- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weet ik nog niethoeveel uur halt?Heb zelf ooit 2 uur daar mogen chillen

njah, hopelijk vallen die Halt uren mee.Valt dan nog best mee Mike.. alhoewel 200+ euries daar kan je veel voor kopen
criminelen ook allemaal

haha, dat heb je goed gedaan dan!Hahah die goeie ouwe brommertijd. Heb dat ooit ook eens meegemaakt.
Moest snel naar mijn werk en daar aangekomen zet ik mijn brommer op het terrein hoor ik een zware motor. Staat een motoragent met mijn baas te praten. Agent zag mij langsvliegen en moest ruim over de 100km/u achter mij aan om in te lopen, maar was net te laat om mij op de openbare weg aan te houden.
Ik moest mij na het werk op het bureau melden, gelukkig kreeg ik vrij van mijn baas dus even alle originele onderdelen uit de kast gehaald. Je had die agent moeten zien kijken toen ik aankwam.
Waarom heb jij je originele onderdelen niet bewaard Mike?

Thnx Shakawkaw
LB gaat wel lekker laatste tijd gelukkigzo zie je altijd dat de goeie mensen pech hebbenTjah de rollerbank is mij gelijk de eerste keer ook niet echt bevallen. Gozers met aeroxjes die normaal gewoon 95-100 liepen en de rollerbank gaf aan 70 en die van mij loopt 64-65 op de teller en op de rollerbank 61 nu loopt ie tevens ook nog maar 53-54
ja dat dacht ik ook, maar moet er nog verder bericht over krijgen.Volgens mij als je kentekenbewijs is ingenomen zijn ze verplicht je in de gelegenheid te stellen om hem binnen 4 weken in orde aan hun te laten zien, en had je er 80 cc onder ofzo? anders in beroep gaan voor geen rijbewijs, en was je achterband helemaal kaal? want als er maar een beetje profiel opzit is het voldoende, is geen wettelijke eis voor voor je brommer voor een minimaal aantal mm profiel. Altijd proberen, al is het maar om hun te irriteren.
Ah de goede oude tijd. MB met opgevijzelde 70cc, hogedruk homoet raceuitlaat, 26mm motorcarb en 5 bak. Eerste 6000 toeren alleen maar stotteren en vanaf daar tot 11,500 trok ie je bekans van de brommer af. Mooie tijden op de brommer door de Coentunnel scheuren haha.
volle gas door de bocht haha