TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je helemaal niets meer van basic gehoord?Ik vind het wel een goed idee chreiz.
@Corpaul die zal wel meer uitdaging voor jou zijn ja.
Deze heb ik ook. Heb je wel een maatje kleiner besteld?
Erg jammer is het wel. Weet dat Gerre onlangs nog via msn contact had. Maar als hij niet meer wilt dan ga jij toch gewoon verder.
Oke M is wel goed denk ik. Ik moest XL hebben maar heb L besteld en dat zit lekker strak. Je wilt niet dat het gaat schuiven.klopt, erg jammer.
ik heb maat M besteld. volgens de afmetingen zit ik dan ongeveer wel goed denk ik?
welke maat heb jij dan?
nu moet ik later nog eens wraps gaan bestellen, en nog wat hars voor de NCC.
k*t dat het allemaal op andere sites is, betaal je steeds weer verzendkosten.
zeker wel jaEr zijn vast nog meer mensen die wel met je die wedstrijd willen doen![]()
Oke M is wel goed denk ik. Ik moest XL hebben maar heb L besteld en dat zit lekker strak. Je wilt niet dat het gaat schuiven.
Ik heb deze hars nu. http://www.sport-enkeepersshop.nl/a-181893/accessoires-handbal/dipn-grip-klebebalsam
Niet duur en echt goed spul. Heb nu 200gram.
mike: ballen/balaccessoires -> handbal -> diversen bij mammoetsport
Volgens mij heb ik het gemist of zo, maar zou je de tweetallenwedstrijd dan met Bas doen?
laatste reps van crunches waren echt lelijk, me buik was op.mike: ballen/balaccessoires -> handbal -> diversen bij mammoetsport
moet je ff kijken. want Chreiz had ook al zin om mee te doenIk ga nog even vragen of Jorg zin heeft in de teamwedstrijd.
Zo niet dan kunnen wij teamen?![]()

Ja, handig he internet