Fitness Seller

It's time for some serious weights

Met 40-60kg heb ik op de bench toch wel moeite op de juiste spanning te houden. Alles daarboven lig ik lekker stabiel ongeacht of het 80 of 150kg is.

Mike, doe gewoon wat stevige schoenen aan bij looponderdelen, bij stones/events op hoogte wellicht schoenen met een hoge hak en bij de statische onderdelen gewoon je allstars. Op DBB maakt men het graag moeilijker dan het is..

Bij de gamma heb je gewoon van die standaard werkschoenen. Voldoen op zich en zijn niet al te duur. Bij een bergsport winkel heb je wel meer keus qua dikte/stijfheid van de zool en dat soort zaken, maar die schoenen zijn vaak ook een stuk duurder.

Laatst bewerkt:
das leuk, maar we hebben het over stones :P

meerdere topics door elkaar lezen...nooit handig :P

Bij loop onderdelen, zeker waarbij je sprintjes moet trekken is het handig om schoenen met hogere achterkant te hebben. Merk met me werkschoenen dat de hak nog wel eens los komt en dat voelt niet altijd prettig aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.209
leuke info weer.

Vandaag had ik wel weer eens peg :(
rijd ik met me brommer richting school (had een keer me snelle schakel meegenomen).
200m van school af.

wouten... rollerbank

nu lag me ketting erg slap. dus die agent zet hem erop.
(heeft 6 versnellingen)
1e 5 versnellingen schakelde hij zeer snel over dus zat hij op een heel laag toerental met nog een lage snelheid.
toen in zijn 6 trok hij hem een beetje door (maar hij zat nog steeds niet in zijn powerband). en toen schoot ie al ineens naar de 80 toe.

toen stopte de agent want hij vond het te gevaarlijk om met zo'n slappe ketting nog harder door te trekken.

nu staat hij daar op het politie bureau, en gaat de technische dienst er morgen naar kijken. ze denken dat ik hem wel terug krijg. maar een 110++ km/h zal er denk ik jammer genoeg wel inzitten.

kan ik straks ook nog eens een taakstraf bij Halt gaan doen...

ooh that sucks..
halt is niet altijd feest maar zo veel uur zal dat niet zijn voor een opgevoerde brommer.
suc6 ;)

• #1.211
ooh that sucks..
halt is niet altijd feest maar zo veel uur zal dat niet zijn voor een opgevoerde brommer.
suc6 ;)

weet niet :p
denk dat de boete toch al snel boven de 200 euro zal uitkomen.

wat ze zo op de controle al hadden geconstateerd: geen knipperlichten, geen remlicht (maar dit hoeft niet perse bij alle brommer modellen, hopelijk bij de mijne ook niet)

en als ze morgen naar me achterbandje kijken is dat misschien ook een extra boete, want er zit haast geen profiel meer op.

Dat is ook wel epic fail om de eerste mooie dag van het jaar op je snelle brommer naar school te gaan;)
wat voor een heb je trouwens? Gewoon derbi of meer buikschuiver?

• #1.213
dit is mijn vervoer: (motorhispania RYZ 50 (80 :P))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm oke, 80? 80cc'tje eronder gelegd? Of heb je hem ontgrenst (carburateur/uitlaat prop) en gaat hij nu 80?

Vriend van me had er ook een, alleen nieuwer model (oranje).
Hij had eerst een Motorhispania RX2, die is in tweeën gevouwen door een auto en toen krijg hij een RYZ, ding ging 75 lekkere km/h's toen hij ontgrenst was:)
Hmm van de zomer maar m'n ICE verkopen, ben wel echt klaar met scooters, hoewel ik vanmiddag toch wel even lekker in het zonnetje heb getoerd.

****ed op man, heb zelf maar 1 keer rollerbank boete gehad in 3 jaar:)

• #1.215
Hmm oke, 80? 80cc'tje eronder gelegd? Of heb je hem ontgrenst (carburateur/uitlaat prop) en gaat hij nu 80?

Vriend van me had er ook een, alleen nieuwer model (oranje).
Hij had eerst een Motorhispania RX2, die is in tweeën gevouwen door een auto en toen krijg hij een RYZ, ding ging 75 lekkere km/h's toen hij ontgrenst was:)
Hmm van de zomer maar m'n ICE verkopen, ben wel echt klaar met scooters, hoewel ik vanmiddag toch wel even lekker in het zonnetje heb getoerd.

****ed op man, heb zelf maar 1 keer rollerbank boete gehad in 3 jaar:)

deze was eerst ook oranje, maar zelf zo gespoten.
is niet standaard :P

MHR Team 80 (hoogtoerige cilinder)
mikuni 24mm vlakschuif carb
scr corse HM 50-70 uitlaat (is ongeveer een metrakit SP), houd dus in op deze cilinder.

en heb nog pro race koppelingsplaten, alleen deze cilinderis daar zelfs te snel voor, moet al lange tijd betere koppelingsplaten erin doen (5 plaats) dan zal hij zeker de 120-130 echte km/h wel halen

deze was eerst ook oranje, maar zelf zo gespoten.
is niet standaard :P

MHR Team 80 (hoogtoerige cilinder)
mikuni 24mm vlakschuif carb
scr corse HM 50-70 uitlaat (is ongeveer een metrakit SP), houd dus in op deze cilinder.

en heb nog pro race koppelingsplaten, alleen deze cilinderis daar zelfs te snel voor, moet al lange tijd betere koppelingsplaten erin doen (5 plaats) dan zal hij zeker de 120-130 echte km/h wel halen
Hahah nice, MHR Team is zeker netjes.. Mikuni kan er ook netjes bij, alleen inderdaad jammer van de uitlaat.. geen geld voor een Yasuni ?
Pff heb echt 4 jaar lang op scooter-freaks rond gehangen en m'n profielwerkstuk over scooters gedaan, dat gaat echt nooit meer uit m'n kop :p het is jammer dat je maar 45 km/h mag want ik had heel graag lekker DR70 met Yasuni R onder mn ICE gelegd..

• #1.217
Hahah nice, MHR Team is zeker netjes.. Mikuni kan er ook netjes bij, alleen inderdaad jammer van de uitlaat.. geen geld voor een Yasuni ?
Pff heb echt 4 jaar lang op scooter-freaks rond gehangen en m'n profielwerkstuk over scooters gedaan, dat gaat echt nooit meer uit m'n kop :p het is jammer dat je maar 45 km/h mag want ik had heel graag lekker DR70 met Yasuni R onder mn ICE gelegd..

yasuni is niet veel voor schakels.

ik wil eigenlijk nog wel een keer een SCR Corse racing line cross uitlaat (bovenlangs)

en een HPI ontsteking dan is het helemaal mooi :P

dr70 rijd wel lekker opzich

Ja op zo'n heerlijk blok als een piaggio presteert een laagtoerige 70cc heerlijk hoor..
Je hebt toch voor schakels de R2? hoewel, voor een hoogtoerige 80 lijkt me dat niet chill.
Vriend van me had derbi senda met roze top, dat ding wilde ook wel van z'n plek afkomen..

btw makkelijk he, altijd dezelfde forumnaam gebruiken :p

• #1.219
R2 is ongeveer gelijk aan de uitlaat die ik nu heb denk ik.
maar alleen de R1 past op een RYZ dus vandaar.

roze top gaat wel goed vooruit, zeker ja.
mikeo26 gebruik ik ook op sf, en is ook mijn msn. gebruik hem overal voor :P

zit je wel eens in dat fitness topic? tenminste, zoiets hadden ze toch op SF ?

Terug
Naar boven