TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat verbaasde mij ook hoeveel spieren zich aanspannen bij zo'n lift.Haha rug begint er goed uit te zien Mike. Zie aardig wat bulten bij de lock.
Zo zie je maar hoeveel spieren betrokken zijn bij een deadlift.
Alleen de bar even neerleggen tussen de reps.![]()
zaterdag doe ik zeker mee log jadeload voor zaterdag ja. Doe je zaterdag nog even met de logg mee dan, ik iig wel ben zeer benieuwd

Ziet er goed uit man, rug word ook lekker dik al.
zou maar snel slapen als ik jou was, daar haal je meer energie uit dan eten zoeken. gewoon chocomelk nemen btw.
Hoe ga je na je deload verder trainen, gewoon zelfde?

ja dat verbaasde mij ook hoeveel spieren zich aanspannen bij zo'n lift.
en ja, van dat touch en go. ik neem deloaden niet zo serieus. is alweer een lange tijd geleden, het was echt nodig (niet kwa progressie, maar pijntjes)
zaterdag doe ik zeker mee log ja
alleen ik hoop dat ik dan wat kan presteren, want normaal gesproken moet ik nooit werken op zaterdag. nu wel.
moet ik dus om 05.00 me nest uit, van 06.00 tot 09.00 werken.
dan meteen vanuit mijn werk naar de trein rijden, en richting Baarn.
ff kijken wat voor voedsel ik dan het beste kan pakken voor goede energie
klopt, maar dan nog boeit het mij niet tijdens een deload.Bar neerleggen tot hij stilstaat tijdens de Rackpulls anders is het hele bedoeling van de Rackpulls voor niks.
Ook al is het deloaden en is het niet serieus, gewoon neerleggen en met veel snelheid omhoog halen.(anders blijft er niks meer van de lift over na de 1e rep)
we zullen wel zien. uiteindelijk word het toch wel een knal training.Dont worry moet er ook om half 6 uit en daarna is het niet bepaald de moeite om nog naar bed te gaan

inderdaad... sterkste junior van nl is tot 21 ofzo? dat geeft je nog 4 jaar... niks overhaasten

Ik heb het idee dat ik niet echt heel snel vet word.. me bf is wel flink toegenomen. dat zeker.Misschien overbodig dat ik het zeg, maar let wel op dat je niet te vet wordt. Ik weet het, jij/we zijn geen bodybuilders, maar aan vet heb je uiteindelijk niks. Heb zelf gebulkt tot 110-111 kg, maar stond toen extreem vet, m'n odd kracht ging wel als een gek, maargoed. Je moet niet te snel zwaar willen worden.
inderdaad... sterkste junior van nl is tot 21 ofzo? dat geeft je nog 4 jaar... niks overhaasten
heb je het over PL gebied? op dit moment prefereer ik strongman.
It's about the guts and glory!
Inderdaad Mike, je moet rekening houden dat het niet te hard oploopt, want dan wordt je net als mij.![]()
maarjah ik heb een hele andere bouw als jou.mike je leert vanzelf wel van je buikje te gaan houden!