- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
ja natuurlijk is er een verschil. daarom heeft Gijs het matje verzonnen om op te staan.
+ ik sta nog eens op schoenen dus verschil zal nihil zijn.
ga de volgende keer naar gijs dan. en kijk of jij 230 kan pullen. want jou max zit 10kg boven mij toch?
Nee, jij zit 20kg boven de mijne.

Het zou best kunnen dat ik het verkeerd heb gezien en misschien dat ik wel onderuit ga als ik bij Gijs ga trainen, dus neem het niet zo kwalijk. Het is gewoon wat ik zie en ik schrijf wat ik denk. Ik weet dat de 190 bij jou net zo makkelijk ging als bij mij, of zelfs nog makkelijker dus het zou best goed kunnen dat jij 20kg boven mijn kunnen zit. Achja, er zit niks anders op dan door te trainen en jou weer in te halen.

Pas inderdaad wel op dat je niet je techniek te hard negeert. (zoals ik ook altijd deed en nog wel eens doe)
Merk het bij mijzelf ook. Sta dan tijdje stil qua 1RM's en moet dan echt volume opkrikken. Dan sta ik een tijdje stil en knalt alles in 1x omhoog. Altijd lekker als dat gebeurd en zal vast nog wel vaker gebeuren de komende jaren dat je traint.
Van wat ik heb gehoord ben jij erg explosief en een doorzetter. Als je dan een bovengemiddelde dag hebt dan is het feest
Gewoon (constructief) terug b**chen op zijn tijd hehe.
Constructief terug b**chen mag altijd!