Fitness Seller

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
No xplode lemon de normale is te pruimen alleen schuimt echt hard als je het shaked in de shaker dan knalt de dop eraf al een aantal keer gehad.

UNLEASH smaakt opzich wel aardig ben ranziger drankjes gewent :P

ik had de fruit punch.
maar doe hem gewoon in beker en roeren met lepel.
staat ook erbij dat je shake beker kan open springen :P

No xplode lemon de normale is te pruimen alleen schuimt echt hard als je het shaked in de shaker dan knalt de dop eraf al een aantal keer gehad.

UNLEASH smaakt opzich wel aardig ben ranziger drankjes gewent :P

Je gaat die shit toch ook niet schudden...
Unleash smaakt wel redelijk, door dat bittere vind ik hem op de lange termijn eigenlijk fijner dan die ultra zoete no-xplode.

ik moet uber veel bakstenen leggen door melk! eigenlijk al nadat ik een flinke dosis ''witte motor'' op heb gedronken.

Haha pre workout supps zijn echt de grootste bullshit ooit. Hier nog een pot vol Crack waar ik niks aan heb en een sample van Unleash waar ik waarschijnlijk ook 0,0 van zal merken.
Het enige wat ik merk is een pomp in me benen terwijl ik aan het fietsen ben onderweg naar de gym. :roflol:

Haha pre workout supps zijn echt de grootste bullshit ooit. Hier nog een pot vol Crack waar ik niks aan heb en een sample van Unleash waar ik waarschijnlijk ook 0,0 van zal merken.
Het enige wat ik merk is een pomp in me benen terwijl ik aan het fietsen ben onderweg naar de gym. :roflol:
haha, ik wil je crack wel hebben hoor:cool:

Ey sahbe, zou je zaterdag misschien 3 scoops voor me mee willen nemen in ruil voor een ander product? Of een pak chocomel :D

Ey sahbe, zou je zaterdag misschien 3 scoops voor me mee willen nemen in ruil voor een ander product? Of een pak chocomel :D

Tfoe alek natuurlijk. :p
Ja een pak chocomelk zou flex zijn, bespaart me tijd om naar de AH te gaan en dan kom ik nog vroeger. JWT we werken aan die te laat komen PR'tjes van mij!

Tfoe alek natuurlijk. :p
Ja een pak chocomelk zou flex zijn, bespaart me tijd om naar de AH te gaan en dan kom ik nog vroeger. JWT we werken aan die te laat komen PR'tjes van mij!

Oké deal :D
3 scoops crack in een zakje, dealers je wait aight

Sorry mike :D

Pre WO rules. Kom thuis van het werk. Mentaal zo duf als een konijn. Dan kan ik wel lekker gaan trainen, maar er zal weinig tot geen focus/concentratie of explosiviteit aanwezig zijn. Dus neem ik al meer dan 9 maanden standaard 1-2 scheppen Super Charge voor een work-out. Ben ik in no-time weer mentaal compleet wakker en gefocussed. En over tijd heb ik er ook betere conditie en wat meer kracht door. Stop ik met supercharge sta ik meteen een aantal reps eerder te hijgen en ook qua gewicht kan ik dan een circa 5kg minder.

En iedereen die een supplement goed of slecht vind aan de hand van de hoeveelheid pomp dat ze er van krijgen zijn gewoon idioten die niet weten wat zijn supplement hoort te doen.

Inderdaad, vaak ben ik 's middags zo duf als wat, neem wat nox pump of unleash of zo en ben gelijk klaarwakker en klaar om te gaan trainen.

Ik gebruik alleen Whey bij ontbijt shake voor wat meer smaak, Super Charge voor de work-out en Dark Matter of Chocomel na de work-out. Werkt lekker :) Naast de 12caps visolie en 2tabs multivitaminen per dag natuurlijk.

Dat jullie zo goed gaan op die pre wo shit. Ik heb het een tijd geprobeerd maar het was een drama. Ik verloor meer vocht tijdens de training, extreem droge keel kreeg ik ervan. Dat kun je oplossen door veel water te drinken maar ik werd er ook misselijk van. En dat vele water in mijn maag maakte me gewoon ziek. De hele tijd boeren en scheten laten van die chemische reactie in mijn maag en darmen. En daarna thuis flinke hoofdpijn.

Ik moet wel zeggen dat ik stuiterend door de gym ging maar dit heb ik gelukkig niet nodig. Ook op een duffe dag kan ik altijd de knop omzetten zodra ik het ijzer aanraak. Voor mij dus nooit meer. :)

Zo is iedereen anders he :)

Terug
Naar boven