MuscleMeat

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Laatst bewerkt:
eitje zo te zien mike!

meteen een boksje:cool:
echt ziek man

Sterk gast, die deadlift zag er uit alsof je wel wat meer kon doen. Damn die gains van jou gaan erg snel:)

wtf, waarom doe jij ook al zon walgelijke startoff jerk? dat deed frank ook opeens, die deed het nooit, nu zie ik het jou ook opeens doen?

whats up with that?

congrats met het gewicht, maar nokken met die rare ruk aan het begin van je deadlift

• #1.146

meteen een boksje:cool:
echt ziek man

Sterk gast, die deadlift zag er uit alsof je wel wat meer kon doen. Damn die gains van jou gaan erg snel:)
gat lekker ja :D
hopelijk zit er binnenkort meer in.

maar eerst even wat rustig reppen weer

wtf, waarom doe jij ook al zon walgelijke startoff jerk? dat deed frank ook opeens, die deed het nooit, nu zie ik het jou ook opeens doen?

whats up with that?

congrats met het gewicht, maar nokken met die rare ruk aan het begin van je deadlift
Ik moest en zal die 200 gewoon hebben. daarom probeerde ik hem meteen zo explosief mogelijk van de grond af te trekken.

dus het is verstandiger om gewoon rustig te pullen?

minder nieuws:
afgelopen nacht is mijn tomosje voor de deur van mijn maat gejat. (was eigenlijk voor mijn zus voor als ze 16 werd, en haar certificaat heeft gehaald).
en ik rij daar tijdelijk op, omdat mijn brommer nog wat schadelijker is als 1:10 en dat ding zuipt bijna niks.
nu ff aangifte gedaan. en goed opletten nu natuurlijk of ik er niemand op zie rijden.

wat heb je toch een trieste mensen :(

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat jij de 200 met een barbell van de gym gedeadlift krijgt maar dat is gewoon mijn inzicht.
Het ROM is verkleind door de tire dus het lijkt nu bijna op een rackpull. (scheelt niet zoveel met een normale barbell maar het scheelt wel wat)
En inderdaad niet zo gauw jerken want je hoorde bij de meet ook al je schouders knakken. Je bent heel gauw geneigd te shruggen met je lift doordat je de barbell zo snel omhoog krijgt.

Laatst bewerkt:
  • #1.148
Ik denk niet dat jij de 200 met een barbell van de gym gedeadlift krijgt maar dat is gewoon mijn inzicht.
Het ROM is verkleind door de tire dus het lijkt nu bijna op een rackpull.

mino, mino, mino toch.... ik had je wel wat wijzer ingeschat

dus het is verstandiger om gewoon rustig te pullen?

Altijd zo explosief mogelijk. Je moet alleen niet zo lopen rukken aan de stang bij lift off. Zet al spanning op de barbell en je lichaam en dan explosief omhoog. Dat geruk was me in eerste instantie niet eens opgevallen. Zat meer te kijken naar die halve hitches :P

Net gewicht. Je weet hoe het voelt. Nu zonder geruk en gehitch van de grond krijgen volgende keer. Bent in ieder geval met grote sprongen vooruit aan het gaan :)

Altijd zo explosief mogelijk. Je moet alleen niet zo lopen rukken aan de stang bij lift off. Zet al spanning op de barbell en je lichaam en dan explosief omhoog. Dat geruk was me in eerste instantie niet eens opgevallen. Zat meer te kijken naar die halve hitches :P

Net gewicht. Je weet hoe het voelt. Nu zonder geruk en gehitch van de grond krijgen volgende keer. Bent in ieder geval met grote sprongen vooruit aan het gaan :)

Dan zou je eens moeten kijken naar z'n Deadlift op de powerlifting meet in Dordrecht. Je ziet hem ook met een ruk omhoog gaan maar doordat hij zo snel gaat shrugt hij op het einde het gewicht en je hoort gewoon z'n schouders knakken. Lijkt me niet echt een verstandige beweging eenmaal hoger in gewicht.

• #1.154
Lol ga jij mij vertellen dat je opeens 30kg zwaarder kan Deadliften omdat je bij Baarn wat meer motivatie hebt? Lol.
je wilt niet weten hoelang mijn deadlift stil heeft gestaan op de 180. die ik vrijwel als een uber ecto van ergens in de 70kg heb getrokken.
het werd eens tijd dat er wat progressie in zat.

dat matje waar ik op sta. is ter compensatie van de bumpers. kijk waar de stang op mijn schenen is ongeveer.
zo ver komt ie in de gym ook ongeveer met een barbell.

en het kan ook gewoon zijn goede dag, waar ik lekker veel kracht had.
want meteen na de deadlifts ging die 380 tire ook best easy nog 3 x achter elkaar. de 4e keer viel die op mijn bal toen ik hem op me knie wilde leggen dus dat was minder :p

ja, zal hier de volgende keer maxen aan denken. maar dat zal nog wel een tijd duren.

nu ff rustig doorgaan met coan schema waar ik me bezig was.

Het ROM is verkleind door de tire dus het lijkt nu bijna op een rackpull. (scheelt niet zoveel met een normale barbell maar het scheelt wel wat)
En inderdaad niet zo gauw jerken want je hoorde bij de meet ook al je schouders knakken. Je bent heel gauw geneigd te shruggen met je lift doordat je de barbell zo snel omhoog krijgt.

Ik denk het wel. Is gewoon een normale deadlift die je daar doet hoor, de tires voegen bijna geen hoogte toe want die zakken in en je staat op een matje + schoenen. Wij gaan toch ook niet op jou b**chen door te zeggen dat je deadlift eigenlijk een rackpull is omdat je op deadliftschoenen staat?

• #1.156
Dan zou je eens moeten kijken naar z'n Deadlift op de powerlifting meet in Dordrecht. Je ziet hem ook met een ruk omhoog gaan maar doordat hij zo snel gaat shrugt hij op het einde het gewicht en je hoort gewoon z'n schouders knakken. Lijkt me niet echt een verstandige beweging eenmaal hoger in gewicht.

dat is toch iets nieuws voor mij, want me eigen schouders heb ik niet horen knakken bij de deadlift.

en die lift bij DJ's was een stuk mooier als deze lifts imo

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Ik denk het wel. Is gewoon een normale deadlift die je daar doet hoor, de tires voegen bijna geen hoogte toe want die zakken in en je staat op een matje + schoenen. Wij gaan toch ook niet op jou b**chen door te zeggen dat je deadlift eigenlijk een rackpull is omdat je op deadliftschoenen staat?

+1
want in de gym sta je ook nog eens op bloten voeten. sta je nog eens lager ook als met schoenen.

ik snap de ophef allemaal niet zo.

maar ik heb nu andere dingen aan me kop. moet een nieuw tomosje zien te regelen gvd :(

Deadliftschoenen zijn nog kleiner dan normale schoenen doordat de zool echt 1cm dik is ofzo. :p

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

dat is toch iets nieuws voor mij, want me eigen schouders heb ik niet horen knakken bij de deadlift.

en die lift bij DJ's was een stuk mooier als deze lifts imo

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

+1
want in de gym sta je ook nog eens op bloten voeten. sta je nog eens lager ook als met schoenen.

ik snap de ophef allemaal niet zo.

maar ik heb nu andere dingen aan me kop. moet een nieuw tomosje zien te regelen gvd :(

Oh helemaal geen ophef alleen is er naar mijn mening wel een verschil in ROM tussen een barbell met band dan 1 zonder. :)

• #1.158
Deadliftschoenen zijn nog kleiner dan normale schoenen doordat de zool echt 1cm dik is ofzo. :p

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Oh helemaal geen ophef alleen is er naar mijn mening wel een verschil in ROM tussen een barbell met band dan 1 zonder. :)

ja natuurlijk is er een verschil. daarom heeft Gijs het matje verzonnen om op te staan.
+ ik sta nog eens op schoenen dus verschil zal nihil zijn.

ga de volgende keer naar gijs dan. en kijk of jij 230 kan pullen. want jou max zit 10kg boven mij toch?

mino bitcht gewoon graag op elke lift die hoger is dan zijn PR :)

je wilt niet weten hoelang mijn deadlift stil heeft gestaan op de 180.
Merk het bij mijzelf ook. Sta dan tijdje stil qua 1RM's en moet dan echt volume opkrikken. Dan sta ik een tijdje stil en knalt alles in 1x omhoog. Altijd lekker als dat gebeurd en zal vast nog wel vaker gebeuren de komende jaren dat je traint.
en het kan ook gewoon zijn goede dag, waar ik lekker veel kracht had.
want meteen na de deadlifts ging die 380 tire ook best easy nog 3 x achter elkaar. de 4e keer viel die op mijn bal toen ik hem op me knie wilde leggen dus dat was minder
Van wat ik heb gehoord ben jij erg explosief en een doorzetter. Als je dan een bovengemiddelde dag hebt dan is het feest :D

mino bitcht gewoon graag op elke lift die hoger is dan zijn PR :)
Gewoon (constructief) terug b**chen op zijn tijd hehe.

Terug
Naar boven