Fitness Seller

It's time for some serious weights

Oeh de gevreesde droge kwark plekken ik ken ze xD

ja, witte 'opgedroogde kwark' vlekken.. :D

Haha wtf mike

Roidrage :fuu:

Over enkele weken moeten jullie maar uitwijken naar RPB of DJ's omdat alles bij Jan gesloopt is door rubberman!

lol de bijnaam die ik voor Mino heb verzonnen begint zo te zien opeens echt aan te slaan sinds iedereen zijn medley filmpje gezien heeft. En dat is niet eens de echte reden waarom ik hem al die tijd rubbermannetje noem. Als hij er vanavond bij is zal ik proberen een filmpje van zijn log press te maken om te laten zien :)

ach die core strength komt vanzelf wel bij mino

Inderdaad, op korte termijn is het lastig ineens een verbetering van 300% te hebben.
Maar hij is er niet bij vanavond.

Dude Mikeo WTF?

Heb je last van woede aanvallen dan? Hopen voor je pa dat je dat niet gaat krijgen als je 100+ kg bent.

hoop het ook :D

ik heb ook weer kwark-vlekken op me deken :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.410
Ja de witte vlekken, ze zitten af en toe ook bij me kruis op me broek als ik knoei tijdens het zittend eten.

en ja die woede aanvallen lol, had het eerst wel vaker. nu ouders uit elkaar zijn is het een stuk rustiger. begon zo ineens tegen me pa te starten :S maar ik doe dan gelukkig niet op het hoofd.
maar ik blijf altijd maar een paar uur boos maximaal, dus nu is alles gewoon weer goed.

mjah weet iemand hoe je je oor open kan krijgen? me rechter oor zit nog steeds dicht. behoorlijk irritant. kon paar klanten moeilijk verstaan haha :P

vanavond op tijd me bed in iig, morgen weer vroeg op. en dan knallen @ Baarn :D

Lol @ kwark- en witte vlekkenverhaal. :D Maar hoezo zit je oor dan dicht? Gewoon ff afwachten, plopt ie vanzelf wel weer open.

• #1.412
Lol @ kwark- en witte vlekkenverhaal. :D Maar hoezo zit je oor dan dicht? Gewoon ff afwachten, plopt ie vanzelf wel weer open.

door me pa die me rustig moest houden, en me dus rond me nek pakte met zijn armen tegen de grond aan :roflol:
ik had me toch al over gegeven

en nog @ G-men. me pa weegt zelf ongeveer 100kg :P dus tis niet echt een ecto

oren uit laten spuiten?

neus dicht knijpen, en dan door je neus uitblazen.
Bij mij springen ze dan nog wel eens open.

wattenstaafje?
of gewoon goed gaan zitten schijten, helpt ook nog wel eens.

Nééé, geen wattenstaafje! Heb ik twee weken geleden gebruikt, ging verkeerd en heb een week lang oorpijn gehad.

• #1.418
die gebruik ik wel om me oren schoon te maken, maar ga het niet in me oor prikken.

Nee, doe maar niet nee.

jerry jerry jerry

Terug
Naar boven