- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe ben je uiteindelijk onder die bb vandaan gekomen
mooie pr's behaald mike, volgende week staat dl toch op het progamma om te maxen? of bp?
het kan misschien ook aan mijn zwakke core liggen dat ik ver voorover buig met mijn torso. vanaf deze week drastisch begonnen met zwaar aanpakken van mijn core.oke, want voor een raw lifter = schouderbreedte over het algemeen een stuk interessanter dan wide stance. dacht dat je misschien een artikel had gelezen van wsb ofzo over squat wide mother****er squat wide!!!
De bb over me buik naar me heupen/lies gerold, toen rechtop gaan zitten en eronder uit gekropenhoe ben je uiteindelijk onder die bb vandaan gekomen
mooie pr's behaald mike, volgende week staat dl toch op het progamma om te maxen? of bp?

thnx, en yesNiet zo lastig om daar onderuit te komen, had dit vorige week ook.
Mooi dat je PR's blijft zetten man.
En pinky is pink op de ringen?
oke, want voor een raw lifter = schouderbreedte over het algemeen een stuk interessanter dan wide stance. dacht dat je misschien een artikel had gelezen van wsb ofzo over squat wide mother****er squat wide!!!
Maar hoor en lees vaker, dat wide stance beter is. Kan je ook meer gewichten mee verplaatsen.
Waarom is schouderbreedte beter dan?
Heeft volgens mij niks met je core te maken maar dat je niet ver (genoeg) naar achteren zit.
zou kunnen. maar het heeft iig wel te maken met me lange poten waardoor het lastiger word heb ik het idee

Ter compensatie heb je wel mega glutes.
Wide stance is inderdaad handiger voor jou maar denk dat je iets minder wijd moet beginnen, want ik merkte ook dat me knieen inbuigen omdat ze niet aan de wijdte zijn gewend. (vandaar dat gekraak, was bij mij ook zo)
heel me reet staat vol met striae hahaha 
lachen manzal volgende week iets minder breed proberen dan.
al reacties van klasgenootjes gehad (meisjes), je hebt nog een dikkere kont als mijlachen man
al valt het nog wel mee natuurlijk

. Maar unleash is de shit de beste pre workout die er is die ik getest heb. Gister ook weer het sampletje gebruikt je gaat echt snoeihard en een dikke pomp 
zal volgende week iets minder breed proberen dan.
al reacties van klasgenootjes gehad (meisjes), je hebt nog een dikkere kont als mijlachen man
al valt het nog wel mee natuurlijk

sterk mikemooie prs
pas je wel op met die pre-wo supps dat je nog wel de dopingcontrole doorkomt bij NCC![]()

Maar hoor en lees vaker, dat wide stance beter is. Kan je ook meer gewichten mee verplaatsen.
Waarom is schouderbreedte beter dan?
Een wijde stance is goed. betere fundering en meer stevigheid en je kan dieper.
ik pas wel op jasterk mikemooie prs
pas je wel op met die pre-wo supps dat je nog wel de dopingcontrole doorkomt bij NCC![]()
ga ze natuurlijk ook niet bij iedere training gebruiken. eerder zelden als ik iets speciaals wil doen.ik zal hem binnenkort eens proberen dan.Mike wacht nog even een weekje met het sample van UNLEASH. Zodat de cafeine weer harder aankomt. Maar unleash is de shit de beste pre workout die er is die ik getest heb. Gister ook weer het sampletje gebruikt je gaat echt snoeihard en een dikke pomp
Gaat lekker die CGBP.
heheIk heb tijd geleden ook 3 maanden wide stance gesquat en me kont is echt te hard gegroeid, striae all over en bijna al mijn broeken te klein![]()
same problem hier.. broeken zitten vet k*t de meeste.