- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom terug!De tievus kerel, in een korte tijd ben je echt beresterk geworden. Alleen die bench moet nog +40 kg voor de verhouding. Ik volg je iig weer.

Waarom gebruiken sommige strongman dan wraps bij bijv de yoke? als het volgens jou alleen goed is voor het onderste gedeelte.Niet denken dat wraps je knieen zullen helpen bij een verkeerde beweging, ze zijn alleen voor wat meer spanning in het onderste gedeelte. (dus je knieen gaan er niet langer mee erdoor)
zal ik speciaal voor jou doen!waarom post je je filmpjes niet gewoon in je log, veel handiger als je 't mij vraagt.
gaat lekker, wanneer ga je de 100 benchen![]()
zal ik speciaal voor jou doen!
100 heb ik eergisteren geprobeerd... gefailed
maar ik heb toen ik 5 x 5 x 75 kon heb ik de 95 gedrukt.
nu kan ik al 6 x 6 x 75 en fail ik op de 100. dus die komt wel
@die hond, en die muziek dan hahaik zie nu, dat zodra mike brult die hond zich verschrikt

ja, ik had nog nooit zo gebrult van te voren.. maar bij deze squat moest het gewoon om omhoog te komen@die hond, en die muziek dan haha
brutale squat mike, goeie brul ook!

gelukkig is ie er niet onder gelopen

hij hoort het niet meer zo goed als 15 jarige, dus denk dat ie ineens schrok van het hoge volumeik zie nu, dat zodra mike brult die hond zich verschrikt![]()

Thnx thomanator.Goede squat man!
Ik hoop niet dat je hond ooit agressieve bui krijgt als je zwaar aan het squatten bent![]()

nee toch niet
180 goede diepte zal niet lang duren. thnxmet zo'n pitbul zou ik ook gauw 175 kg squatten
goed gedaan mike
ik heb sinds 2 weken een beetje pijntjes in me knieën.wraps weg, dan pak je em wellicht wel over enkele weken wel op diepte
je gaat toch nog steeds snoeihard.

behalve me bench 

Voor je bench is misschien je techniek niet helemaal in orde? heb ik ook een tijd mee lopen kloten. Wat mij nu volgens mij ook helpt is dat ik weer full-body train en 3x per week bench, heavy, licht, en medium. Volgens mij hou ik zo makkelijker een vaste techniek aan.