Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same hereOok op een duffe dag kan ik altijd de knop omzetten zodra ik het ijzer aanraak. Voor mij dus nooit meer.![]()
zit sowieso vaak een hoop zooi in in die pre-WO supps, sommigen zitten op het randje van doping. (met veel kom je zelfs niet door een dopingcontrole)Zou wat zijn dat wij op de NCC als enigen clean door de test komen. Dan heb ik in elk geval zilver te pakken.same herezit sowieso vaak een hoop zooi in in die pre-WO supps, sommigen zitten op het randje van doping. (met veel kom je zelfs niet door een dopingcontrole)

Zou wat zijn dat wij op de NCC als enigen clean door de test komen. Dan heb ik in elk geval zilver te pakken.![]()

heb ik ook last van, vooral dat boerenDat jullie zo goed gaan op die pre wo shit. Ik heb het een tijd geprobeerd maar het was een drama. Ik verloor meer vocht tijdens de training, extreem droge keel kreeg ik ervan. Dat kun je oplossen door veel water te drinken maar ik werd er ook misselijk van. En dat vele water in mijn maag maakte me gewoon ziek. De hele tijd boeren en scheten laten van die chemische reactie in mijn maag en darmen. En daarna thuis flinke hoofdpijn.
Ik moet wel zeggen dat ik stuiterend door de gym ging maar dit heb ik gelukkig niet nodig. Ook op een duffe dag kan ik altijd de knop omzetten zodra ik het ijzer aanraak. Voor mij dus nooit meer.![]()

Zou wat zijn dat wij op de NCC als enigen clean door de test komen. Dan heb ik in elk geval zilver te pakken.![]()
idd
dat zijn wel de nodige kcal's om nog door te kunnen werken tot 12