MuscleMeat

It's time for some serious weights

nice PRs mike!

Lekker bezig!

Train je al lang met de log, stones etc.?
Je techniek met de stones lijkt er wel aardig in te zitten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Thnx

@thomanator
dit was de 2e keer stones

Log heb ik denk ik nu een keer of 4 of 5 gedaan.
yoke iets van 3 of 4 keer

spierpijn valt trouwens erg mee vandaag
heb nog niet echt ergens last van, komt misschien nog wel :P

Laatst bewerkt:
Nice mike PRs, 2e dag is altijd erger ;)

zag er goed uit met die stones
leuk filmpie

dbb pose'je:D

Goed getraind man. Je was weer sterk bezig!

• #1.328
ik mag me brommer terug ophalen :D
snelheid hebben ze niet meer kunnen meten bij de technische controle, want ze zijn zo dom dat ze hem niet eens gestart kregen.
(aanduwen will do the trick)
en ik krijg dan een boete voor kale achterband, geen remlicht, rijden zonder "rijbewijs" als het ware omdat ik op een motorvoertuig reed.
hiervoor moet ik dan naar Halt :P

en alsof ze niks beter te doen hebben, rijd op me gemak van de woutenkiet naar huis toe op me tomosje.
staan ze in tilburg controle te houden, kon ik weer aan de kant.
gelukkig was alles in orde

maar nu moet ik wel me brommer opnieuw laten keuren (kenteken deel 1a ingenomen)
gaat me flink wat geld kosten... keuren is al rond de 200 euro, + het feit dat ik geen originele onderdelen heb die ik dan nog moet gaan kopen :(

hoeveel uur halt? :roflol: Heb zelf ooit 2 uur daar mogen chillen

Valt dan nog best mee Mike.. alhoewel 200+ euries daar kan je veel voor kopen

bureau halt... stelletje kansenjongeren :roflol:

Hahah die goeie ouwe brommertijd. Heb dat ooit ook eens meegemaakt.
Moest snel naar mijn werk en daar aangekomen zet ik mijn brommer op het terrein hoor ik een zware motor. Staat een motoragent met mijn baas te praten. Agent zag mij langsvliegen en moest ruim over de 100km/u achter mij aan om in te lopen, maar was net te laat om mij op de openbare weg aan te houden. :D
Ik moest mij na het werk op het bureau melden, gelukkig kreeg ik vrij van mijn baas dus even alle originele onderdelen uit de kast gehaald. Je had die agent moeten zien kijken toen ik aankwam. :roflol:

Waarom heb jij je originele onderdelen niet bewaard Mike?

Tjah de rollerbank is mij gelijk de eerste keer ook niet echt bevallen. Gozers met aeroxjes die normaal gewoon 95-100 liepen en de rollerbank gaf aan 70 en die van mij loopt 64-65 op de teller en op de rollerbank 61 nu loopt ie tevens ook nog maar 53-54

Volgens mij als je kentekenbewijs is ingenomen zijn ze verplicht je in de gelegenheid te stellen om hem binnen 4 weken in orde aan hun te laten zien, en had je er 80 cc onder ofzo? anders in beroep gaan voor geen rijbewijs, en was je achterband helemaal kaal? want als er maar een beetje profiel opzit is het voldoende, is geen wettelijke eis voor voor je brommer voor een minimaal aantal mm profiel. Altijd proberen, al is het maar om hun te irriteren.

• #1.337
hoeveel uur halt? :roflol: Heb zelf ooit 2 uur daar mogen chillen
Weet ik nog niet :P

Valt dan nog best mee Mike.. alhoewel 200+ euries daar kan je veel voor kopen
njah, hopelijk vallen die Halt uren mee.
ik heb daar eigenlijk helemaal geen tijd voor icm met me normaal werk, school en sport

bureau halt... stelletje kansenjongeren :roflol:
criminelen ook allemaal :roflol:

Hahah die goeie ouwe brommertijd. Heb dat ooit ook eens meegemaakt.
Moest snel naar mijn werk en daar aangekomen zet ik mijn brommer op het terrein hoor ik een zware motor. Staat een motoragent met mijn baas te praten. Agent zag mij langsvliegen en moest ruim over de 100km/u achter mij aan om in te lopen, maar was net te laat om mij op de openbare weg aan te houden. :D
Ik moest mij na het werk op het bureau melden, gelukkig kreeg ik vrij van mijn baas dus even alle originele onderdelen uit de kast gehaald. Je had die agent moeten zien kijken toen ik aankwam. :roflol:

Waarom heb jij je originele onderdelen niet bewaard Mike?
haha, dat heb je goed gedaan dan! :D
jammer genoeg heb ik geen originele onderdelen meer.

brommer kocht ik zonder cilinder, dus meteen een snelle erop.
de andere originele onderdelen had ik verkocht om zo net die paar euro extra te hebben om weer snellere spullen te kopen :roflol:

:P

Sterke squat en deadlift gast. :eek:
Thnx Shakawkaw :D LB gaat wel lekker laatste tijd gelukkig

Tjah de rollerbank is mij gelijk de eerste keer ook niet echt bevallen. Gozers met aeroxjes die normaal gewoon 95-100 liepen en de rollerbank gaf aan 70 en die van mij loopt 64-65 op de teller en op de rollerbank 61 nu loopt ie tevens ook nog maar 53-54
zo zie je altijd dat de goeie mensen pech hebben

Volgens mij als je kentekenbewijs is ingenomen zijn ze verplicht je in de gelegenheid te stellen om hem binnen 4 weken in orde aan hun te laten zien, en had je er 80 cc onder ofzo? anders in beroep gaan voor geen rijbewijs, en was je achterband helemaal kaal? want als er maar een beetje profiel opzit is het voldoende, is geen wettelijke eis voor voor je brommer voor een minimaal aantal mm profiel. Altijd proberen, al is het maar om hun te irriteren.
ja dat dacht ik ook, maar moet er nog verder bericht over krijgen.
had er een 80cc onder, met de overige leuke extras

Ah de goede oude tijd. MB met opgevijzelde 70cc, hogedruk homoet raceuitlaat, 26mm motorcarb en 5 bak. Eerste 6000 toeren alleen maar stotteren en vanaf daar tot 11,500 trok ie je bekans van de brommer af. Mooie tijden op de brommer door de Coentunnel scheuren haha.

• #1.339
Ah de goede oude tijd. MB met opgevijzelde 70cc, hogedruk homoet raceuitlaat, 26mm motorcarb en 5 bak. Eerste 6000 toeren alleen maar stotteren en vanaf daar tot 11,500 trok ie je bekans van de brommer af. Mooie tijden op de brommer door de Coentunnel scheuren haha.

jaja, leuk is dat he :D volle gas door de bocht haha

DELOAD

Bench Press
10 x 20
8 x 40
15 x 60
10 x 60

Incline bench Press
lol dat is echt lang geleden, was echt raar
10 x 20 (moest stang unloaden, en pinnen op andere hoogte zetten)
10 x 40
10 x 40

Militairy Press
10 x 40
10 x 40

Rack Pulls
Hoogte: waar me eelt zit onder me knie, dus net onder de bol
10 x 60
5 x 100
5 x 130
5 x 130 easy peasy . heb filmpje gemaakt om te zien of mijn onderrug niet bolt, en dat doet hij zeker niet.

Barbell Curls
10 x 20
10 x 20
super slowww, mind muscle connection je weet

Laatst bewerkt:
Haha rug begint er goed uit te zien Mike. Zie aardig wat bulten bij de lock. :thumbs:
Zo zie je maar hoeveel spieren betrokken zijn bij een deadlift.

Alleen de bar even neerleggen tussen de reps. ;)

Terug
Naar boven