TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik word ook altijd afgerekend op mijn pens, maar ik ben er trots op, en heb nogal een holle rug dus daarom lijkt ie altijd dikker dan ie daadwerkelijk is
![]()

Bij mij moet mijn lichaam er ook nog aan wennen. Ik merk ook gewoon dat ik vaak aan de schijterij ben!

eerder lekker ruften. in hier ging vanmiddag het groot lucht alarm af daardoor![]()
op de brommer naar huis hele tijd raak haha

haha, is idd wel verstandig. LB moet altijd uiterst fit zijn voor stm imo.Deloaden ftw!
Zaterdag gaat pittig worden voor mij aangezien ik vrijdag Heavy Squats heb staan.
Ik denk volgend week maar me Heavy Bench en Squat dagen wisselen, want als ik zo zwaar blijf Squaten de dag voor me STM trainingen blijft er weinig van me onderrug over.![]()
dat zeker

haha, is idd wel verstandig. LB moet altijd uiterst fit zijn voor stm imo.
dat zeker![]()

Ja heel je lichaam, maar goed ik heb altijd LB trainingen op vrijdag gedaan en de volgende dag STM dus we'll see how it goes!![]()
Deloaden ftw!
Zaterdag gaat pittig worden voor mij aangezien ik vrijdag Heavy Squats heb staan.
Ik denk volgend week maar me Heavy Bench en Squat dagen wisselen, want als ik zo zwaar blijf Squaten de dag voor me STM trainingen blijft er weinig van me onderrug over.![]()

ik ook
jup, dat staat vastTrouwens dat van Biest-Houtakker is sure, we zijn geregistreerd voor de wedstrijd?