MuscleMeat

It's time for some serious weights

deload voor zaterdag ja :). Doe je zaterdag nog even met de logg mee dan, ik iig wel ben zeer benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Haha rug begint er goed uit te zien Mike. Zie aardig wat bulten bij de lock. :thumbs:
Zo zie je maar hoeveel spieren betrokken zijn bij een deadlift.

Alleen de bar even neerleggen tussen de reps. ;)
ja dat verbaasde mij ook hoeveel spieren zich aanspannen bij zo'n lift.

en ja, van dat touch en go. ik neem deloaden niet zo serieus. is alweer een lange tijd geleden, het was echt nodig (niet kwa progressie, maar pijntjes)

deload voor zaterdag ja :). Doe je zaterdag nog even met de logg mee dan, ik iig wel ben zeer benieuwd
zaterdag doe ik zeker mee log ja :D
alleen ik hoop dat ik dan wat kan presteren, want normaal gesproken moet ik nooit werken op zaterdag. nu wel.

moet ik dus om 05.00 me nest uit, van 06.00 tot 09.00 werken.
dan meteen vanuit mijn werk naar de trein rijden, en richting Baarn.

ff kijken wat voor voedsel ik dan het beste kan pakken voor goede energie

Ziet er goed uit man, rug word ook lekker dik al.
zou maar snel slapen als ik jou was, daar haal je meer energie uit dan eten zoeken. gewoon chocomelk nemen btw.
Hoe ga je na je deload verder trainen, gewoon zelfde?

Laatst bewerkt:
  • #1.344
Ziet er goed uit man, rug word ook lekker dik al.
zou maar snel slapen als ik jou was, daar haal je meer energie uit dan eten zoeken. gewoon chocomelk nemen btw.
Hoe ga je na je deload verder trainen, gewoon zelfde?

ik ga na me deload UB/LB doen. njah niet na mijn deload volle gas. na de NCC ga ik daar volle gas op.

net weer boodschappen gedaan.
6 liter chocomel
9 liter melk (is voor thuis, op me werk koop ik 1,5 of 2 liter per dag)
en nog kilotje kip, kilotje gehakt. dus kan weer paar dagen goed buffelen :D

ga nu ook douchen en pitten.
morgen 06.00 - 12.00
donderdag en vrijdag 09.00 - 18.00 echte k*t tijden dus! word vrijdag om 8 uur te bed ofzo denk ik :(

Laatst bewerkt:
Bar neerleggen tot hij stilstaat tijdens de Rackpulls anders is het hele bedoeling van de Rackpulls voor niks. :p
Ook al is het deloaden en is het niet serieus, gewoon neerleggen en met veel snelheid omhoog halen. :) (anders blijft er niks meer van de lift over na de 1e rep)

Laatst bewerkt:
ja dat verbaasde mij ook hoeveel spieren zich aanspannen bij zo'n lift.

en ja, van dat touch en go. ik neem deloaden niet zo serieus. is alweer een lange tijd geleden, het was echt nodig (niet kwa progressie, maar pijntjes)

zaterdag doe ik zeker mee log ja :D
alleen ik hoop dat ik dan wat kan presteren, want normaal gesproken moet ik nooit werken op zaterdag. nu wel.

moet ik dus om 05.00 me nest uit, van 06.00 tot 09.00 werken.
dan meteen vanuit mijn werk naar de trein rijden, en richting Baarn.

ff kijken wat voor voedsel ik dan het beste kan pakken voor goede energie

Dont worry moet er ook om half 6 uit en daarna is het niet bepaald de moeite om nog naar bed te gaan

• #1.347
Bar neerleggen tot hij stilstaat tijdens de Rackpulls anders is het hele bedoeling van de Rackpulls voor niks. :p
Ook al is het deloaden en is het niet serieus, gewoon neerleggen en met veel snelheid omhoog halen. :) (anders blijft er niks meer van de lift over na de 1e rep)
klopt, maar dan nog boeit het mij niet tijdens een deload.
gaat mij ff om de minimale inspanning voor mijn spiertjes. na de NCC weer volle gas knallen.

en met deadstop ofcourse

Dont worry moet er ook om half 6 uit en daarna is het niet bepaald de moeite om nog naar bed te gaan
we zullen wel zien. uiteindelijk word het toch wel een knal training.
vrijdag avond gewoon nog een 500ml bak ben en jerries naar binnen werken, wat extra pasta's en minimaal 4 liter melk / chocomel dan komt het goed.

wil eigenlijk snel naar de 100kg toe bulken. bij mij gaat het iedere keer in stapjes.
70-80 ging snel, toen tijd stil gestaan op 80, 80-90 ging ineens snel, en nu hang ik steeds stil rond de 89-91.
dus moet weer ff actie ondernemen en een pak zwaarder worden.

komende maand zal ik financieel ook een stuk sterker staan, dus kan ik als de boodschappen op zijn in huis zelf voldoende halen.
heb bijna al me spullen compleet die ik voor strongman nodig heb. alleen nog 1 knee sleeve :P

Laatst bewerkt:
Misschien overbodig dat ik het zeg, maar let wel op dat je niet te vet wordt. Ik weet het, jij/we zijn geen bodybuilders, maar aan vet heb je uiteindelijk niks. Heb zelf gebulkt tot 110-111 kg, maar stond toen extreem vet, m'n odd kracht ging wel als een gek, maargoed. Je moet niet te snel zwaar willen worden.

inderdaad... sterkste junior van nl is tot 21 ofzo? dat geeft je nog 4 jaar... niks overhaasten

hoppa, nog 2 extra jaar... das makkelijk verdiend :D

• #1.353
Misschien overbodig dat ik het zeg, maar let wel op dat je niet te vet wordt. Ik weet het, jij/we zijn geen bodybuilders, maar aan vet heb je uiteindelijk niks. Heb zelf gebulkt tot 110-111 kg, maar stond toen extreem vet, m'n odd kracht ging wel als een gek, maargoed. Je moet niet te snel zwaar willen worden.
Ik heb het idee dat ik niet echt heel snel vet word.. me bf is wel flink toegenomen. dat zeker.
maar ik gain niet zo makkelijk gewicht, dus de 100 zal denk ik wel langer duren.
die laatste kilo's zijn zo hard gegaan door iedere dag 300-600gram poffertjes te eten gok ik (laatste tijd niet meer hoor)

kracht gains zijn de laatste 1 a 2 maanden ook goed nog, en ik ben nauwelijks in gewicht aan gekomen.

maar te vet wil ik sowieso niet worden.

straks ub/lb doen (wat G-men doet ongeveer), kijken wat dat gaat brengen. en dan ga ik weer meer assistance doen (die ik de laatste tijd verwaarloosd heb). dat zal denk ik ook wel zorgen voor wat minder vet opbouw? omdat je meer verbruikt.

inderdaad... sterkste junior van nl is tot 21 ofzo? dat geeft je nog 4 jaar... niks overhaasten

hoppa, nog 2 extra jaar... das makkelijk verdiend :D
heb je het over PL gebied? op dit moment prefereer ik strongman.
maar neemt niet weg dat ik wel dikke gewichten op de grote 3 wil, zoals het nu vooruit gaat heb ik niks te klagen. gaat zelfs boven verwachting op het moment.

Morgen nog een deload traininkje.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

:roflol:

It's about the guts and glory!

Inderdaad Mike, je moet rekening houden dat het niet te hard oploopt, want dan wordt je net als mij. :o

hehe :P maarjah ik heb een hele andere bouw als jou.
die 20kg gain in 10 maanden valt nog wel mee. als je ziet dat hier op het forum sommige wel meer als 30kg gainen in een jaar

ik heb het over strongman ;)

En hoe gaan je UB/LB trainingen er uit zien Mike?

• #1.357
En hoe gaan je UB/LB trainingen er uit zien Mike?

credits naar G-men
Schema

UB 1 (ME)
#1 CGBP* triples of tot single
#2 OH Press {variant}* triples of tot single
#3 BB Rows 3 x 5
#4 Chins 3 x 5
#5 skullkrusher (dips ben ik tijdelijk mee gestopt omdat ik last kreeg bij OH presses) 3 x 8-12
#6 barbell curls 3 x 8-12
LB1 (ME)
#1 Squat triples of tot single
#2 Deadlift of Deadlift variant triples of tot single
#3 Front squats 3 x 3
nog wat pompen met oefeningen zoals leg extension, leg curl, etc..
Core werk
UB2 (RE)
#1 Bench Press (pinky)*
#2 DB rows*
#3 seated db press/military press*
wat shoulders en armen isolatie werk
* 6/8/10 reps 3/ 4sets
Dag 4 events

Anders LB (DE) als er geen events worden getraind

alleen voel ik me de laatste tijd soms wel net een wrak..
met kleine dingen voel ik me dan heel slap. zoals in de supermarkt colly's pakken van 6-10kg.
maar als het op grote gewichten verplaatsten aankomt, lukt dat wel gewoon prima. beetje raar dus

Laatst bewerkt:
mike je leert vanzelf wel van je buikje te gaan houden!

mike je leert vanzelf wel van je buikje te gaan houden!

Sommigen leren hem te verafschuwen :p

En Mike, mooi schema, draai zelf ook zoiets. Maar die UB2 dag, is dat de dag voor events?
Zo ja, pak je dan gewoon goed je schouders, borst, armen aan en de volgende dag de boom?

• #1.360
Ja, dat zal meestal wel de dag van te voren zijn denk ik ja.
dus mijn herstel vermogen zal zich moeten gaan aanpassen.

maar het is op reps dan he, dus zal volgende dag met boom wel goed moeten komen neem ik aan.

zolang LB maar hersteld is, zullen events wel lekker gaan denk ik.

Terug
Naar boven