AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

Pat Mendes als voorbeeld? Gast z'n techniek is naar mijn mening echt slecht wat betreft het onderste gedeelte van de Squat.

Pat Mendes als voorbeeld? Gast z'n techniek is naar mijn mening echt slecht wat betreft het onderste gedeelte van de Squat.

het gaat nu even om de stance + hij is gewoon een sterke raw lifter. dat bouncen is even een apart verhaal, ik zou daar ook niet voor kiezen.

het gaat nu even om de stance + hij is gewoon een sterke raw lifter. dat bouncen is even een apart verhaal, ik zou daar ook niet voor kiezen.

Als gewichtheffer zijnde wel want dat is goed voor je Snatch en Clean maar inderdaad z'n stance is niet zo wijd, niet vreemd aangezien het niet anders is met de Snatch en Clean.

mooi man die cgbp
hoe kwam je er onderuit
beetje rollen zeker?
unleash al gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
mooi man die cgbp
hoe kwam je er onderuit
beetje rollen zeker?
unleash al gebruikt?

ja een beetje gerolt.
unleash nog niet.

doe voor zaterdag de training nog 1 keer zo'n NO Xplode. en dan wacht ik ff een tijdje. dan is unleash sample aan de beurt.

dat unleash meurt een beetje als een ziekenhuisgoedje
maar je went er wel aan - het is niet onaardig

UNLEASH is de beste pre workout. En zonder geranime duss nog een voordeel :)

ik maak het potje op en dan koop ik het niet meer
neem wel:) twee bakkies koffie

In eerste instantie was ik ook niet erg onder de indruk het was mijn eerste pre workout. Maar nadat ik jack3d/ noxplode/ noxpump heb geprobeerd kreeg ik weer een sampletje vorige week maandag geprobeerd. En het werkte echt super de pomp etc was echt super.

Je moet het niet elke training nemen trouwens ;)

pre-WO supps zijn zwaar overrated imho :)

• #1.092
Voeding
05.00 brinta + melk
09.00 300gr poffertjes (jaja, ik had gisteren avond nog wel netjes gehakt gemaakt voor vandaag, maar was het vergeten mee te nemen) + 2 liter melk (haha hier zat ik ook wel goed vol van)
12.00 250ml chocomel
13.00 200gr gehakt, 200gr spaghetti
15.00 500ml melk, 60gr whey, 50 gr brinta
18.00 bloemkool, rundsvlees, soep, vla
later weet ik nog niet precies.
iig een litertje melk denk, en sowieso 500gr kwark

Voeding
05.00 brinta + melk
09.00 300gr poffertjes (jaja, ik had gisteren avond nog wel netjes gehakt gemaakt voor vandaag, maar was het vergeten mee te nemen) + 2 liter melk (haha hier zat ik ook wel goed vol van)
12.00 250ml chocomel
13.00 200gr gehakt, 200gr spaghetti
15.00 500ml melk, 60gr whey, 50 gr brinta
18.00 bloemkool, rundsvlees, soep, vla
later weet ik nog niet precies.
iig een litertje melk denk, en sowieso 500gr kwark

Hoe lang neem je al zoveel melk?
Bevalt het? mij is 2 liter melk op een dag niet bevallen namelijk..
Ga zeker proberen wat vaker in je log te kijken;)

• #1.095
Op het gebied van muscle builder wel ja, als energie booster zijn ze wel erg relaxed.
ik heb het goed ervaren gisteren :)

Hoe lang neem je al zoveel melk?
Bevalt het? mij is 2 liter melk op een dag niet bevallen namelijk..
Ga zeker proberen wat vaker in je log te kijken;)
nog niet zo lang. ik wil vanaf nu ongeveer 3 liter melk per dag gaan drinken. nog wat extra. want aankomen valt nu weer tegen.

eerst zat ik zo rond de 1,5 liter per dag. wat goed te doen is.
ben benieuwd hoe ik op zoveel melk ga reageren.
ik probeer op het moment snel naar de 90+ bw te gaan. zal dit dan ook updaten als er progressie in zit.

de post is trouwens 2 min geleden me sleeves (elbow/knee) komen afleveren. gelijk ff passen :)
zometeen nog ff wat extra werken bij me pa.

Edit:
wtf, ik dacht dat ze per paar waren.
heb 1 knee sleeve, en 1 elbow sleeve nu :S
60 euro voor 2 x 1 stuk. dat is wel prijzig

Laatst bewerkt:
Unleash ruikt als van die roze/gele poederachtige lolly's... maar smaakt echt walgelijk. :s

Balen van je sleeves Mike!!

zuur dat je er zo achter moet komen man! dure grap!
Nja ik wil ook snel nar de 90, maar ik zette ontzetted veel vet aan door de melk.
Kreeg er ook een plofkop van een een buik..
Ik ga, zodra ik weer mag trainen veel meer proberen clean te eten, ik weet dat daar meer discipline voor nodig is maar moet zeker lukken..
Als ik mijn log weer ga oppakken laat ik het weten;)
nog 20 pagina's en ik heb het boek van mark rippetoe uit:) echt bruut

• #1.098
Unleash ruikt als van die roze/gele poederachtige lolly's... maar smaakt echt walgelijk. :s

Balen van je sleeves Mike!!
die No Xplode was anders ook niet lekker :P
maarjah, je moet iets he.

de andere 2 sleeves bestel ik volgende maand wel bij. iedere maand neem ik voornemens om wat geld te sparen. maar steeds bras ik er alles weer doorheen. :roflol:

zuur dat je er zo achter moet komen man! dure grap!
Nja ik wil ook snel nar de 90, maar ik zette ontzetted veel vet aan door de melk.
Kreeg er ook een plofkop van een een buik..
Ik ga, zodra ik weer mag trainen veel meer proberen clean te eten, ik weet dat daar meer discipline voor nodig is maar moet zeker lukken..
Als ik mijn log weer ga oppakken laat ik het weten;)
nog 20 pagina's en ik heb het boek van mark rippetoe uit:) echt bruut
mijn buik is wel "opgezet" laatste tijd. maar ik zeg steeds wel laatste tijd maar dat is al een hele lange tijd.
hij bleeft gewoon een beetje bol en wordt er niet echt dikker op. dus het interesseert mij niet zo.

aan eiwitten kom je iig niks te kort met al die melk op een dag. + dan nog kipfilet/gehakt, avondeten met vlees, kwark. zeker meer dan 3 x bw in eiwitten (grammen)

heb je het echte boek? (of het e-book?)

en wat is de reden dan dat je niet kan trainen op het moment?

die No Xplode was anders ook niet lekker :P
maarjah, je moet iets he.

de andere 2 sleeves bestel ik volgende maand wel bij. iedere maand neem ik voornemens om wat geld te sparen. maar steeds bras ik er alles weer doorheen. :roflol:

mijn buik is wel "opgezet" laatste tijd. maar ik zeg steeds wel laatste tijd maar dat is al een hele lange tijd.
hij bleeft gewoon een beetje bol en wordt er niet echt dikker op. dus het interesseert mij niet zo.

aan eiwitten kom je iig niks te kort met al die melk op een dag. + dan nog kipfilet/gehakt, avondeten met vlees, kwark. zeker meer dan 3 x bw in eiwitten (grammen)

heb je het echte boek? (of het e-book?)

en wat is de reden dan dat je niet kan trainen op het moment?
Echte boek;) zeer nice! 300 pagina's aan pure wijsheid. Een paar dingen wist ik al, maar hij legt alles uit vanuit elke hoek en legt duidelijk uit hoe je techniek problemen kunt oplossen!
gekocht, samen met practical programming. Ook van hem;)
Ik mag niet trainen doordat ik 2 maart een operatie heb gehad aan mn nase (geen lucht, s-bocht in tussenschot)

No xplode lemon de normale is te pruimen alleen schuimt echt hard als je het shaked in de shaker dan knalt de dop eraf al een aantal keer gehad.

UNLEASH smaakt opzich wel aardig ben ranziger drankjes gewent :P

Terug
Naar boven