XXL Nutrition

It's time for some serious weights

Je moet ook Mike blesseren:P, want hij vind zo iemand anders:P

Yep, we staan reserve.
Volgens mij is er verder geen c wedstrijd meer te bekennen, voorlopig.
Even de site checken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.386
zolang ik zelf ook maar geen blessure op loop. moet er niet aan denken.. brrrr

Ik had dat van die spoiler al verwacht voordat ik het open klapte. :roflol:

Over enkele weken moeten jullie maar uitwijken naar RPB of DJ's omdat alles bij Jan gesloopt is door rubberman!

• #1.393
Potverdomme toch. Ik ben ook echt een mongol af en toe. Word net weer boos om een echt dom onderwerp.
heb ik heel me bakje kwark door het huis gegooid. Wat een t*ring zooi geeft dat. Echt alles spet onder :(

Potverdomme toch. Ik ben ook echt een mongol af en toe. Word net weer boos om een echt dom onderwerp.
heb ik heel me bakje kwark door het huis gegooid. Wat een t*ring zooi geeft dat. Echt alles spet onder :(
:roflol:

Je gaat nog steeds als een trein, goed bezig.

• #1.397
Ik ben daar niet zo blij mee.. Uiteindelijk bij me pa in een soort van houdgreep geëindigd.
en dan denk ik achteraf ik wilde dit niet eens zo. Had dit al heel lang niet gehad.

ook nog met me knieën in wat stukjes glas gezeten tijdens het schoonmaken. Zal vast wel geen gevolgen hebben lijkt mij. Morgen weer een nieuwe dag gelukkig :)

Wtf ADHD? :roflol:

:roflol: dat soort grappen moet je pas uithalen als je sterker bent dan je pa mike!

• #1.400
njah, ik stopte uit me eigen tegen hem omdat ik echt geen goede reden had. als ik een goede reden had zou hij niks terug doen. :roflol:

lol alleen me rechter oor zit nog steeds dicht nu.

kom beneden dacht dat ik alles wel netjes had opgeruimt, maar overal zitten nog steeds witte vlekken van opgedroogde kwark :roflol:

Terug
Naar boven