harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft er toch geen voordeel aan? alleen dat je de bodem niet breekt..toch?Ik benieuwd of je ook 220 trekt met normale plates dus zonder die verende band.
Toch profi met je dl pr. netjes.
Hij heeft er toch geen voordeel aan? alleen dat je de bodem niet breekt..toch?
want de hoogte met of zonder band lijkt me niet veel verschil
klopt volledig, ik kreeg tijdens m'n eerste training ook de tip om stevige schoenen (werkschoenen, kisten) te dragen aangezien ik ook naar binnen liep. heb er zeker geen spijt van. bij de Gamma kun je werkschoenen voor 3 tientjes kopenik heb het idee dat die all stars geen stevige schoenen zijn voor strongman. Deze neppe iig niet

ik heb het idee dat die all stars geen stevige schoenen zijn voor strongman. Deze neppe iig niet
Lichte bergschoenen dan, die hebben Roy en ik ook. Ik heb ook zware bergschoenen en die zijn dan weer te stevig, kun je nauwelijks snel op lopen.
Ik heb die van mij bij de Makro gekocht. Waren in de aanbieding. Gebruik ze ook voor vrachtwagentrekken.Zullen ze die bij de Gamma ook hebben? of moet je dan meer in een loopsport/wandel winkel zijn.
Lichte bergschoenen dan, die hebben Roy en ik ook. Ik heb ook zware bergschoenen en die zijn dan weer te stevig, kun je nauwelijks snel op lopen.

De zware schoenen zijn wel handiger voor Atlasjes lijkt me?![]()

Schijnt Sarko wel te doen inderdaad.
Maar nee dat je stevig op je plek staat. Is toch juist zo belangrijk tijdens de Atlasen? (vandaar dat veel dit event in legerlaarzen doen)