MuscleMeat

It's time for some serious weights

ja ik heb vandaag weer gebeurd, me geld was op dus kon niks halen op het werk. en er moeten ook weer boodschappen gedaan worden. er is geen kip en gehakt meer op voorraad.

maar ik wil het anders gaan aanpakken voortaan, iedere dag 5+ euro op het werk aan eten besteden is me iets te veel.

ik ga denk voortaan 2 x per dag kip/gehakt + spaghetti/rijst eten.
1 x sochtends op het werk rond 9 uur, en dan smiddags als ik thuis kom rond 1 uur.
en avond eten gewoon ofcourse.

als ik dan een grote portie maak, heb je voor nog minder geld rijst/kip bijvoorbeeld als een boterham met een plakje kipfilet.

Ik ken het, wordt echt veel te veel.
Dan weer een stokbroodje hier, litertje melk daar.
Te duur :(

je kan heel veel geld besparen door voordeelverpakkingen te kopen, of zelfs naar de Aldi ofzo te gaan. En zorgen dat je altijd eieren, havermout en melk op voorraad hebt, dan kom je een heel eind.

Ik maak het over het algemeen zelf. Maar het zou helpen als je bijv je bami zelf maakt of een kant en klare bak van 1kg bij de aldi haalt 2,69 er zijn zoveel manieren hoe je dit kan oplossen ;)

moet je ff kijken. want Chreiz had ook al zin om mee te doen :P

Het is niet zo erg als jij met Mino zou gaan, ik heb ook een aanbod gekregen van Falstyr om te teamen. Hij woont 10 minuten fietsen van mij vandaag tegenover meer dan een half uur met de auto dus dat zou qua trainen samen een stuk simpeler zijn. Niks persoonlijks tegen jou iig:) Maar ik heb jou eerst de toezegging gedaan en ik zou jou niet zonder partner willen laten zitten. Dus als Mino of iemand anders wil best, anders ga ik met jou.

Ah k*t die wedstrijd is precies 1 dag voor de herkansingen van het centraal examen :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
Wat slecht van mammoet sport.
sturen ze het met rembours op. Kost 12 verzenden voor een product van 5 euro.
tnt post is veel beter en goedkoper.
hopelijk kan ik het potje hars in ontvangst nemen want er is 9/10 keer niemand thuis bij ons

mike ze rekenen sowieso iets van 9 euro verzendkosten, dat vond ik ook erg veel. maar heb deze hars helaas nog nergens anders gevonden

Waarom moet je deze hars dan hebben?

Waarom moet je deze hars dan hebben?

hoeft niet perse deze, maar heb van meerderen gehoord dat het prettige hars is. niet alle soorten hars zijn prettig om met stones te werken, je hebt bijv. ook soorten die niet meer plakken als ze te warm worden. (ik hoop dus dat dat bij deze niet het geval is)

sterke goodmornings mike
en eet ze

je kan heel veel geld besparen door voordeelverpakkingen te kopen, of zelfs naar de Aldi ofzo te gaan. En zorgen dat je altijd eieren, havermout en melk op voorraad hebt, dan kom je een heel eind.

Aye. Voer is niet duur, moet alleen even kijken hoe en waar.
voordeel pak kip 1kg voor 5 euro
1kg rijst is 1,50
2L kan melk 89cent
500gr havermoutvlokken 35cent
12 eieren is weer 2,10 (vind dit wel prijzig als je elke dag 6 eet voor het slapen)

Wat op sportdagen lekker aantikt... 500gr macaroni 20cent, 300gr gehakt 2 euro nog iets. En je hebt zo weer een lading kcal en koolhydraten rondom de work-outs binnen :D

En die voor gekookte kipfilet van de AH waar je werkt is prima te pruimen 750gr - 4,06 en het staat ongeveer gelijk aan 1kg rauwe kipfilet

• #1.054
idd, gewoon veel inkopen ineens. grote porties maken scheelt ook al veel.

voeding vandaag (schooldag)
brinta + melk
2 broodjes kroket + ketchup
10 boterhammen (4 met ei, 4 met kalkoenfilet, 2 met rundvlees)
shake 500ml melk 60 gr whey

zo avond eten:
champignonsoep
aardappelen (goede hoeveelheid)
500gr sperziebonen
vla
1 liter melk
500gr kwark

• #1.055
Damn, wat een training
heb voor het eerst een NO Xplode NT gepakt, en ben vandaag met crea mono begonnen.
+ heb redelijk goed gegeten van te voren.

Squat > heavy
10 x 20
8 x 40
5 x 70
3 x 100
6 x 5 x 120 PR
(vorige week 6 x 4 x 120 gedaan)

Bench Press > light (pinky)
10 x 20
8 x 40
5 x 60
6 x 2 x 70

CGBP
3 x 85 PR
4 x 85 PR (5f, daar lig je dan alleen met een bb op je :roflol:)
6 x 80 PR
5 x 80
5 x 80
(vorige week 5 x 80 pr gezet)

Barbell Curl
10 x 20
8 x 30
10 x 40
10 x 40
20 x 20

Com: zeeeeeeer tevreden over me training.
heb filmpjes gemaakt van alle 3 de mainlifts

Voeding
05.00 brinta + melk, 5gr creatine
09.00 3 ham/kaas croissants, 500ml chocomel, 2 pistoletjes met 150gr kipfilet (plakjes beleg)
13.45 220gr (ongekookt) zilvervliesrijst, 300gr kipfilet, 500ml melk
14.30 NO Xplode NT + 300ml water
15.00 trainen

wat nog komt:
500ml melk
een soep
nasi
vla + slagroom
5gr creatine
shake 500ml melk, 60 gr whey, 50gr brinta
kwark 500gr

Laatst bewerkt:
Zo Mike, sterke training neergezet;)

Netjes hoor! Ben benieuwd naar je filmpjes.

Hoe beviel No-Xplode?

• #1.059
Thnx!

filmpjes staan in het filmpjes topic.

@spencer
heb het idee dat het goed werkt :D had er 5 mee besteld van die sticks. en heb 1 test zakje van unleash.
zaterdag ook maar 1tje nemen, als het dan weer zo goed gaat weet ik zeker of het iets is.

wat is je motivatie om wide stance te gaan squatten?

Terug
Naar boven