MuscleMeat

It's time for some serious weights

ik word ook altijd afgerekend op mijn pens :( , maar ik ben er trots op, en heb nogal een holle rug dus daarom lijkt ie altijd dikker dan ie daadwerkelijk is :)

Okee ik ga het ook zo aankijken. Morgen UB2 ook en vrijdag weer de boom.

ik word ook altijd afgerekend op mijn pens :( , maar ik ben er trots op, en heb nogal een holle rug dus daarom lijkt ie altijd dikker dan ie daadwerkelijk is :)

ik heb ook een holle rug ja :rolleyes:

mike je kan redelijk flexibel zijn met die UB/LB trainingen.. ik doe elke week een UB en een LB en een event training, en pak de training na m'n eventtraining gewoon het tegenovergestelde van waar de nadruk op lag bij de events

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
vandaag een lange dag gehad.
ga voortaan me voeding weer posten. op trainingsdagen dan.

moest van 09.00 tot 18.00 werken.
was druk, dus moest een uur langer. 19.00 uur valt nog mee.
ga ik naar buiten, is me brommer blijkbaar omgevallen (hij stond gewoon recht) want het gashandeltje zat los, voorrem zat los, en er zat een vochtige plek op de grond. benzine eruit gelopen denk.

k*t 15km van me huis af zonder benzine. me moeder wilde gelukkig benzine komen brengen.
was het 20.00 uur toen ik weg kon, half 9 thuis. net gegeten, ff laten zakken zometeen ff sporten.

veel zuivel op vandaag, en dat ga ik zo houden. alleen moet me lichaam er nog wel aan wennen.
Voeding
08.00 Brinta + Melk (gok iets van 300-500ml melk)
11.00 0,5L melk + 2 Ham/kaas croissants
13.00 1,5L melk + 150-200gr spaghettie + 450~gram gehakt lol lekker dikke portie
15.45 1L chocomel
19.30 0,5L chocomel (wachtend op me werk totdat me moeder benzine kwam brengen)
20.30 avondeten: bord groentesoep + ~150gr rijst + vis schotel menu of iets + 0,5L melk

zo sporten dan

daarna nog:
0,7L melk ofzo bij me shake + 50gr brinta + 60gr whey
0,4L vla + slagroom
500gr kwark

flink gebuffeld dus vandaag lol
kom dus uit op ruim 4 liter zuivel :D

:roflol: dat wordt lekker poepen bro!

Bij mij moet mijn lichaam er ook nog aan wennen. Ik merk ook gewoon dat ik vaak aan de schijterij ben!

• #1.368
:roflol: dat wordt lekker poepen bro!

Bij mij moet mijn lichaam er ook nog aan wennen. Ik merk ook gewoon dat ik vaak aan de schijterij ben!

mwah, het valt mee nog. nog maar 3 keer gescheten vandaag. en dat is niet abnormaal veel. pas als het 5++ word is het veel voor mij :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

eerder lekker ruften. in hier ging vanmiddag het groot lucht alarm af daardoor :)

haha, dat wel jah :P op de brommer naar huis hele tijd raak haha

Heerlijk scheetjes laten.
Niks lekkerders..

• #1.370
DELOAD training 2, en de laatste weer voorlopig :D

p*ssy weights

CGBP
10 x 20
10 x 40
10 x 60
10 x 60

Squat
10 x 60
10 x 60

BOR
10 x 20
10 x 40
10 x 40

Skull Crusher
5 x 20 (kwam tegen pinnen van me rack, toen op ander bankje gaan liggen)
12 x 20
12 x 20

DB Fly's
kan goed een half jaar geleden zijn dat ik deze heb gedaan, lekkere oefening :P
12 x 10
12 x 10

Chin Up's
3 x BW
3 x BW
3 x BW

trainingstijd zal tussen de 15 en 30 minuten hebben gelegen, niet meer dan 30 sec rust tussen setjes

voila, nu zaterdag knallen potverdomme.
en zo al te bed. wat een dagje zeg

Laatst bewerkt:
Deloaden ftw!
Zaterdag gaat pittig worden voor mij aangezien ik vrijdag Heavy Squats heb staan. :p
Ik denk volgend week maar me Heavy Bench en Squat dagen wisselen, want als ik zo zwaar blijf Squaten de dag voor me STM trainingen blijft er weinig van me onderrug over. :roflol:

We gaan zaterdag goed knallen bij Gijs!

• #1.373
Deloaden ftw!
Zaterdag gaat pittig worden voor mij aangezien ik vrijdag Heavy Squats heb staan. :p
Ik denk volgend week maar me Heavy Bench en Squat dagen wisselen, want als ik zo zwaar blijf Squaten de dag voor me STM trainingen blijft er weinig van me onderrug over. :roflol:
haha, is idd wel verstandig. LB moet altijd uiterst fit zijn voor stm imo.

We gaan zaterdag goed knallen bij Gijs!
dat zeker :D

Tot het gaatje zaterdag heb er wel zin aan :)

Trouwens dat van Biest-Houtakker is sure, we zijn geregistreerd voor de wedstrijd?

Deloaden ftw!

verstandig :)

Ik denk dat ik die Mino maar eens ga blesseren, zodat jullie uitvallen en wij mee kunnen doen :D

Terug
Naar boven