MuscleMeat

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Omdat ik lange benen heb, korte torso Erwin.
bij een close stance hang ik nóg meer voorover.

al moet ik zeggen, dat me knieén veel knakken met deze manier, gelukkig doen ze geen pijn

oke, want voor een raw lifter = schouderbreedte over het algemeen een stuk interessanter dan wide stance. dacht dat je misschien een artikel had gelezen van wsb ofzo over squat wide mother****er squat wide!!!

hoe ben je uiteindelijk onder die bb vandaan gekomen:roflol:
mooie pr's behaald mike, volgende week staat dl toch op het progamma om te maxen? of bp?

mooie pr's behaald mike, volgende week staat dl toch op het progamma om te maxen? of bp?

Niet zo lastig om daar onderuit te komen, had dit vorige week ook.

Mooi dat je PR's blijft zetten man.
En pinky is pink op de ringen?

• #1.065
oke, want voor een raw lifter = schouderbreedte over het algemeen een stuk interessanter dan wide stance. dacht dat je misschien een artikel had gelezen van wsb ofzo over squat wide mother****er squat wide!!!
het kan misschien ook aan mijn zwakke core liggen dat ik ver voorover buig met mijn torso. vanaf deze week drastisch begonnen met zwaar aanpakken van mijn core.
2 dagen geleden wat gedaan, en nu zelfs nog spierpijn in me buik.
heb dit altijd verwaarloost.

De bb over me buik naar me heupen/lies gerold, toen rechtop gaan zitten en eronder uit gekropen :P

ik wil eigenlijk zaterdag 200dl proberen, al staat dit nog niet op het programma.
en me 1rm maxen is over een week of 6/7 eigenlijk pas.maar dat zal niet zo gaan, het zal wat later zijn.
aangezien ik fit op de NCC wil zijn.

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Niet zo lastig om daar onderuit te komen, had dit vorige week ook.

Mooi dat je PR's blijft zetten man.
En pinky is pink op de ringen?
thnx, en yes

Maar hoor en lees vaker, dat wide stance beter is. Kan je ook meer gewichten mee verplaatsen.

Waarom is schouderbreedte beter dan?

Heeft volgens mij niks met je core te maken maar dat je niet ver (genoeg) naar achteren zit.

Maar hoor en lees vaker, dat wide stance beter is. Kan je ook meer gewichten mee verplaatsen.

Een wijde stance is goed. betere fundering en meer stevigheid en je kan dieper. Maar die wide stance die ik bij velen hier zie is net sumo stance. ****ing overdreven om zo breed te gaan staan en verneuk je eerder de knieen mee. Voor je eigen meest ideale brede stance zoek rond schouder breedte. Ik sta zelf een klein beetje breder dan schouder maar no way close van een sumo stance wat hier gedacht wordt als wide.

Iets meer arch in de rug en borst naar voren zal ook al wat schelen wat betreft je core probleem.

• #1.069
zou kunnen. maar het heeft iig wel te maken met me lange poten waardoor het lastiger word heb ik het idee

Ter compensatie heb je wel mega glutes. :p
Wide stance is inderdaad handiger voor jou maar denk dat je iets minder wijd moet beginnen, want ik merkte ook dat me knieen inbuigen omdat ze niet aan de wijdte zijn gewend. (vandaar dat gekraak, was bij mij ook zo)

• #1.071
Ter compensatie heb je wel mega glutes. :p
Wide stance is inderdaad handiger voor jou maar denk dat je iets minder wijd moet beginnen, want ik merkte ook dat me knieen inbuigen omdat ze niet aan de wijdte zijn gewend. (vandaar dat gekraak, was bij mij ook zo)

zal volgende week iets minder breed proberen dan.
:roflol: heel me reet staat vol met striae hahaha :P

al reacties van klasgenootjes gehad (meisjes), je hebt nog een dikkere kont als mij :P lachen man
al valt het nog wel mee natuurlijk

al reacties van klasgenootjes gehad (meisjes), je hebt nog een dikkere kont als mij :P lachen man

Yeah right. :roflol:
Je hebt praktisch geen hamstrings.

• #1.073
sterk mike :) mooie prs
pas je wel op met die pre-wo supps dat je nog wel de dopingcontrole doorkomt bij NCC :P

Mike wacht nog even een weekje met het sample van UNLEASH. Zodat de cafeine weer harder aankomt ;). Maar unleash is de shit de beste pre workout die er is die ik getest heb. Gister ook weer het sampletje gebruikt je gaat echt snoeihard en een dikke pomp

Gaat lekker die CGBP.

@cor: UNLEASH mag ie wel de rest zou ik mee oppassen :P

Laatst bewerkt:

Ik heb tijd geleden ook 3 maanden wide stance gesquat en me kont is echt te hard gegroeid, striae all over en bijna al mijn broeken te klein :mad:

voor een raw lifter is dat niet de meest gunstige stand om optimale stretch reflex te verkrijgen. voor een geared lifter maakt dat niet uit aangezien die een enorme stretch reflex uit hun suit krijgen. kijk maar eens naar echt sterke jongens die raw liften, bijvoorbeeld:

mike tuscherer:
http://www.youtube.com/watch?v=VaajZvg0flk

pat mendez:
http://www.youtube.com/watch?v=voD20gAvyi4

brian siders:
http://www.youtube.com/watch?v=gN1ahuxmwTM

misschien dat iemand anders het nog even aan de hand van spieren kan uitleggen, die uitleg moet ik je schuldig blijven. ik zeg btw niet dat om en nabij schouderbreedte BETER is, maar dat het over het algemeen voor een raw lifter meer op gaat leveren

Een wijde stance is goed. betere fundering en meer stevigheid en je kan dieper.

dieper met een wide stance dan met een close stance?

dan klopt je fysiek niet helemaal lijkt me....

oh ja @ het stance verhaal: ik merk zelf dat ik met een smallere stance veel explosiever uit the hole kom en hoe breder ik ga hoe blessure gevoeliger het ook word.

Laatst bewerkt:
  • #1.079
sterk mike :) mooie prs
pas je wel op met die pre-wo supps dat je nog wel de dopingcontrole doorkomt bij NCC :P
ik pas wel op ja :P ga ze natuurlijk ook niet bij iedere training gebruiken. eerder zelden als ik iets speciaals wil doen.
maar @ de site van XXL, staat alleen bij die van Dorian Yates een waarschuwing dat je moet uitkijken bij doping controles.

Mike wacht nog even een weekje met het sample van UNLEASH. Zodat de cafeine weer harder aankomt ;). Maar unleash is de shit de beste pre workout die er is die ik getest heb. Gister ook weer het sampletje gebruikt je gaat echt snoeihard en een dikke pomp

Gaat lekker die CGBP.
ik zal hem binnenkort eens proberen dan.
heb ooit eerder eens Beta nog wat, double T geprobeerd. maar dat is bud.

Ik heb tijd geleden ook 3 maanden wide stance gesquat en me kont is echt te hard gegroeid, striae all over en bijna al mijn broeken te klein :mad:
hehe :P same problem hier.. broeken zitten vet k*t de meeste.

:roflol:

Krijg je bij zo'n wedstrijdje een doping controle dan?

Terug
Naar boven