AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

Ik benieuwd of je ook 220 trekt met normale plates dus zonder die verende band.

Toch profi met je dl pr. netjes.

bruut hoor mike die deadlift! op naar de 500 totaal!

Ik benieuwd of je ook 220 trekt met normale plates dus zonder die verende band.

Toch profi met je dl pr. netjes.
Hij heeft er toch geen voordeel aan? alleen dat je de bodem niet breekt..toch?
want de hoogte met of zonder band lijkt me niet veel verschil

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
volgende keer idd eens meten.

vandaag toch getraind.
bij de squats die echt LOEIzwaar waren. merkte ik dat me knieën ff rust nodig hebben. en me poten/glutes nog niet helemaal 100% waren.

heb daarom ook mijn 2 doelen afgewerkt, en het hierbij laten zitten.
voeding vandaag bagger, we moeten boodschappen doen.
en ik ben na het aanschaffen van wat spullen niet in de financiele positie om een hoop extra eten te kopen. (morgen gaan we boodschappen doen)

Bench Press
10 x 20
8 x 40
5 x 60
6 x 6 x 75 PR

Squat
8 x 20
8 x 40
5 x 80
6 x 2 x 120
damn, dit was afzien..
gelukkig de 6 x 6 variant van bench al gehaald. nu eind van deze week de squat versie nog.

Ik heb vandaag het trainen maar ff overgeslagen
alles is nog zo zuur als wat!

• #1.187
Het is mijn rechter knie die irriteert.
toen met die farmers toen me rechter knie maar binnen klapte.

ik heb het idee dat die all stars geen stevige schoenen zijn voor strongman. Deze neppe iig niet

ik heb het idee dat die all stars geen stevige schoenen zijn voor strongman. Deze neppe iig niet
klopt volledig, ik kreeg tijdens m'n eerste training ook de tip om stevige schoenen (werkschoenen, kisten) te dragen aangezien ik ook naar binnen liep. heb er zeker geen spijt van. bij de Gamma kun je werkschoenen voor 3 tientjes kopen :)

Ik zag eddine er afgelopen zaterdag ook mee lopen. Ideaal voor static compound lifts maar niet voor strongman. Ik heb hele stevige wandel schoenen. Gemaakt om veel mee te lopen en toch sterk.

Sarko adviseerde vandaag bergschoenen voor sm training.

• #1.192
ja. ik zal eens bij de Gamma gaan kijken.

want ik had het idee dat ik nog steviger op me nike's sta dan op die dingen.
het gedeelte van onderaan me enkel moet goed stevig zijn zodat je goed door kan stappen.

heb ook eens wraps besteld toenstraks, en wat magnesium.

Lichte bergschoenen dan, die hebben Roy en ik ook. Ik heb ook zware bergschoenen en die zijn dan weer te stevig, kun je nauwelijks snel op lopen.

• #1.194
Lichte bergschoenen dan, die hebben Roy en ik ook. Ik heb ook zware bergschoenen en die zijn dan weer te stevig, kun je nauwelijks snel op lopen.

Zullen ze die bij de Gamma ook hebben? of moet je dan meer in een loopsport/wandel winkel zijn.

True, ik liep ook op allstars, moet even kijken of ik via me moeder der werk werkschoenen kan regelen.
Anders even langs de gamma o.i.d.

Schijnt Sarko wel te doen inderdaad. :p
Maar nee dat je stevig op je plek staat. Is toch juist zo belangrijk tijdens de Atlasen? (vandaar dat veel dit event in legerlaarzen doen)

ik denk dat elke schoen met goed profiel daar wel voldoende voor is hoor. ik had op die gamma schoenen echt totaal geen problemen met wegglijden ofzo.

Terug
Naar boven