 500ml melk+ whey, 1l choco, 650gr pannenkoeken, eiwitreep 70gr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven